Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvaltojen kogressissa ufo-kuuleminen

Vierailija
13.11.2024 |

He todella petaavat tietä. Tästä uutisesta tuli heti mieleen eilen katsomani analyysi tulevasta.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan että tiedostetaan ja tunnustetaan nämä alienit ja ufot. Mutta ei kerrota mitä ne todella ovat.

Vierailija
2/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä korvataan mt diagnoosin saaneille, joiden ufo havainnot on laitettu sairauden piikkiin? Näin suomessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi olla jotain ihan muuta kuin siis jotain alieneita jostain muualta. Siis se ilmiö voi myös tapahtua ihmisen sisällä, hiffaatteko mitä mä meinaan?

Sama asia kun joku näkee "kummituksia", mä en usko että ne on kuolleita ihmisiä

Se ihminen voi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan energiatasolla, sen takii se näkee mitä se näkee 

Ja siinäki pitää kysyy se kysymys että näkeekö se oikeasti jotain vai tapahtuuko siinä jotain muuta että se luulee näkevänsä

Vierailija
4/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne kohta järjestää sen hologrammiesityksen jossa alienit hyökkää ja saadaan survottua uudet säännöt sisään?

Vierailija
5/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä korvataan mt diagnoosin saaneille, joiden ufo havainnot on laitettu sairauden piikkiin? Näin suomessakin.

Turha miettiä tuollaista. Tämä maailma on sekaisin. Jokainen loukkaantuu milloin mistäkin. Olen minäkin joutunut elämään sen kanssa että olen saanut kuulla valheita, olen nähnyt asioita jotka on järkyttänyt jne.

Vierailija
6/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voi olla jotain ihan muuta kuin siis jotain alieneita jostain muualta. Siis se ilmiö voi myös tapahtua ihmisen sisällä, hiffaatteko mitä mä meinaan?

Se ihminen voi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan energiatasolla, sen takii se näkee mitä se näkee 

Ja siinäki pitää kysyy se kysymys että näkeekö se oikeasti jotain vai tapahtuuko siinä jotain muuta että se luulee näkevänsä

Yhdysvaltain kongressi kertoo kansalaisille että me täällä uskotaan kummituksiin?

Vierailija
7/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kaikkea uskoa mitä YouTube laitetaan. Sinne voi jokainen keksiä mitä ihmeellisimpiä tarinoita joita syötetään muka totena.

Vierailija
8/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös henkivaltojen ja demonien hyökkäyset laitettu alkavan mt sairauden piikkiin.. ja niin ufothan kuuluu noihin demoneihin...henkivallat taivaanavaruuksissa...

Vierailija
9/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis vielä linkki siihen uutiseen mikä ilttiksessä on https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010829175.html

Vierailija
10/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kaikkea uskoa mitä YouTube laitetaan. Sinne voi jokainen keksiä mitä ihmeellisimpiä tarinoita joita syötetään muka totena.

Niin?

Vierailija
11/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ufo itse paikalla?

Vierailija
12/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei oikein selitä amerikkalaisten lentäjien näistä valoilmiöistä ottamia videoita. 

Vierailija
13/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs aloittaja käyttää rumaa kieltä trumpista. Toki lienee täysin ansaittu nimitys. 

Vierailija
14/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Suosittelen harhoihin lääkitystä

Vierailija
15/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"13Näiden olentojen välissä näkyi kuin liekehtiviä hiiliä. Lieskat liikkuivat olentojen lomitse soihtujen tavoin, tuli välkkyi ja sinkosi salamoita, 14ja salamoiden lailla kiitivät itse olennotkin edes ja taas.

15Ja tämän minä näin: Jokaisen vieressä oli pyörä, joka kosketti maata. 16Kaikki neljä pyörää olivat toistensa kaltaiset, ja ne välkehtivät kuin olisivat krysoliitista tehdyt. Niissä oli kuin toinen pyörä ristikkäin toisen kanssa, sellaiset ne olivat rakenteeltaan. 17Olennot liikkuivat neljään suuntaan, eikä pyörien tarvinnut kääntyä. 18Pyörät olivat korkeat, pelottavat, jokaisen kehä välkehti kauttaaltaan valoa."

Lainaus on Raamatusta, Hesekielin kirjasta. Ufot ovat olleet tämän planeetan todellisuutta vähintään tuhansia vuosia.

Vierailija
16/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"13Näiden olentojen välissä näkyi kuin liekehtiviä hiiliä. Lieskat liikkuivat olentojen lomitse soihtujen tavoin, tuli välkkyi ja sinkosi salamoita, 14ja salamoiden lailla kiitivät itse olennotkin edes ja taas.

15Ja tämän minä näin: Jokaisen vieressä oli pyörä, joka kosketti maata. 16Kaikki neljä pyörää olivat toistensa kaltaiset, ja ne välkehtivät kuin olisivat krysoliitista tehdyt. Niissä oli kuin toinen pyörä ristikkäin toisen kanssa, sellaiset ne olivat rakenteeltaan. 17Olennot liikkuivat neljään suuntaan, eikä pyörien tarvinnut kääntyä. 18Pyörät olivat korkeat, pelottavat, jokaisen kehä välkehti kauttaaltaan valoa."

Lainaus on Raamatusta, Hesekielin kirjasta. Ufot ovat olleet tämän planeetan todellisuutta vähintään tuhansia vuosia.

Minusta tuo kohta ei kerro ufoista. Mutta, ajattelen että nämä alienit ovat kyllä jotain langenneita enkeleitä tai vastaavia. Meille on kerrottu tarinaa luolaihmisistä jotka ovat olleet todella tyhmiä ja toimineet jonkin eläinvaiston ohjaamina. Se on ihan pötyä mun mielestä.

Vierailija
17/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne kohta järjestää sen hologrammiesityksen jossa alienit hyökkää ja saadaan survottua uudet säännöt sisään?

Tiedä sitten miten, mutta jotain esitystä on kyllä tulossa. Ei ne turhaan rakenna tätä tarinaansa. Ei turhaan tehdä ufo-uutisia.

Vierailija
18/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

Vierailija
19/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot on totta! Eilen illan hämärässä heitin naapurin Jaskaa pesäpallolla päähän ja se ei yhtään tiennyt mikä siihen osui.

Vierailija
20/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot on totta niille jotka eivät tiedä mitä ne lentävät alukset on ja ne alienit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän