Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan

Vierailija
12.11.2024 |

Mielipiteitä tutkimuksesta ja sen tuloksista?

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010778484.html

Kommentit (885)

Vierailija
381/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs paljon naiset kohtaa väkivaltaa muslimivaltioissa?

Ei läheskään yhtä paljon kuin Suomessa.

Vierailija
382/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset!

Hakekaa mies ulkomailta. Islam voi pelottaa persujen valheiden takia, mutta muslimimiehet ovat tasa-arvoisempia ja parempia kuin persut.

Minulla on jo ulkomaalainen mies, ei tosin itsekään ole osa mitään uskontoa, olemme ateistimin ja agnostikon välimaastoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit syyttävät muslimeita.

Vierailija
384/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hain naisen ulkomailta. Korealainen. Kun lukee näitä naisten kommentteja, niin olen kyllä niin huolissani muiden miesten puolesta, jotka ei voi hakea naista ulkomailta.

Vierailija
385/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysehdotuksia. Tänne maahantuleville nuorille miehille pitää järjestää ainakin kuukauden mittainen kurssi Suomen laista. Seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta, suojaikärajoista, laista jne. Tehdä hyvin selväksi, että jos tekee rikoksen, karkotetaan. Voisi myös ohjata kanaville, jossa voi ostaa maksullista seksiä.

Samoin naisille. Myös maahantulevat naiset pitää velvoittaa kuukauden kurssille, jossa käydään Suomen lakia läpi. Ja naisten oikeuksia.

Tämä nyt ainakin.

Luuletko, että ne ei tiedä tätä, ja kun niille kertoo kuinka Suomessa toimitaan niin niistä tulee heti rauhaa rakastavia suomalaisia ja hyviä veronmaksajia muutenkin?

V ttu että oot tyhmä.

Vierailija
386/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin hain naisen ulkomailta. Korealainen. Kun lukee näitä naisten kommentteja, niin olen kyllä niin huolissani muiden miesten puolesta, jotka ei voi hakea naista ulkomailta.

Pedofiili.

Vierailija
387/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä esim väkivaltainen ihminen on itse ansainnut itseensä kohdistuvaa väkivaltaa."

Miksi olisi? Eikä muiden pitäisi olla viisaampia ja olla käyttämättä väkivaltaa häneen? Muutenhan ollaan kaikki ihan samalla tasolla.

Siksi, että itseään saa puolustaa. Sanoohan sen järkikin. 

Tuo tutkimus on pelkkä vitsi.

Tutkimus näyttää pitävän oikein hyvin paikkansa. Väkivalta on sinullekin ratkaisu.

Vierailija
388/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lyö ensin tai rikkoo minun esineitä raivopäissään, niin lyön. M25

Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?

Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerro lisää...

Jaha, äsken se vasta rikkoi sun toimintafiguureja :D Mene Iiigor helvettiin täältä.

Vierailija
389/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysehdotuksia. Tänne maahantuleville nuorille miehille pitää järjestää ainakin kuukauden mittainen kurssi Suomen laista. Seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta, suojaikärajoista, laista jne. Tehdä hyvin selväksi, että jos tekee rikoksen, karkotetaan. Voisi myös ohjata kanaville, jossa voi ostaa maksullista seksiä.

Samoin naisille. Myös maahantulevat naiset pitää velvoittaa kuukauden kurssille, jossa käydään Suomen lakia läpi. Ja naisten oikeuksia.

Tämä nyt ainakin.

Nää kurssit pakolliseksi myös ps-miehille, kun ps-miehiäkään ei kiinnosta länsimaiset arvot, kulttuuri ja lait? 

Vierailija
390/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo rasistit, että islam kohtelee naisia paremmin kuin valkoiset miehet.

Ainut miinus on pukeutuminen, josta muslimimies voi rangaista naista lyömällä.

Vierailija
391/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?

Tämä. Nainen rikkoo miehen omaisuutta niin miehen pitäisi muka poistua tilanteesta...

"Yhyy, se särki mun Teräsmiehen, minä tapan!"

Vierailija
392/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ainakin.

Olihan meillä se nolo "this is my no-no box" -tanssi mille koko maailma nauroi

Vierailija
393/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja tutkimuksessa kysyttiin juuri tuota pukeutumista. Eli vastaajista osa oli muslimeja, jotta saatiin haluttu tulos.

Ja nyt tuota tutkimusta käytetään valkoisia vastaan.

MUSLIMIT ovat niitä väkivaltaisia. ~nuori mies

Vierailija
394/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kurjaa jos vastustetaan väkivaltaa naisia kohtaan.

Vierailija
395/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nainen rikkoo miehen omaisuutta niin miehen pitäisi muka poistua tilanteesta...

Jotkut animepatsaat maksaa helposti 2000 euroa. Sinusta on ok, että nainen rikkoo sellaisen?

Vierailija
396/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja tutkimuksessa kysyttiin juuri tuota pukeutumista. Eli vastaajista osa oli muslimeja, jotta saatiin haluttu tulos.

Ja nyt tuota tutkimusta käytetään valkoisia vastaan.

MUSLIMIT ovat niitä väkivaltaisia. ~nuori mies

Tämä.

Vierailija
397/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerr lisää...

Jotkut animepatsaat maksaa helposti 2000 euroa. Sinusta on ok, että nainen rikkoo sellaisen?

Kyllä. Kun mies pettää, niin on ihan oikein, että nainen hyvittää sen satuttamalla miestä hajottamalla sen tavaroita. Ei miehet muuten looeta pettämistä.

Vierailija
398/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lähtee mustan miehen matkaan niin siinä voi käydä köpelösti.

Baarista taksiin mitä ajaa musta mies. Mikä vois mennä pieleen? 

Vierailija
399/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että naisvihamielisyys ja oikeus toimia väkivaltaisesti naisia kohtaan tulee lisääntymään, siitähän kertoo jo se, että nimenomaan nuoret miehet kannattaa tätä suuntausta. Maailma polarisoituu eli mielipiteet erilaistuvat ja kärjistyvät, lisäksi konservatismi lisääntyy.

Nuoret miehet eivät hyväksy sitä, etteivät saa kaikkea sitä,  mistä aiemmat sukupolvet ovat nauttineet: itsestäänselvä parisuhde, parempi palkka naisten palkkoihin verrattuna, työpaikka ja koulutus pelkän miesstatuksen perusteella. He tajuavat kyllä sen, mitä ovat menettäneet, ja kohdistavat vihansa aiheetta naisiin, jotka ovat kouluttautuneet miehiä paremmin, hankkineet lisäpätevyyttä ja etenevät päällikkötasolle - heidän edelleen.

Tietysti lisääntyy. Ei tässä vain kiltisti sivusta seurata teidän "kaikki naiset ovat ihania" r

Niin mitä sitten?

Vierailija
400/885 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella harhaanjohtava kysymys. Voin sanoa että kuulun neljännekseen joka kokee että nainen kohtaa väkivaltaa ed. Mainituin perustein. Mutta eihän kukaan sitä ansaitse. Nyt sekoitetaan kaksi täysin eri asiaa. Voihan v(ttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi