Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja huonoin iskurepliikki?

Vierailija
11.11.2024 |

Nyt on Iltasanomissa/Me Naiset kysely ja lista repliikeistä. Mikä sinusta paras ja mikä kauhein?

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010824450.html

Paras: Nousiko aurinko vai hymyilitkö juuri minulle?

Tyhmin: Sinulla on kiva paita. Se näyttäisi vielä paremmalta makuuhuoneeni lattialla.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoja on maailma väärällään. Hyviä iskurepliikkejä sen sijaan ei ole olemassakaan, jokaisesta joku voi pahastua tai pitää sitä muuten vain typeränä ja mauttomana.

Suomalaiset kännyköihin uponneet nykymiehet on menettäneet loputkin taidot lukea naista ja ilmaista spontaanisti tunteitaan

Ai miesten vika tämäkin? Ei ole, vaan nykyisen ilmapiirin, joka ei salli miesten edes katsoa naisia, saati jutella heille. Meetoo meni aikoinaan aivan väärille raiteille ja käytännössä pilasi tavallisten ihmisten parinmuodostusmahdollisuudet.

Onneksi olen itse jo päälle nelikymppinen ja naimisissa.

Siis naisten eli meetoon vika, sitä ennen asiat hyvin, ei ihan uskottavaa?

Vierailija
22/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ja huonoin on kaksi sanaa eli annatko pillua. Toimineeko kenenkään kohdalla?

Miksi se sitten on myös paras? Ei taida kukaan osata listata oikeasti parhaita iskurepliikkejä, eli sellaisia, joita ei kukaan alapeukuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden tuttu kertoi ällöimmän, tämä on ihan totta ja kuultu 90-luvulla: Pistetäänkö pissivehkeet yhteen. Terkkuja tutuille! 😜

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
24/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoja on maailma väärällään. Hyviä iskurepliikkejä sen sijaan ei ole olemassakaan, jokaisesta joku voi pahastua tai pitää sitä muuten vain typeränä ja mauttomana.

Suomalaiset kännyköihin uponneet nykymiehet on menettäneet loputkin taidot lukea naista ja ilmaista spontaanisti tunteitaan

Ai miesten vika tämäkin? Ei ole, vaan nykyisen ilmapiirin, joka ei salli miesten edes katsoa naisia, saati jutella heille. Meetoo meni aikoinaan aivan väärille raiteille ja käytännössä pilasi tavallisten ihmisten parinmuodostusmahdollisuudet.

Onneksi olen itse jo päälle nelikymppinen ja naimisissa.

Siis naisten eli meetoon vika, sitä ennen asiat hyvin, ei ihan uskottavaa?

En sanonut niin. Tarkoitan, että jos parinmuodostus on ennenkin ollut jokseenkin vaikeaa kaikille muille paitsi korkean statuksen miehille, meetoon myötä siitä tuli entistä vaikeampaa.

Vierailija
25/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me tavattu ennen,näytät jotenkin niin tutulta.

Vierailija
26/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on iskurepliikki, niin se on yhtä paha kuin herpes. Ottakaa ihminen ihmisenä tai menkää rohkesti ohi.

Vierailija
27/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mun nuoruuden tuttu kertoi ällöimmän, tämä on ihan totta ja kuultu 90-luvulla: Pistetäänkö pissivehkeet yhteen. Terkkuja tutuille! 😜

Olin pari viikkoa sitten Helsingin keskustassa iltaa viettämässä ja noin 50v. humalainen mies tuli pokkana kysymään tai oikeammin ilmoittamaan, että haluaa nuolla peräreikääni, ei siis olla paljon edistytty.

Vierailija
28/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain on iskurepliikki, niin se on yhtä paha kuin herpes. Ottakaa ihminen ihmisenä tai menkää rohkesti ohi.

Tätä ohjetta vois jatkaa: Suhtaudu jokaiseen naiseen kuin omaan äitiisi tai siskoosi. Älä siis missään tapauksessa yritä koskaan iskeä ketään. Kyllä se rakkaus tulee luoksesi, kun on oikea aika. Joillekin tosin vanhuus ja hauta osuu kohdalle nopeammin.

Vierailija
29/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Swift, Taylor Swift, ja kannatin Bidenia ja nyt Harrisia koska he ovat niin samanlaiset... lisäksi olen demokrattien eliitin kehittämä poliittisen vallan väline... lähdetäänkö treffeille?

Vierailija
30/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin seisomaan baarissa exän eteen, katsoin silmiin, hymyilin ja sanoin suutele mua. Toimi. Jätkä vähän yllättyi, naurahti ja suuteli. Siitä se sitten lähti.

Tää saattaa olla sekä paras että huonoin, mutta omalla kohdalla rohkein ja näytti toimivan. Enää ei ois pokkaa, mut nuorena ja nättinä oli.

Vierailija
31/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on kuolemassa sukupuuttoon: käytkö täällä useinkin?

Vierailija
32/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Olin pari viikkoa sitten Helsingin keskustassa iltaa viettämässä ja noin 50v. humalainen mies tuli pokkana kysymään tai oikeammin ilmoittamaan, että haluaa nuolla peräreikääni, ei siis olla paljon edistytty.

No hyi ja yäk...

Taitaa edelleen olla ne hyvät replat kiven alla. Huonoja on vähän liiankin helppo keksiä.

Vierailija
33/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikea enkeli! Mutta onneksi ei tuon pahempia vammoja tullut, kun putosit taivaasta maan päälle! <3

Vierailija
34/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin seisomaan baarissa exän eteen, katsoin silmiin, hymyilin ja sanoin suutele mua. Toimi. Jätkä vähän yllättyi, naurahti ja suuteli. Siitä se sitten lähti.

Tää saattaa olla sekä paras että huonoin, mutta omalla kohdalla rohkein ja näytti toimivan. Enää ei ois pokkaa, mut nuorena ja nättinä oli.

Se oli sun exä, joten teillä taisi olla tunteita edelleen. Olisko ollut nuorenakaan pokkaa sanoa täysin tuntemattomalle noin?

Vierailija
35/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo maalaispoika,saanko ehdottaa sukupuoliyhdyntää.Tämä voi olla myöskin hyvä,joskus voin tärpätä.

Vierailija
36/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kokeillut seuraavaa ja hyvin yksinkertaista iskurepliikkiä:

Sä näytät hyvältä. On toiminut molemmilla kerroilla. 

Vierailija
37/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo maalaispoika,saanko ehdottaa sukupuoliyhdyntää.Tämä voi olla myöskin hyvä,joskus voin tärpätä.

Enpä usko, että tärppää milloinkaan.

38/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Olisit pyllistänyt siinä keskellä katua. Upean romanssin alku! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
39/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Olisit pyllistänyt siinä keskellä katua. Upean romanssin alku!

Yäk, niin olisi pitänyt tehdä! ;)

Vierailija
40/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin, "Mitäpä sitä päivänselvää asiaa kiertelemään, olen iskenyt silmäni sinuun ja ajattelin että josko sinusta tyttöystävä". No ei mennyt ihan putkeen seKÄÄN yritelmä. 

Olit liian romanttinen. Olisi pitänyt mennä."Mitäpä sitä päivänselvää asiaa kiertelemään, olen iskenyt silmäni sinuun ja ajattelin että josko sinua voisi naida naksauttaa" Suora, rehellinen, itsevarma mutta samalla hiukan huumoriakin mukana.