Paras ja huonoin iskurepliikki?
Nyt on Iltasanomissa/Me Naiset kysely ja lista repliikeistä. Mikä sinusta paras ja mikä kauhein?
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010824450.html
Paras: Nousiko aurinko vai hymyilitkö juuri minulle?
Tyhmin: Sinulla on kiva paita. Se näyttäisi vielä paremmalta makuuhuoneeni lattialla.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla oikea enkeli! Mutta onneksi ei tuon pahempia vammoja tullut, kun putosit taivaasta maan päälle! <3
En ole pudonnut taivaasta vaan kaivoin tieni ylös helvetistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo maalaispoika,saanko ehdottaa sukupuoliyhdyntää.Tämä voi olla myöskin hyvä,joskus voin tärpätä.
Toimii aina - olet ammattilaisille unelma-asiakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla oikea enkeli! Mutta onneksi ei tuon pahempia vammoja tullut, kun putosit taivaasta maan päälle! <3
ja haen sinut mukaan lämpöön! t. Mika
Kun tapasin mieheni, kysyin häneltä ensimmäiseksi että mitä tykkäät mun tiukasta paidasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin mieheni, kysyin häneltä ensimmäiseksi että mitä tykkäät mun tiukasta paidasta.
ja sitten...
Huonoin : "käytkö raveissa " ?
Paras: "tuolta mäen päältä näkyy usein tähdenlentoja, lähdetkö katsomaan " ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö gootti. 🥰🧛
Luin joskus jutun japanilaisesta miehestä,oli jo keski-ikäinen,hän kysyi naisilta suoraan mennäänkö panemaan.Kertoi sitten että monesti tuli korville mutta aina silloin tällöin sitten mentiin panemaan.Joten se on matematiikkaa niin kuin melkein kaikki.
Nainen sanoi kerran ravintolassa "olen tämän ravintolan ainoa neitsyt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ja huonoin on kaksi sanaa eli annatko pillua. Toimineeko kenenkään kohdalla?
Miksi se sitten on myös paras? Ei taida kukaan osata listata oikeasti parhaita iskurepliikkejä, eli sellaisia, joita ei kukaan alapeukuttaisi.
Ainakin miehen aivoilla ajateltuna paras, koska tuotahan se tarkoitus kuitenkin saada. Naisista varmaankin huonoin.
Ei mittä pilluhommii olis?
Ei jätä ketään kylmäksi.
Baarissa pilkkun aikaan parikymppisille. Annas kun setä halaa ja pussaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja on maailma väärällään. Hyviä iskurepliikkejä sen sijaan ei ole olemassakaan, jokaisesta joku voi pahastua tai pitää sitä muuten vain typeränä ja mauttomana.
Suomalaiset kännyköihin uponneet nykymiehet on menettäneet loputkin taidot lukea naista ja ilmaista spontaanisti tunteitaan
Ai miesten vika tämäkin? Ei ole, vaan nykyisen ilmapiirin, joka ei salli miesten edes katsoa naisia, saati jutella heille. Meetoo meni aikoinaan aivan väärille raiteille ja käytännössä pilasi tavallisten ihmisten parinmuodostusmahdollisuudet.
Onneksi olen itse jo päälle nelikymppinen ja naimisissa.
Siis naisten eli meetoon vika, sitä ennen asiat hyvin, ei ihan uskottava
Ei tässä mitään uutta ole. Rima vain nousee koko ajan naisten taholta kuka mies saa ja kenelle annetaan. Pitää olla somebody eikä nobydy nyt vaan tarvitaan muutakin kuin lentäjänlasit ja silinterihatttu naisten iskentään koska somesta ja kännykkä videosta tulee Oppi ja itsetunto. Mutta ennenkaikkia! Se typeristä typerin isku-lineri on sentään JOTAIN kuin että vain mykkänä tuijottaa siellä yökerhon nurkassa lasinsa pohjaa- sillä ei taatusti iskeydy yhtään naista. Se miehen peacockmaisuuteen pohjaava sama pua-shitti elää taustalla yhä vain sen toteutusmuoto muuttuu: Miksi normi-kundi ostaisi päänsä puoleen väliin tatuointeja, tai salittaisi hauiksistaan jalkapallon muotoiset tai vaeltaisi viikon umpimetsissä yrittäen ampua jotain eläintä tai ilman ampumistakin.
Jotta olisi se somebody. Edes sille tuija-tavikselle jota iskee perusjarmo lähiöstä, viis hevosta omistava kalle, rekka-auton omistava aki tai autokauppias aku. Ei me miehet määritellä miten naiset haluaa tulla isketyksi. ReipasMies.
Pillua taikka soitan numeroon 112,toimii aina.
Huonoin on ollut että sä oot mun serkun näköinen.
Tämä on ihan ainutlaatuinen vinkki: naista aidosti kehaisemalla voi myös yrittää, yleensä ei toimi, mutta joskus voi juttu jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan ainutlaatuinen vinkki: naista aidosti kehaisemalla voi myös yrittää, yleensä ei toimi, mutta joskus voi juttu jatkua.
Onpas neitokaisella mahtavat puskurit. Niihin on varmasti turvallista törmätä.
Vierailija kirjoitti:
aika tylsä!
Olen hellänä silkkareihin, miten sinä?
Väärässä olet mulla tärppäsi ja olen nykyään tärpin kanssa avioliitossa,meillä on kaksi lasta..joten älä mutuile.