HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lyö ensin tai rikkoo minun esineitä raivopäissään, niin lyön. M25
Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?
Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerro lisää...
Eli et siis poistuisi tilanteesta vaikka voisit. Jäisit lyömään naista, koska hän ansaitsee sen?
Sinulle siis ok, että nainen lyö ja rikkoo esineitä. Nice to know.
Vierailija kirjoitti:
Useinhan se on niin, että uutisoidaan ainoastaan se, että mies on lyönyt naista eikä oteta taustoja eikä kontekstia huomioon. Siis sitä miten nainen on manipuloinut, natkuttanut ja solvannut verbaalisesti miestä ja ärsyttänyt siihen pisteeseen, ettei mikään muu kuin nyrkinlyönti auta naista tokenemaan.
Rakenteellinen ongelma yhteiskunnassa, että naista ymmärretään ja paapotaan, tekipä ne mitä tahansa.
Naiset provosoivat ja solvaavat.
Summa summarum: varotaan nuoria persumiehiä. Mä kysyn treffeillä ensimmäiseksi puoluekantaa. Mikä muu tahansa on ok, jopa kokoomuslaisuus, mutta persuilu saa hälytyssummerin soimaan välittömästi.
Perussuomalaisuus on ideologialtaan ja persut sosiologisesti ihan samanlaista atm-porukkaa kuin fundamentaali-islamistit, jotka on siis eri asia kuin muslimit.
Vierailija kirjoitti:
Useinhan se on niin, että uutisoidaan ainoastaan se, että mies on lyönyt naista eikä oteta taustoja eikä kontekstia huomioon. Siis sitä miten nainen on manipuloinut, natkuttanut ja solvannut verbaalisesti miestä ja ärsyttänyt siihen pisteeseen, ettei mikään muu kuin nyrkinlyönti auta naista tokenemaan.
Rakenteellinen ongelma yhteiskunnassa, että naista ymmärretään ja paapotaan, tekipä ne mitä tahansa.
Just tämä. Naisia ei saa lyödä, selvä, sitten sama pätee naisiin. Ette koske miehiin kännissä niin ei tule takaisin. Ette ala tönimään, ette tunge naamaa miehen eteen ja sylki roiskuen huuda sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä esim väkivaltainen ihminen on itse ansainnut itseensä kohdistuvaa väkivaltaa."
Miksi olisi? Eikä muiden pitäisi olla viisaampia ja olla käyttämättä väkivaltaa häneen? Muutenhan ollaan kaikki ihan samalla tasolla.
Siksi, että itseään saa puolustaa. Sanoohan sen järkikin.
Tuo tutkimus on pelkkä vitsi.
Tutkimus näyttää pitävän oikein hyvin paikkansa. Väkivalta on sinullekin ratkaisu.
Ja miksi se on sinulle ongelma? Tottakai naista saa lyödä, jos ne käyvät kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä Suomeen ja tässä on lopputulis. Muslimit hakkaa naisia ja naiset syyttää persuja.
Se että "suomiakka" saa turpaansa on kyllä hyvin syvällä meidän ihan ikiomassakin kansanperinteessä. Hyvin kuuluu vanha tuttu naisvihamielisyys tässäkin kommentissa.
Mulla on ollut nainen, joka hakkasi minua. Nykyinen korealaistaustainen nainen ei ole ikinä lyönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen (tai mies) lyö miestä (tai naista) niin eikö hän ole toiminnallaan ansainnut väkivaltaa itseään kohtaan?
Vai onko naiset täysin 100% vapaita tekemään mitä vain ilman vastuuta?
Saako nainen hyökätä rynkyn kanssa toisen valtion alueelle ilman että kohtaa väkivaltaa?
Muttaettäjoskuntai
Eipä siinä noin kysytty mutta heti lähti laukalle, että oikein piti rynkyt ottaa mukaan että saat puolusteltua väkivallan oikeutusta. Ja olkiukot ja DARVOt kuten aina.
Ei kysytty mutta olisi pitänyt. Nyt kysymyksen asettelu antaa jokaisen itse keksiä mistä on kyse.
Moi Teemu Selänne
Eli sikamaista miestä ei saa arvostella elleivä halua nyrkistä.
Tämän takia naiset ei enää lähde edes treffeille
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka syyttää muita omista ogelmistaan tulisi mielestäni panna holhouslaitokseen lukkojen taakse, koska silloin muut voivat huolehtia hänestä jos hän eu itse kykene.
Juu, esim. nämä alustan ulikset, joiden mieletä kaikki on aina naisten syytä. Heidän oikea paikkansa on joko vankila, vankimielisairaala tai suljettu psykiatrinen osastohoito. Ovat raiskaus- ja väkivaltamyönteisinä vaaraksi itselleen ja erityisesti muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lyö ensin tai rikkoo minun esineitä raivopäissään, niin lyön. M25
Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?
Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerro lisää...
Tämä. Nainen rikkoo miehen omaisuutta niin miehen pitäisi muka poistua tilanteesta...
"Yhyy, se särki mun Teräsmiehen, minä tapan!"
"Yhyy, miksei mies palvo mua niin kuin Barbie-leikeissä tapahtui? Ei niissä Ken sanonu vaatimuksille ei"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs paljon naiset kohtaa väkivaltaa muslimivaltioissa?
Ei läheskään yhtä paljon kuin Suomessa.
Väitätkö Suomessa oleskelevien muslimien pieksevän naisiaan vielä enemmän kuin lähtömaassa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut nainen, joka hakkasi minua. Nykyinen korealaistaustainen nainen ei ole ikinä lyönyt.
Ja heti tuli alanuilia. Miksi naiset hyväksyy naisten väkivallan miehiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, kuulut siis siihen 10% joukkoon jonka mielestä väkivalta on joskus tarpeen kunnioituksen saamiseksi?
Mies: lähdetkö treffeille?
Nainen: en nyt enkä ikinä
Ja linkki tutkimukseen uupuu Hesarin jutusta, jaksettu tehä hienoja graafeja mutta itse tutkimukseen ei viititä laittaa linkkiä, jotta lukija vois tehdä omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Eli sikamaista miestä ei saa arvostella elleivä halua nyrkistä.
Tämän takia naiset ei enää lähde edes treffeille
Lopeta provosointi ja solvaaminen ja poistu tilanteesta. :) :) :)
Yleensä nainen lyö ensin näissä tilanteissa. Kyllä silloin saa antaa takaisin itsepuolustustarkoituksessa. Jokaisella on oikeus puolustaa omaa koskemattomuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti tuli alanuilia. Miksi naiset hyväksyy naisten väkivallan miehiä kohtaan?
Koska naiset puolustaa aina väkivaltaisia naisia, jos uhri on mies.
#miesviha
Muslimeita oli tuohon kyselyyn vastanneissa niin pieni joukko, ettei heidän osuutensa ole näitten tulosten taustalla, eikä tämän kyselyn perusteella voi päätellä heistä mitään. Tee oma kysely muslimimiesten asenteista, niin voit verrata.