Irak aikoo sallia avioliitot 9-vuotiaiden tyttöjen kanssa
Lakimuutos alentaisi suostumuksen ikärajan tytöillä 18 vuodesta yhdeksään vuoteen. Pojilla ikäraja alenisi 15 vuoteen. Muutos kieltäisi myös naisilta oikeuden avioeroon, perintöön ja lasten huoltajuuteen.
Kommentit (877)
Kaikki kulttuurit on samanarvoisia. Muistakaa diversiteetti ja inkluusio! Lopuksi vielä kaikille: ÄHHHLÄMMM SÄHLLÄMMM!
Siinä on taas esimerkki mitä vikaa on uskonnon johtamassa yhteiskunnassa. Sekin on pirun jännä että kaikki uskonnot näkee naiset uhkana. (naiset vaietkoon kirkossa). Miehet sotii ja tekee suurimman osan rikoksista mutta nainen on se paha. Tiedättekö mä en ymmärrä tuollaista ajattelua. Tuo on aivan liian kieroutunutta.
M.53
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kulttuurit on samanarvoisia. Muistakaa diversiteetti ja inkluusio! Lopuksi vielä kaikille: ÄHHHLÄMMM SÄHLLÄMMM!
Trumpista tulee tammikuussa maailman keisari, sitten loppuu diversiteetit ja inkluusiot ja pronomini-perseilyt, ja maailma palaa hyväksi ja normaaliksi. Sählärit palautetaan aavikolle, kaikkialta maailmasta. Loput vialliset uuniin.
Ilmankos naapurin parrakas vihervassari kannattaa maahanmuuttoa Irakista. Meneeköhän itsekin hakemaan vaimon suvaitsevaisen woke Suomeen. Kaikille on tilaa ja on se unelmakin..
Vierailija kirjoitti:
Pelastetaan irakilaiset pikkutytöt ja lennätetään sieltä miehet tänne tarjoamalla heille täällä täysihoito
Niitä on jo,ja suomineito sen tuntee nahoissaan.
Koko hunnutetut naiset ei kuulu myöskään tänne tulee ahdistava ja pelottava fiilis heistäkin
Alle 9-vuotiaiden avioliitit halutaan kuriin.
https://allthatsinteresting.com/wordpress/wp-content/uploads/2017/10/ch…
Suomeen on näitä Kikka Mokkeleita haalittu vuosikausia, meillä on kuulemma tilaa jotkut korruptoituneet poliitikot ovat sanoneet julkisesti koska hyvesignalointi antaa kiksejä.
Todellista oman oksan sahaamista.
Vierailija kirjoitti:
Koko hunnutetut naiset ei kuulu myöskään tänne tulee ahdistava ja pelottava fiilis heistäkin
Syytä onkin koska halveksivat meitä yhtä paljon kuin miehensäkin. Vain musliminainen on "puhdas" heidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki irakilaiset pitää heti palauttaa kotimaihinsa Suomesta. Eivät sovi länsimaihin nuo.
Oletko lytännyt ne rääkyjänaiset jotka ovat nostaneet äläkän siitä kun sisäministeri ei halua ottaa niitä tänne ensinkään? Et varmaan koska olet lammas.
Man who sent girl to Iraq for FGM jailed in legal first for England and Wales
A former PhD student has been sentenced to four and a half years in prison for arranging to send a young girl to Iraq for female genital mutilation (FGM), in the first conviction of its kind in England and Wales.
(Guardian 3.10.2024)
Mies joka lähetti tytön Irakiin sukupuolielimen silpomista ja pakkoavioliittoa varten vankilaan ensimmäisenä laatuaan Englannissa ja Walesissa.
4,5 vuotta linnaa tästä.
Mitä 9-vuotiaan kundin munasta nauttii tyttö
Mitä 9-vuotiaan kundin munasta nauttii tyttö !
Vierailija kirjoitti:
Man who sent girl to Iraq for FGM jailed in legal first for England and Wales
A former PhD student has been sentenced to four and a half years in prison for arranging to send a young girl to Iraq for female genital mutilation (FGM), in the first conviction of its kind in England and Wales.
(Guardian 3.10.2024)
Mies joka lähetti tytön Irakiin sukupuolielimen silpomista ja pakkoavioliittoa varten vankilaan ensimmäisenä laatuaan Englannissa ja Walesissa.
4,5 vuotta linnaa tästä.
Sai 4,5 vuoden tuomion, vaikka tyttöä ei ehditty silpoa eikä naittaa, eikä hän tiennyt suunnitelmista itse mitään. Hänet lähetettiin takaisin Irakista jonkun toimesta ennen kuin näitä ehti tapahtua. Eka kertaa joku tuomittiin pelkästä tällaisen teon suunnittelusta (conspiring).
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kolmannella luokalla, kun olin yhdeksän. Hypin hyppistä ja kiipeilin telineissä. Opettelin ekoja enkun sanoja: this is Jack, this is Jill. This is Ann and this is Bill. Spot is a dog. Silky is a cat.
Olin ihastunut yhteen luokkakaveriin. Se lainas multa aina koulussa kynää ja kumia. Istui mun edessä.
Se oli kivaa lapsuusaikaa. Lapsuutta. Olin kyllä ihan lapsi.
Lapsia ja lapsuutta pitää suojella.
Olisit ollut juuri sopivan ikäinen vaimoksi jollekin miehelle. Siis nyrkkeilysäkiksi, seksileluksi ja palvelijaksi.
Kyse on vain ja ainoastaan lapsista. Lapsilla on oikeus koskemattomuuteen.