Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka neljäs mies uskoo naisen ansaitsevan väkivallan

Vierailija
12.11.2024 |

Kommentit (712)

Vierailija
141/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mestari on onnistunut tavoitteissaan myrkyttää nuorten miesten mielet.

En lähde arvioimaan jokaisen persun mielenmaisemaa, mutta "mestari" itse ei kannata naisiin kohdistuvaa väkivaltaa tai seksuaaliväkivaltaa, ja mm. näiden ilmiöiden vähentäminen on syy sille, miksi hän on paasannut m aah anmuuton haitoista 20 vuotta. Hän kannattaa myös kovempia tuomioita tuollaisista rikoksista. Aivan käsittämätön aivopieru tuo kommentti, yksinkertaiset yläpeukuttajat. 

Nyt on pakko kyllä muistuttaa, että tuo mestarinne ihan itse toivoi naisten tulevan raiskatuksi. Omalla nimellään ja naamallaan.

Ei toivo. Misinformaatiota. Hän sanoi, että jos jonkun olisi tultava m muuttajan ra.iskaamaksi, niin silloin m muuton edistäjien eli vihervasemmisto

Juuri näin. Vihervasemmisto levittää epätoivoisesta misinformaatiota Halla-ahon lausunnosta. Halla-aho on tehnyt enemmän kuln yksikään toinen r.a.iskausten ehkäisemiseksi pyrkimällä torjumaan Lähi-idästä tulevaa m muuttoa.

Vierailija
142/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde arvioimaan jokaisen persun mielenmaisemaa, mutta "mestari" itse ei kannata naisiin kohdistuvaa väkivaltaa tai seksuaaliväkivaltaa, ja mm. näiden ilmiöiden vähentäminen on syy sille, miksi hän on paasannut m aah anmuuton haitoista 20 vuotta. Hän kannattaa myös kovempia tuomioita tuollaisista rikoksista. Aivan käsittämätön aivopieru tuo kommentti, yksinkertaiset yläpeukuttajat. 

Nyt on pakko kyllä muistuttaa, että tuo mestarinne ihan itse toivoi naisten tulevan raiskatuksi. Omalla nimellään ja naamallaan.

Ei toivo. Misinformaatiota. Hän sanoi, että jos jonkun olisi tultava m muuttajan ra.iskaamaksi, niin silloin m muuton edistäjien eli vihervasemmisto

"Ajatusleikki" joissa toivotaan vahingoniloisena pahaa mieluummin toiselle ryhmälle kuin toiselle, toisin sanoen toivotaan raiskauksia tietylle naisryhmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aivopieru, minkä tekijäkin tiesi pierressään.

Mutta mutta - syyllinen oli selvillä, tarvittiin vain rikos ...

Vierailija
144/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten julkaistiin tutkimus, jonka mukaan miehet kokevat pitkissä parisuhteissa enemmän fyysistä ja henkistä väkivaltaa mitä naiset.

Ehkäpä tuo väkivallan hyväksyminen naisia kohtaan on vain yksi tasa-arvon merkki...

Vaati feministeiltä vuosikymmenten määrätietoisen aivopesun että saatiin miehet lopettamaan naisten suojeleminen. Se nimittäin on reaktio joka tulee selkärangasta.

Mutta kuitenkin naisen suurin uhka on mies. Vai keltä ne miehet naisia oikein suojelevat?

Myös miehen suurin uhka on mies ja kaikki miehet oppivat tämän jo leikkikouluikäisenä.

Vierailija
145/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyisikö siihen, että valtaosa nuorista miehistä alkaa olla jo muslimeja?

Höpsis.

Itse asiassa nuoret miehet on yhä kiinnostuneempia kristinuskosta.

Vierailija
146/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin voi olla sen naiselle aiheutetun väkivallan takana mitä tässä kyselyssä kysyttiin. Siinä ei mainittu miesten naista kohtaa tekemää väkivaltaa vaan väkivaltaa yleisesti. 

Kuinka monelle tulee ensimmäisenä mieleen lauseesta "väkivalta naisia kohtaan" naistenvälinen väkivalta? Kun se on paljon marginaalisempi ilmiö kuin miesten naisia kohtaan harjoittama väkivalta. 

Kaikille niille miehille jotka eivät ole ikinä olleet väkivaltaisia naisia kohtaan.

Vierailija
147/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

Muotoilu ei mennyt, että "jos jonkun olisi tultava", vaan nimenomaa, että hän toivoo näiden vihervasemmistolaisten naisten tulevan muuttajien toimesta r a iskatuksi. Tämän voi jokainen internet-yhteyden omaava tarkastaa, koska tämä kohta löytyy edelleen scriptasta, mitä Jussi pitää ylpeästi esillä. Tähän on myös aivan turha liittää mitään selitystä kontekstista irroittamiseen. Mikään konteksti ei aiheuta tervepäisessä ihmisessä toivomusta toisen ihmisen tulevan väkivallan uhriksi.

Vierailija
148/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskomatonta etten tätäkään saanut kirjoittaa. Pakko pätkiä kun en tiedä mikä sana taas meni väärin.

Katsokaa Ti k to k ihan huvikseen. Poika näyttää mulle nuorten naisten tekemiä videoita, joissa v a l k o i h o i n e n mies haukutaa milloin miksikin l i m p d i k k i k s i tai hikiseksi r e t a r d i k s i. Siis ihan omilla kasvoilla. Törkeää haukkumista viedosta toiseen. Ja viimeisimpänä T r u m p i n valinta, joka on ti k tok kaajien mukaan k a n t a suomalaisen nuoren miehen vika, jolta pitää siksi evätä parisuhde.

jepjep

Tässä syy otsikon tilanteeseen. 10 sekuntia niin feministit tulevat kertomaan miksi asia oikeasti onkin juuri toisinpäin.

Vierailija
149/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"joskus on käytettävä väkivaltaa tullakseen kunnioituteksi" 22% nuorista miehistä samaa mieltä.

Onpa harhaista ajattelua. Väkivaltaista hullua kunnioittavat korkeintaan samanlaiset hullut. Pelkääminen ja kunnioitus eivät ole samoja asioita.

Tämäkin kohta herätti itsessäni suurta ihmetystä.

Väkivaltaanhan turvautuvat ne joiden älyllinen kyky ei riitä konsensukseen ilman väkivaltaa, mutta ei sillä ole mitään tekemistä kunnioituksen takia. Se, että sinua pelätään, ei ole kunnioitusta. Ihmisten omalle puolelle saaminen ilman väkivaltaa (henkistä tai fyysistä) perustuu kunnioitukseen.

Ukraina käyttää nyt väkivaltaa Venäjää ku niillä ei ollu konsensusta suostua niiden suorittamaan kansanmurhaan

Vierailija
150/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toivo. Misinformaatiota. Hän sanoi, että jos jonkun olisi tultava m muuttajan ra.iskaamaksi, n

Aivan sairas äijähän tuo on. "Väärin" ajattelevia naisia tulisi rangaista, sitähän tuo tarkoittaa. Ei ihme että tutkimuksessakin asenteet tällaisia.

Vierailija
151/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on eri asia kuin miesten yleisimmän tavan kuolla henkirikoksen uhrina typistäminen toteamukseen: "juopporemmin sisäinen kahina"?

Jokainen tietää että päihdeporukoissa pyöriminen altistaa väkivallalle ja jokainen tietää että keskellä yötä yksin liikkuminen vähäpukeisena ja juopuneena altistaa väkivallalle. 

Muistan lukeneeni tilastotietoa, että useampi 15-20 mies joutuu parisuhteessaan fyysisen väkivallan uhriksi (töniminen, läpsiminen, pureminen, raapiminen) kuin nainen. Voisiko tämä korreloida sen kanssa, että neljännes nuorista miehistä kokee naisen joskus itse myötävaikuttaneen itseensä kohdistuvaan väkivaltaan?

Vierailija
152/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten julkaistiin tutkimus, jonka mukaan miehet kokevat pitkissä parisuhteissa enemmän fyysistä ja henkistä väkivaltaa mitä naiset.

Ehkäpä tuo väkivallan hyväksyminen naisia kohtaan on vain yksi tasa-arvon merkki...

Vaati feministeiltä vuosikymmenten määrätietoisen aivopesun että saatiin miehet lopettamaan naisten suojeleminen. Se nimittäin on reaktio joka tulee selkärangasta.

Mutta kuitenkin naisen suurin uhka on mies. Vai keltä ne miehet naisia oikein suojelevat?

Myös miehen suurin uhka on mies ja kaikki miehet oppivat tämän jo leikkikouluikäisenä.

Mä on oo kyl vielä oppinu ja oon 37.

Vierailija
153/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin voi olla sen naiselle aiheutetun väkivallan takana mitä tässä kyselyssä kysyttiin. Siinä ei mainittu miesten naista kohtaa tekemää väkivaltaa vaan väkivaltaa yleisesti. 

Kuinka monelle tulee ensimmäisenä mieleen lauseesta "väkivalta naisia kohtaan" naistenvälinen väkivalta? Kun se on paljon marginaalisempi ilmiö kuin miesten naisia kohtaan harjoittama väkivalta. 

Kaikille niille miehille jotka eivät ole ikinä olleet väkivaltaisia naisia kohtaan.

Ovatko tällaiset miehet jotenkin kyvyttömiä havainnoimaan yhteiskuntaa tai vaikka lukemaan väkivaltarikostilastoja? Jos eivät itse ole väkivaltaisia naisia kohtaan, eivät pysty jotenkin uskomaan että moni muu mies kyllä on? Entä jos he eivät ole havainnoineet väkivaltaisia naisiakaan, sittenkö luulevat ettei kukaan ole väkivaltainen?

Vierailija
154/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, eikä asia muuksi muutu vaikka jotku miehet siitä mielensä pahoittaisivat. Itse olen joutunut väkivallan uhriksi miehen toimesta, en koskaan naisen. Myös tilastollisesti miehet ovat yliedustettuja ihan joka puolella väkivallan tekijöinä riippumatta maasta missä tutkimus on tehty.

Täällä olen törmännyt jatkuvasti väitteeseen, että miesten ongelmista ei puhuta. Väkivaltaisuus on yksi suurimmista miesten ongelmista ja kun siitä puhutaan, sekään ei kelpaa.

Vierailija
155/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toivo. Misinformaatiota. Hän sanoi, että j

Niin no ne heikentää tän maan turvallisuutta ja taloutta haittatulijoilla

Vierailija
156/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkin tähän tutkimukseen.

Tässä: https://www.hs.fi/suomi/art-2000010802518.html

Ole hyvä.

Vierailija
157/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tällaiset miehet jotenkin kyvyttömiä havainnoimaan yhteiskuntaa tai vaikka lukemaan väkivaltarikostilastoja? Jos eivät itse ole väkivaltaisia naisia kohtaan, eivät pysty jotenkin uskomaan että moni muu mies kyllä on? Entä jos he eivät ole havainnoineet väkivaltaisia naisiakaan, sittenkö luulev

Olen tasa-arvoinen ja siksi väkivallan tekijät ovat ihmisiä, eivät naisia ja miehiä.

Vierailija
158/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskomatonta etten tätäkään saanut kirjoittaa. Pakko pätkiä kun en tiedä mikä sana taas meni väärin.

Katsokaa Ti k to k ihan huvikseen. Poika näyttää mulle nuorten naisten tekemiä videoita, joissa v a l k o i h o i n e n mies haukutaa milloin miksikin l i m p d i k k i k s i tai hikiseksi r e t a r d i k s i. Siis ihan omilla kasvoilla. Törkeää haukkumista viedosta toiseen. Ja viimeisimpänä T r u m p i n valinta, joka on ti k tok kaajien mukaan k a n t a suomalaisen nuoren miehen vika, jolta pitää siksi evätä parisuhde.

jepjep

Tässä syy otsikon tilanteeseen. 10 sekuntia niin feministit tulevat kertomaan miksi asia oikeasti onkin juuri toisinpäin.

Kummityttöni (opiskeli Vantaalla lukiossa) kertoi minulle jo pari vuotta sitten, että hän pitää ruskeista pojista, ei siksi että hän pitää ruskeista pojista vaan koska:

-suomalaiset pojat on ihan tylsiä, ne ei osaa niinku pukeutuu, eikä puhuu mitään kiinnostavaa, eikä ne oo yhtään hyvännäkösii.. en tykkää sellasesta vaaleesta tukasta ja niillon finnejä eikä niinku tuoksu hyvälle tai oo koruja tai sillee. 

Ja nämä kommentit siis ennenkuin oli ensimmäistäkään poikakaveria kokeillut.

Pari kaveria on lisäksi kertonut mulle etteivät huoli pinkkiä ruttumu naa, noh, molemmat ovat ruskeiden lasten yksinhuoltajia nyt.

Vierailija
159/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naiselle SUSI. Miten te akat kehtaatte vaihtaa nimiä ja pitää huiveja? Miten te lehmät kehtaatte? Miten te kehtaatte kehua olevanne vapaita, kun miehet sallivat hakkaamisenne ja ilakoivat siitä? Tollot pillitätte täällä vielä Johnny Deppin puolesta vaikka miesten vastapanos on sa*ismi ja uhrin syyttäminen.

En ikinä suostuisi kasvattamaan poikaa. En ikinä haluaisi likaista poikaa joka vihaa minua ja haluaa viedä henkeni. Kas kun se typerä poikien paapomisenne saa miehet vihaamaan teitä vain enemmän!

Minsi se nimi vaihtuu? Miksi? Miksi?

Vierailija
160/712 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule yllätyksenä. Suomessa joka 3. nainen joutuu väkivallan kohteeksi parisuhteessa. Incel- kulttuurin nousun myötä naisviha lisääntynyt.

Miehet joutuvat vähän useammin väkivallan kohteeksi heteroparisuhteessa. Väkivaltaisin parisuhde onkin sitten kahden naisen parisuhde.