Yhdysvaltojen kogressissa ufo-kuuleminen
He todella petaavat tietä. Tästä uutisesta tuli heti mieleen eilen katsomani analyysi tulevasta.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Hesari: Maailmankaikkeudessa on elämää.
Tuohan on totta ihan samalla logiikalla kuin pesukarhukravatitkin. Maailmankaikkeus on laaja joten jossain siellä voi olla elämää eikä vastakkaisiakaan todisteita ole -> maailmankaikkeudessa on elämää.
Sääli vaan ettei tiede tue tuollaista logiikkaa vaan väite yleensä vaatii todisteet siitä että jotain on olemassa jos väitetään jonkun olevan olemassa. Pesukarhukravateille ei ollut todisteita, kuten ei toistaiseksi maailmankaikkeuden elämällekään maapallon ulkopuolella.
Eikä jumalalle, jos loogisesti jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kaikkea uskoa mitä YouTube laitetaan. Sinne voi jokainen keksiä mitä ihmeellisimpiä tarinoita joita syötetään muka totena.
Ei tietenkään. Kaikkeen pitää suhtautua kriittisesti, kunnes on tutkinut asiaa enemmän. Tämä pätee kaikkeen informaatioon mitä saamme. Toivoisi tämän olevan niin selvä asia ettei sitä tarvitsisi mainita. Mutta totta varmaan nykyaikana, ettei kouluissa opeteta kriittistä medialukutaitoa eikä kannusteta ajatteluun ja kysymysten esittämiseen. Kaikkein tärkein kysymys mielestäni on "miksi?".
oletteko lukeneet kirjan projekti planeetta maa
Joku sanoi että omat sisäiset tapahtumat eivät selitä videoita mitä on kuvattu valoilmiöistä tms.
Mä en väittäny ollenkaan ettenkö mä uskois noihin juttuihin, mä oon itseasias aika paljo perehtyny niihin joskus. Mä lopetin koska se on loppumaton kaninkolo missä ei saa koskaan mitään vastauksia mihinkään.
Joo se on totta että videoita on kuvattu ja ydinasesiilojen lähellä on pörrätty. Mut niiski täytyy ottaa huomioon valtioiden salaiset projektit, ne ei pysty kertomaan ihmisille kuinka pitkällä ne oikeasti on teknologian kanssa, koska vihollisvaltio voisi hyötyä niistä itsekkin, sen takia ne pidetään visusti piilossa, oli se sitten Venäjä, Usa, Kiina kuka tahansa, ei ne kerro toisilleen mitään. Yllättävästi kaikilla on myös omat ufohavaintonsa.
Mut siel on aina se pari % mitkä pitää ottaa tosissaan, mitkä on oikeesti uskottavia ja hämäriä tapauksia, enemmän mua kiehtoo vanhat tapaukset koska sillon ei viellä pitäny olla mitään kehittynyttä teknologiaa, eli mistä se on tullu sitten?
Mut niiku mä sanoin, me ollaan myös spirituaalisia olentoja, jos me otetaan esim sienet puheeksi tai dmt yms, niin ihmiset näkee niidenkin kautta vaikka mitä, se reaktio tapahtuu siis sisällä. Eihän se teee siitä kokemuksesta epäaidompaa silti
Sitä mä just meinasin että voiko olla mahdollista että jotain sellasta liittyy myös moniin ufotapauksiin että ihminen jotenkin altistuu jollekkin taajuudelle/energialle mikä tekee sen että se näkee jotain
Jos me katotaan esim Skinwalker ranchii ja muita hotspotteja, niin siellähän huutaa mittarit ihan outoja lukemia ja aika toimii eri tavalla myös. Eli se alue tekee sen jotenkin että ihmiset myös näkee kaikkea. Siin on jotain poiikkeavaa siinä spotissa mikä altistaa ihmisen siihen
Vierailija kirjoitti:
oletteko lukeneet kirjan projekti planeetta maa
maaplaneetalle on tunkeutunut erirotuisia reptiili lajeja rellestämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kohta järjestää sen hologrammiesityksen jossa alienit hyökkää ja saadaan survottua uudet säännöt sisään?
Tiedä sitten miten, mutta jotain esitystä on kyllä tulossa. Ei ne turhaan rakenna tätä tarinaansa. Ei turhaan tehdä ufo-uutisia.
Aikaisemmin foliohatut uskoivat alieneihin ja siihen, että hallitukset salaavat niiden olemassaolon. Nyt asia onkin ilmeisesti niin että niitä ei ole, vaikka hallitukset väittävät että on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kohta järjestää sen hologrammiesityksen jossa alienit hyökkää ja saadaan survottua uudet säännöt sisään?
Tiedä sitten miten, mutta jotain esitystä on kyllä tulossa. Ei ne turhaan rakenna tätä tarinaansa. Ei turhaan tehdä ufo-uutisia.
Aikaisemmin foliohatut uskoivat alieneihin ja siihen, että hallitukset salaavat niiden olemassaolon. Nyt asia onkin ilmeisesti niin että niitä ei ole, vaikka hallitukset väittävät että on. :D
Mä en ole koskaan uskonut näihin ufoihin ja alieneihin. Mutta mun uskomukset on nyt muuttuneet sillä tavalla, että uskon näiden ihmisten havaintoihin ja uskon että on joitain alieneja ja että on lennellyt joitain tunnistamattomia aluksia. Uskon myös että on tehty roppakaupalla feikkijuttuja. Aiemmin ajattelin että mun maailma romahtaisi jos nää ufojutut olisikin totta. Ei enää. Ei mun maailma romahtanut.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt, miksi ufo-havaintoihin on liitetty ajatus ulkoavaruuden olennoista. Jotenkin toiset ulottuvuudet tai toinen aika tuntuis paljon todennäköisemmiltä vaihtoehdoilta. Että välillä nähtäis häivähdyksiä toisesta ulottuvuudesta, tai olis vierailijoita tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää on kyllä jo absurdia. Oikeesti salaliittohörhöilykin on täysin pilalla nykyään. Ennen se oli kivaa ja harmitonta ufo-teoretisointia, nyt ollaan otsa rypyssä julistamassa mielenkiintoiset ufojutut hallitusten salajuoneksi.
miljoonia tai miljardeja ihmisiä katoaa pian maapallolta
syy ei ole alienit kuten tuleva antikristus (paavi) tulee väittämään vaan syynä on uskovien ylöstempaus taivaaseen Jeesuksen luokse
Vierailija kirjoitti:
"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
Avaruutta ei ole alkuperäisissä teksteissä vaan high places.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä new age hörhöt puskee tätä ufo agendaa. Kun new agea tutkii niin löytää helposti kuka sen on perustanut ja mikä tarkoitus tuolla liikkeellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä new age hörhöt puskee tätä ufo agendaa. Kun new agea tutkii niin löytää helposti kuka sen on perustanut ja mikä tarkoitus tuolla liikkeellä on.
Eli kyseessä on kuin onkin salaliitto. :D Ja nyt kongressissa kuultavat ihmiset ovatkin new age -hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mutta ihan samoissa new age piireissä nykyään leviää just kaikki äärioikeiston ja fundamentalistikristittyjen salaliittoteoriat, ja yhtäkkiä ufoja pidetäänkin vaan hallituksen salaliittoina ja kannatetaan Trumpia ja Putinia jne. Ei näidenkään juttujen lähdettä ole vaikea päätellä, Venäjähän näissä on takana.
Vierailija kirjoitti:
Ne voi olla jotain ihan muuta kuin siis jotain alieneita jostain muualta. Siis se ilmiö voi myös tapahtua ihmisen sisällä, hiffaatteko mitä mä meinaan?
Sama asia kun joku näkee "kummituksia", mä en usko että ne on kuolleita ihmisiä
Se ihminen voi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan energiatasolla, sen takii se näkee mitä se näkee
Ja siinäki pitää kysyy se kysymys että näkeekö se oikeasti jotain vai tapahtuuko siinä jotain muuta että se luulee näkevänsä
Eikös Katri Helena ole erimerimies näissä asioissa?
Valmistelevat valheellista selitystä, kun ihmisiä katoaa ylöstempauksessa.
onko sanna marin peitellyt että ufot upotti estonia ? tarvitaan tutkintaryhmä jota vetää rauni-leena luukanen-kilde
Johan sitä pystytään heijastamaan taivaalle vaikka lentäviä delfiinejä, niin onnistuuhan sinne heijastaa ufojakin.
Vierailija kirjoitti:
Valmistelevat valheellista selitystä, kun ihmisiä katoaa ylöstempauksessa.
Kohdistuuko ylöstempaukset siis USAn hallinnon jäseniin, vai miksi tuo taho sitä aikoo esitellä?
Ei ole ehkä ihan rehellisintä porukkaa, nämä seksirikolliset, asekauppiaat ja talousrikolliset.
Hesari: Maailmankaikkeudessa on elämää.
Tuohan on totta ihan samalla logiikalla kuin pesukarhukravatitkin. Maailmankaikkeus on laaja joten jossain siellä voi olla elämää eikä vastakkaisiakaan todisteita ole -> maailmankaikkeudessa on elämää.
Sääli vaan ettei tiede tue tuollaista logiikkaa vaan väite yleensä vaatii todisteet siitä että jotain on olemassa jos väitetään jonkun olevan olemassa. Pesukarhukravateille ei ollut todisteita, kuten ei toistaiseksi maailmankaikkeuden elämällekään maapallon ulkopuolella.