En kyllä tajua Sara Siepin haukkumista
En kyllä tajua Sara Siepin haukkumista. Meillä ei omassa perhepiirissä mikään onnistu oikein keltään. Aina joku saa sen työn, mitä ei halua ja jos haluaa jotain, ei saa. Työttömyyttä sisarusparvessa, tytärkin aina huonojen tuurien paikoissa, missä työt loppuu ja taas pitää hakea uutta ja stressata.
Silti ei tule ikinä mieleen inhota jotain Sieppiä. Kyllä minä ainakin pärjään työtuloillani, vaikka niillä ei Estee Lauderia ostellakaan enkä pääse perheen asemalla ja tuloilla ylpeilemään. Se vielä puuttuisi, että menettäisin mielenrauhani inhoamalla vierasta ihmistä.
Kommentit (22)
Siepillä on aika heikko elämänhallinta. Ei siinä mitään ihmeellistä, monella on.
Mutta useimmat eivät tee surkeasta elämästään julkista ja räväytä kaikkia hölmöyksiään lehtien palstoille ja vielä kirjoita kirjaa niistä.
Jos Sara ei halua, että hänestä puhutaan, niin kannattaa lopettaa kirjansa markkinointi.
Tämä Sara Siepin vihaaminen johtuu noiden naisten kateellisuudesta. Totuus on, että hän yksi Suomen seksikkäimpiä naisia, taloudellisesti omilla ansioillaan erittäin hyvin toimeentuleva ja päälle olen saanut sellaisen kuvan, että erittäin symppis naapurintyttömäinen nuori nainen!
Kyllä näin miehenä pidän hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä Sara Siepin vihaaminen johtuu noiden naisten kateellisuudesta. Totuus on, että hän yksi Suomen seksikkäimpiä naisia, taloudellisesti omilla ansioillaan erittäin hyvin toimeentuleva ja päälle olen saanut sellaisen kuvan, että erittäin symppis naapurintyttömäinen nuori nainen!
Kyllä näin miehenä pidän hänestä!
Naisena olen samaa mieltä.
Hän vaikuttaa mukavalta ja jopa kiltiltä. On varmasti myös seksikäs mutta sekään ei hänessä haittaa vaikka joissakin ärsyttää jos on liian röyhkeällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis luonnollinen nainen.
Silarit ja ties mitä muuta
Vierailija kirjoitti:
Siepillä on aika heikko elämänhallinta. Ei siinä mitään ihmeellistä, monella on.
Mutta useimmat eivät tee surkeasta elämästään julkista ja räväytä kaikkia hölmöyksiään lehtien palstoille ja vielä kirjoita kirjaa niistä.
Jos Sara ei halua, että hänestä puhutaan, niin kannattaa lopettaa kirjansa markkinointi.
Tää on kyllä se kylmä totuus, jokainen julkkis voi kyllä suomessa vetäytyä syrjään, mutta yleensä se vaan menee niin, että tietyt ihmiset jatkavat ihan itse niitä juttujensa ja kuviensa lähettelyä lehtiin ja someen ja sitten vielä sekoilevat näyttävästi julkisilla paikoilla, niin saavat varmasti pidettyä "hyrskyn myrskyä" yllä.
Toki tällä "naama ja nimi näkyvissä joka paikassa" hommalla tienaa aika helposti ja saa pidettyä markkina-arvoa yllä, että siksi sitä monet varmaan tekeekin, siis sellaiset jotka eivät osaa tehdä jotain merkittäviä asioita, kuten vaikka rakentaa kuuraketteja tai jotain muuta.
Haukkujat yleensä ovat aina itse ihmisiä, joilla itsellä menee huonommin elämässä kuin tällä ketä haukkuvat. Harvemmiten hyvin menestyvät ihmiset tuhlaavat aikaansa muiden haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin se on kuitenkin brändännyt itsensä ja todellakin käyttänyt misseytensä ja ulkonäkönsä taloudelliseksi hyväksi. Kymmenen vuottako jo? Ei tähän ihan joka tyttö pysty. Bisnesvainua löytyy. Tällä tasolla on kova mimmi.
Ja onhan se kestänyt kaiken paskajulkisuudenkin. Solvaajat ovat syyllisiä, ei Sara. Jokainen kun päättää ihan itse mitä pahaa nettiin muista kirjoittaa. Ei ole mikään puolustelu näille kusipäille se, että olisi uhrin syytä, kun somettaja julkaisee elämäänsä.
Se, että oli naiivi ja alistui miehen hyväksikäyttämäksi ei ole rikos. Pahuus on toisaalla. Ei hän kuules ainoa ole, todellakaan.
Olisiko julkisuutta parempi ollut avautua terapeutille, mitä hyötyä on kirjasta kellekään,ketä kiinnostaa edes, tuntuu että haluaa juoruilla. Yksityiselämän loukkaaminen tulee mieleen, kun puhuu toisesta henkilöstä yksityisasioita julki. Ei järjen jättilainen tuo sara.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko julkisuutta parempi ollut avautua terapeutille, mitä hyötyä on kirjasta kellekään,ketä kiinnostaa edes, tuntuu että haluaa juoruilla. Yksityiselämän loukkaaminen tulee mieleen, kun puhuu toisesta henkilöstä yksityisasioita julki. Ei järjen jättilainen tuo sara.
Miehen avoin pettäminen oli nöyryyttämistä ja yksityiselämän loukkaamista ja paljastamista. Ei Sara nimennyt ketään. Ja taisi jo olla aika hyvin yleisesti tiedossa millainen tuo suhde oli. Mies piti kyllä siitä hyvin huolen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis luonnollinen nainen.
Luonnollinen :,D
Soiri polkee Saraa ku romani tulpatonta mopoo!
Ootte kaikki tullet äitiinne, joka näyttää vappu pimiältä?
Kukaan ei ole kaunotar, joten kadehtittavaa ei ole?