Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvaltojen kogressissa ufo-kuuleminen

Vierailija
13.11.2024 |

He todella petaavat tietä. Tästä uutisesta tuli heti mieleen eilen katsomani analyysi tulevasta.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katsonut liikaa skifi leffoja 😂

Vierailija
62/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku katsonut liikaa skifi leffoja 😂

Yhdysvaltain kongressi? Mä en harrasta mitään skifiä, mutta kiinnostaa tää juttu kyllä. miksi ufo-tarinaa syötetään korkealta tasolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielessähän puhutaan "spiritual realm" eli suomennettuna realm voisi olla valtapiiri mutta se kuitenkin ymmärretään toisena ulottuvuutena myös?

Ehkä hengellinen tai henkimaailma olisi oikea käännös? Ulottuvuudesta tulee ikävästi mieleen joku matrix tai virtuaalitodellisuus, ja nehän ovat silkkaa mielikuvitusta.

Vierailija
64/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielessähän puhutaan "spiritual realm" eli suomennettuna realm voisi olla valtapiiri mutta se kuitenkin ymmärretään toisena ulottuvuutena myös?

Ehkä hengellinen tai henkimaailma olisi oikea käännös? Ulottuvuudesta tulee ikävästi mieleen joku matrix tai virtuaalitodellisuus, ja nehän ovat silkkaa mielikuvitusta.

Eikös hengellinen tarkoita kristillistä? Henkimaailma taas sitä maailmaa jossa nämä pahat henkiolennot? Tai näin minä oon sen ymmärtänyt. Virtuaalitodellisuus tietysti on "totta" niin kauan kuin töpseli on seinässä.

Vierailija
65/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matrix on se autopilotti systeemi missä ihmiset kulkee päivästä toiseen. Vähän kuin hivemind tai tiilet tiiliseinässä, rattaat rattaissa. Se on unen kaltainen tila.

Vierailija
66/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tiedä mistä on kyse, mutta loukkaannun tästä ja ihan varuiltani vaan .

Vierailija
67/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matrix on se autopilotti systeemi missä ihmiset kulkee päivästä toiseen. Vähän kuin hivemind tai tiilet tiiliseinässä, rattaat rattaissa. Se on unen kaltainen tila.

No joo, ehkä tosiaan tulevaisuudessa on näin.

Vierailija
68/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hengellinen tarkoita kristillistä? Henkimaailma taas sitä maailmaa jossa nämä pahat henkiolennot? Tai näin minä oon sen ymmärtänyt. Virtuaalitodellisuus tietysti on "totta" niin kauan kuin töpseli on seinässä.

Kai hengellisen voi liittää muihinkin uskontoihin? Monet new agea tiedostamattaan kannattavat puhuvat esim. meditoinnista hengellisenä, mutta hakevatko yhteyttä henkimaailmaan vai mihin, kristillistä se ei ole. Saattavat puhua henkisyydestä tai hengellisyydestä.

Vierailija
69/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai hengellisen voi liittää muihinkin uskontoihin? Monet new agea tiedostamattaan kannattavat puhuvat esim. meditoinnista hengellisenä, mutta hakevat

Ai jaa, ok, mä en tiennyt että ne puhuu noin. Silloin kauan sitten kun tunsin joitain new age tyyppejä - tosin sillon vielä käsitettä new age ei täällä Suomessa käytetty - puhuttiin vain henkisistä tai spiritistisistä energioista.

Vierailija
70/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

Avaruutta ei ole alkuperäisissä teksteissä vaan high places.

Onko se high places käännetty oikein? Toisaalta "taivaan avaruudet" voi kyllä käsittää myös toisiksi ulottuvuuksissa tuolla jossain.

Eikös apostoli Paavali käynyt kolmannessa taivaassa?

Voi olla, en muista. Kai näitä taivaita ja ulottuvuuksia voi olla useita. Mutta mä epäilen että näitä uutisoituja ufoja ja alieneja e

Hah. Siis quorassa on ihan uskomatonta sontaa. Luin jonkun aikaa mitä siellä kirjottelevat kunnes tein stopin. En tuhlaa aikaani sinne. Vauvapalstalle kyllä :)

Vierailija
71/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen Propagandalähetys alkaa

Vierailija
72/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poes alta, Ufot tulloo!

Vierailija
73/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

Avaruutta ei ole alkuperäisissä teksteissä vaan high places.

Onko se high places käännetty oikein? Toisaalta "taivaan avaruudet" voi kyllä käsittää myös toisiksi ulottuvuuksissa tuolla jossain.

Eikös apostoli Paavali käynyt kolmannessa taivaassa?

Voi olla, en muista. Kai näitä taivaita ja ulottuvuuksia voi olla useita. Mutta mä ep

Riippuu aiheesta ja kirjoittajasta. Siellä on hyvää se, että klikkaamalla kirjoittajan logoa saat tietoa, mitä muuta on kirjoitellut, eli paljastaa helposti oikeat karvansa. Täällähän et tiedä kirjoittajasta mitään.

Vierailija
74/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että ne ufotyypit ilmestyy aina Amerikkaan, koska puhuvat myös englantia. Ymmärtävät toisiaan. 

Vierailija
75/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todella tiedä mistä on kyse, mutta loukkaannun tästä ja ihan varuiltani vaan .

Ja haet 1500e:n korvausta?

Vierailija
76/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin keskusteluohjelma tuli:

Vierailija
77/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt, miksi ufo-havaintoihin on liitetty ajatus ulkoavaruuden olennoista. Jotenkin toiset ulottuvuudet tai toinen aika tuntuis paljon todennäköisemmiltä vaihtoehdoilta. Että välillä nähtäis häivähdyksiä toisesta ulottuvuudesta, tai olis vierailijoita tulevaisuudesta. 

Voi olla hyvinkin mahdollista. Se yks mun teoria on se että ne on tulevaisuuden ihmisiä mitkä on kehittyny erilaisiks ku me. Se vois myös selittää sen että ihmiset näkee erilaisia ihmisen näkösiä olentoja, koska onhan ihmiset nytkin erilaisia ja eri rotusia. 

En mä usko ainakaan että me tullaan loputtomiin näyttämään tältä ku nytte. 

Vierailija
78/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että ne alienit ei koskaan oo halunneet antaa haastatteluja. Usan pressat sotkeentuneet näihin vuosikymmeniä jos ei vuosisatoja. Niin paljon salaisuuksia. Mulla on omat ajatukset miksi näin.

Vierailija
79/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa UFO-asiaa:

Vierailija
80/94 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyl ihan mielenkiintosii ku joskus ite tutkin kaikkii tarinoita miten veden alla on havaittu jotain aluksia mitkä on liikkunu nopeesti ja muodostelmissa. Nopeesti ajateltuhan se tarkottaa sitä että mitä ikinä ne onkaan ni niiden on osattava jotenki luoda ympärilleen joku oma kenttä missä ne toimii, siis ettei se vesi edes osu siihen itse alukseen ollenkaan vaan se alus on tavallaa sellasen oman kehän sisäpuolella mihin se ei vaikuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän