HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
Kommentit (885)
"Kyllä esim väkivaltainen ihminen on itse ansainnut itseensä kohdistuvaa väkivaltaa."
Miksi olisi? Eikä muiden pitäisi olla viisaampia ja olla käyttämättä väkivaltaa häneen? Muutenhan ollaan kaikki ihan samalla tasolla.
Minä hain muslimimiehen Saksasta ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimithan kuvaa näitä väkivaltavideoita TikTokkiin.
Mutta persut ja valkoiset nuoret miehet ovat väkivaltaisia naisista...........
En minä, mutta kun ne muut.
Ottakaapa miehet vastuu omista teoistanne. Ihan walkoinen heteroseksuaali suomalainen mies on väkivaltainen suomalaista naista kohtaan, ja ajattelee väkivaltaisesti.
Miksi ottaisin vastuu muiden miesten teoista?
Miksi oletat olevasi edellisen viestin kohderyhmää jos et ole tehnyt mitään? Siinä luki "omat teot". Tilastojen perusteella varsin moni suomalainen mies syyllistyy väkivaltaan, ei pelkästään maahanmuuttajamiehet. Täällä nyt jostain syystä esitetään, että kaikki väkivaltaiset miehet olisivat maahanmuuttajia mikä ei ole totta ja tiedät sen itsekin. Sitä en ymmärrä miksi loukkaannut väkivaltaisen suomalaismiesten puolesta. Kuten itsekin totesit, sinä et ole he. Miksi et sen sijaan arvostele heidän alhaista toimintaansa?
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä esim väkivaltainen ihminen on itse ansainnut itseensä kohdistuvaa väkivaltaa."
Miksi olisi? Eikä muiden pitäisi olla viisaampia ja olla käyttämättä väkivaltaa häneen? Muutenhan ollaan kaikki ihan samalla tasolla.
Siksi, että itseään saa puolustaa. Sanoohan sen järkikin.
Tuo tutkimus on pelkkä vitsi.
Nuoret muslimimiehet ei ole suomalaisten naisten mielestä vastanneet tuohon tutkimukseen...........
En tiennytkään, että muslimit ovat näinen ihailtuja suomalaisten naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun nainen lyö tai loukkaa minua, niin varmasti käytän väkivaltaa. Siinä ei ole kahta sanaa.
Käytätkö silti väkivaltaa, vaikka voisit lopettaa tilanteen ja poistua tilanteesta turvallisesti ilman väkivaltaa?
Tuo on kummallista. Miten mies ei pysty kestämään pientä suukopua, vaikka me naiset kuuntelemme tyynesti huorittelua ja jopa uhkailua fyysisellä väkivallalla?
Mun oletus tähän on, että jotkut miehet on vain niin surkeita, että niillä ei ole mitään keinoja omien tunteidensa käsittelyyn ja itsehillintään. Ne on jääneet vajaiksi kehityksessä. Ne kiskaisevat lärvit ja ammuskelevat baarista lähdettyään kadulla "itsepuolustukseksi" kun niille sanoo, että "Kiitos ei, setä, en halua sun kanssa jatkoille, voitko painua vtuun täältä, enkä muuten ikinä sua tai puoluettas äänestäis".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lyö ensin tai rikkoo minun esineitä raivopäissään, niin lyön. M25
Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?
Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerro lisää...
Eli et siis poistuisi tilanteesta vaikka voisit. Jäisit lyömään naista, koska hän ansaitsee sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaiset naiset uhriutuu feikkitutkimuksesta. :D
Totta. Karseita miesvihakommentteja ketjussa naisilta.
Kyllä itse ainakin lyön naista, jos nainen provosoi tai lyö ensin.
"Yhyy, se sanoi mulle vastaan niin puolustauduin ampumalla varoituslaukauksia maahan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se väkivalta vähene nuoria miehiä haukkumalla. Luulisin.
Useampi tuhat vuotta on paapottu naisvihamielisiä miehiä. Sekään, kas, ei ole toiminut.
Toisaalta miehellä on suurempi riski joutua väkivaltarikoksen uhriksi eli onko kyse nbaisvihasta vain joidenkin yksilöiden yleisestä väkivaltaisuudesta ja laintottelemattomuudesta?
Kyselyssä kysyttiin asenteita naisia kohtaan. Vastaajat arvottiin sokkona väestörekisteriin merkityistä miehistä. Vastaajat painotettiin alueelisesti, eli mikään yksittäinen kaupunki tai maakunta tai kansallisuus tai ihonväri tai uskontokunta ei ole yliedustettuna vaan vastaajat edustavat hyvin Suomen miespuolista väestöä kaikkinee
Luitko viestin mihin vastasin? Kirjoittaja kertoi naisvihamielisiä miehiä paapotun, mutta paapotaanko väkivaltaisia ihmisiä ylipäänsä yhteiskunnassa?
Sivusta mutta Suomessahan on todella matalat tuomiot väkivaltarikoksista. Esimerkiksi sarjamurhaajakuristajakin päästettiin vapaaksi lyhyen vankeuden jälkeen yhä uudestaan ja uudestaan. Paaponnalta juurikin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastanneet ovat selvästi muslimeja, mutta ketjussa naiset syyttävät valkoisia nuoria miehiä...
Totta.
Onko nämä ketjun m25 ja m28 myös muslimeja?
Sama itätrolli ne ovat.
Ketään kohtaan ei saa käyttää väkivaltaa vaikka suuta soittaisi. Suun soittaminen ei oikeuta väkivaltaa, vaikka yleisesti on vallallaan ajatus tästä oikeudesta jopa oppineiden poliisien toimestakin.
Aiheesta pitää saada kunnollinen tutkimus eikä mitään nettikyselyä, johon ihmiset vastaavat vain saadakseen jotain hiluja palkinnoksi. Puolet ei edes jaksa lukea kysymyksiä vaan vastaavat vain lukematta. Esimerkiksi naisiin kohdistuvaa väkivaltaa kun on tutkittu, niin silloin tutkija on haastatellut naisia. Luotettavuus on vähän eri tasolla niistä tutkimuksissa.
Mitenkäs paljon naiset kohtaa väkivaltaa muslimivaltioissa?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset!
Hakekaa mies ulkomailta. Islam voi pelottaa persujen valheiden takia, mutta muslimimiehet ovat tasa-arvoisempia ja parempia kuin persut.
Onneksi olkoon! Siellä joku 50+ kurppa veti päivän pohjat.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit voittaa persut 100-0.
Nii, väkivallassa naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lyö ensin tai rikkoo minun esineitä raivopäissään, niin lyön. M25
Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?
Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerro lisää...
Eli et siis poistuisi tilanteesta vaikka voisit. Jäisit lyömään naista, koska hän ansaitsee sen?
Mitamitamita sina sanoa. Mies kuluu lyoda nainen kun puolusta kunnia. Tai nainen vaita vasta tai ei totela tai ei anta kuksata.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että muslimit ovat näinen ihailtuja suomalaisten naisten keskuudessa.
Et siis taida tuntea kovinkaan montaa naista. Täällä oulussa monella tuttavakin naisella on muslimimies, lähi-idästä tulleita miehiä.
Nuoret naiset!
Hakekaa mies ulkomailta. Islam voi pelottaa persujen valheiden takia, mutta muslimimiehet ovat tasa-arvoisempia ja parempia kuin persut.