Paras ja huonoin iskurepliikki?
Nyt on Iltasanomissa/Me Naiset kysely ja lista repliikeistä. Mikä sinusta paras ja mikä kauhein?
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010824450.html
Paras: Nousiko aurinko vai hymyilitkö juuri minulle?
Tyhmin: Sinulla on kiva paita. Se näyttäisi vielä paremmalta makuuhuoneeni lattialla.
Kommentit (63)
Mikäs täällä tuoksuukaan! Olet niin kaunis, että mulla meni ihan maha sekaisin.
Listatut iskurepliikit kuulostavat ihan tavattoman epäluonnollisilta ja kömpelöiltä. Toimiiko nuo muka oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Listatut iskurepliikit kuulostavat ihan tavattoman epäluonnollisilta ja kömpelöiltä. Toimiiko nuo muka oikeasti?
Käännetty jenkeiltä, ei toimi suomalaisen sanomana
Minut on kerran pokattu ( lähdin siis helppona Ladyn luokse yöksi ) Turussa snagarijonossa replalla: Ong nagei?
Teille vai meille.
Toimii aina eikä tarvitse turhaa jorista.
Onko housuissanne banaani vai ilahduitteko vain näkemisestäni?
Kerran tapasin miehen, joka sanoi, että haluaisitko nähdä oikein pitkään toimivan peniksen. En ollut kiinnostunut.
Uskoin jo miesten ja naisten kadottaneen toisensa ennen kuin tapasin sinut!
Kokeilin, "Mitäpä sitä päivänselvää asiaa kiertelemään, olen iskenyt silmäni sinuun ja ajattelin että josko sinusta tyttöystävä". No ei mennyt ihan putkeen seKÄÄN yritelmä.
Paras ja huonoin on kaksi sanaa eli annatko pillua. Toimineeko kenenkään kohdalla?
Huonoja on maailma väärällään. Hyviä iskurepliikkejä sen sijaan ei ole olemassakaan, jokaisesta joku voi pahastua tai pitää sitä muuten vain typeränä ja mauttomana.
Paras: Hei beibi, ootko sä kalkkuna kun mun tekis mieli täyttää sut mun täytteellä ;)
Vierailija kirjoitti:
Huonoja on maailma väärällään. Hyviä iskurepliikkejä sen sijaan ei ole olemassakaan, jokaisesta joku voi pahastua tai pitää sitä muuten vain typeränä ja mauttomana.
Suomalaiset kännyköihin uponneet nykymiehet on menettäneet loputkin taidot lukea naista ja ilmaista spontaanisti tunteitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kännyköihin uponneet nykymiehet on menettäneet loputkin taidot lukea naista ja ilmaista spontaanisti tunteitaan
Tämä, on järkyttävää, kun 50v miehet käyttäytyy kuin 16v murrosikäiset
Huonoin on palstan oman incelin "hei sinä alhaisen tason nainen, sinun olisi syytä kelpuuttaa minut kun et ainakaan parempaa saa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miesten vika tämäkin? Ei ole, vaan nykyisen ilmapiirin, joka ei salli miesten edes katsoa naisia, saati jutella heille. Meetoo meni aikoinaan aivan väärille raiteille ja käytännössä pilasi tavallisten ihmisten parinmuodostusmahdollisuudet.
Onneksi olen itse jo päälle nelikymppinen ja naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, on järkyttävää, kun 50v miehet käyttäytyy kuin 16v murrosikäiset
Missä ja miten tällaista ilmenee? Heitä pari esimerkkiä tosielämästä.
Ei yhtään oikein hyvää, aika töykeitä, ei mitään kivan yllättävää