Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvaltojen kogressissa ufo-kuuleminen

Vierailija
13.11.2024 |

He todella petaavat tietä. Tästä uutisesta tuli heti mieleen eilen katsomani analyysi tulevasta.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että ne ufotyypit ilmestyy aina Amerikkaan, koska puhuvat myös englantia. Ymmärtävät toisiaan. 

On niit tapauksii muuallaki, ihmisil on vaa kuvitelma että niitä on pelkästään jenkeissä koska jenkit jauhaa niistä eniten. Venäjällä on esim kans paljo ja on muissakin maissa

Vierailija
82/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Richard Dolan joku new age okkultisti? Tottahan niillä on yhteyksiä näihin salaperäisiin entiteetteihin, en epäile yhtään. Se vaan että en halua kuunnella näitä tyyppejä sillä tuo alienejen henkimaailma on mun näkemyksen mukaan paha.

Nämä ufo-oliot on pahoja. Ne on olemassa mutta ne on pahoja. Ja kaikki esoteerikot sun muut new age tyypit antaa itsensä näiden vaikutteille alttiiksi.  CREEPY!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyl ihan mielenkiintosii ku joskus ite tutkin kaikkii tarinoita miten veden alla on havaittu jotain aluksia mitkä on liikkunu nopeesti ja muodostelmissa. Nopeesti ajateltuhan se tarkottaa sitä että mitä ikinä ne onkaan ni niiden on osattava jotenki luoda ympärilleen joku oma kenttä missä ne toimii, siis ettei se vesi edes osu siihen itse alukseen ollenkaan vaan se alus on tavallaa sellasen oman kehän sisäpuolella mihin se ei vaikuta

Mä en oo kattonu sellasia, eli en tienny noista vedenalaisista jutuista, mutta tuossa yhdysvaltojen kongressin ufo-sessiossa yksi todistaja sano että kyllä veden alaisia havaintoja on. Mutta oli kyllä ihan p:stä tuo virallinen propaganda. Samaa sössötystä edelleen, mitään todellista ei voi kertoa, koska on niiiin secret salaseurailua että ei voi ei voi!

Vierailija
84/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä tarkoitus on nyt saada ihmiset uskomaan että ufoja on oikeasti olemassa. Miksi?

Vierailija
85/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"13Näiden olentojen välissä näkyi kuin liekehtiviä hiiliä. Lieskat liikkuivat olentojen lomitse soihtujen tavoin, tuli välkkyi ja sinkosi salamoita, 14ja salamoiden lailla kiitivät itse olennotkin edes ja taas.

15Ja tämän minä näin: Jokaisen vieressä oli pyörä, joka kosketti maata. 16Kaikki neljä pyörää olivat toistensa kaltaiset, ja ne välkehtivät kuin olisivat krysoliitista tehdyt. Niissä oli kuin toinen pyörä ristikkäin toisen kanssa, sellaiset ne olivat rakenteeltaan. 17Olennot liikkuivat neljään suuntaan, eikä pyörien tarvinnut kääntyä. 18Pyörät olivat korkeat, pelottavat, jokaisen kehä välkehti kauttaaltaan valoa."

Lainaus on Raamatusta, Hesekielin kirjasta. Ufot ovat olleet tämän planeetan todellisuutta vähintään tuhansia vuosia.

Mä en oo koskaan ajatellut Hesekielen kirjaa tällasesta perspektiivistä. Siis mun täytyy nyt lukea uudestaan se kirja.

Vierailija
86/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä tarkoitus on nyt saada ihmiset uskomaan että ufoja on oikeasti olemassa. Miksi?

Kun ihmiset uskovat, ufot saapuvat mukamas. Nää olennot ovat vain eliittiä lentävän lätykän sisällä ja kusettaa ihmiskuntaa palvomaan heitä. Lopulta ihmiskunta orjuutetaan, feikki alienit tekevät diilin oikeiden liskoihmisten kanssa ja miljardit ihmiset myydään ruoaksi galaktisiin grillikesteihin. Kannattaa tupakoida, silloin sun lihan hinta on niin alhainen, että saat jäädä maapallolle lisääntymään.

Vierailija
87/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"13Näiden olentojen välissä näkyi kuin liekehtiviä hiiliä. Lieskat liikkuivat olentojen lomitse soihtujen tavoin, tuli välkkyi ja sinkosi salamoita, 14ja salamoiden lailla kiitivät itse olennotkin edes ja taas.

15Ja tämän minä näin: Jokaisen vieressä oli pyörä, joka kosketti maata. 16Kaikki neljä pyörää olivat toistensa kaltaiset, ja ne välkehtivät kuin olisivat krysoliitista tehdyt. Niissä oli kuin toinen pyörä ristikkäin toisen kanssa, sellaiset ne olivat rakenteeltaan. 17Olennot liikkuivat neljään suuntaan, eikä pyörien tarvinnut kääntyä. 18Pyörät olivat korkeat, pelottavat, jokaisen kehä välkehti kauttaaltaan valoa."

Lainaus on Raamatusta, Hesekielin kirjasta. Ufot ovat olleet tämän planeetan todellisuutta vähintään tuhansia vuosia.

Mä en oo koskaan ajatellut Hesekielen kirjaa tällasesta perspektiivistä.

Ne oli kerubeja, enkeliolentoja.

Vierailija
88/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytävät kertomukset Pohjoismaista:

https://www.youtube.com/@storieslost/videos

Vierailija
89/94 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä dokumentissa oli teoria että nämä "alienit" olisivat oikeasti ihmisiä tulevaisuudesta, siis todella kaukaa tulevaisuudesta. Olivat tutkineet ihmisen evoluutiota ja mallinnuksen mukaan tulemme joskus näyttämään samalta kun ne isopäiset ja isosilmäiset alienit.

Vierailija
90/94 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFO:t eivät ole ainakaan mitään avaruusolentojen aluksia. Jotain ihan muuta.

Vierailija
91/94 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä mutta kun ei tiedetä mitä ne ovat.

Vierailija
92/94 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitäkin jotka eivät usko vaikka omin silmin näkisivät. Aivot kieltävät asian ja yrittävät selittää sen loogisesti vaikka siinä ei olisi mitään logiikkaa. Esim. Helikopteri keskellä yötä josta ei kuulu ääntä. Uskovat vielä tosissaan sen olevan helikopteri.

Vierailija
93/94 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin täällä Suomessa, nämä asiat ovat ihmisille todellisia.

Vierailija
94/94 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanalla ja demoneilla on suunnitelmansa, ne työskentelee pitkäjänteisesti, mutta ei kaikki niiden hankkeet onnistu. Pidän kyllä todennäköisenä että kun uskovat temmataan täältä, niin virallinen selitys on, että avaruusoliot hakivat. Ja moni varmaan uskoo sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän