Siis voinkohan mennä töihin huomenna? Kuumetta 39.2 astetta
Eli joku viheliäinen kuume flunssa iski viikonloppuna. Äsken huippulukemat oli 39.2
Nyt otin lääkkeen ja kuume on enää 37.0
Minulla ei oikein olisi aikaa saikutella, joten olisin huomenna kyllä menossa töihin. Toki otan lääkkeen aamulla.
Kommentit (34)
Aloitus on trollausta, kuume ei laske koskaan noin paljoa vaikka ottaisi lääkkeet.
Pelkäätkö taivaspaikkasi puolesta? Hihhulit yleensä pelkäävät sairastaa kotona.
Ei kannata. Minä tein ns. vain etätöitä väsyneenä kipeänä. Nyt sitten odottelen tässä erikoislääkärin tutkimuksia.
Meidän vaativaa asiantuntijatyötä tekevä perheemme pitää etäpäivän jos lapsi on sairas tai itse sairastuu. Se ei ole syy jättää töitä tekemättä. Kun firma voi hyvin, me voimme hyvin.
Elina-Kalina Gustaffsson, hesa
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on trollausta, kuume ei laske koskaan noin paljoa vaikka ottaisi lääkkeet.
Miksi kitiset täällä?
Kannattaa mennä. Paranee paljon nopeammin kun tekee jotain. Vastuskyky siis toimii nopeammin.
Kuume on poissa. Aamulla burana huiviin ja töihin. Työnantaja varmasti arvostaa, kun et jää pikkusyiden vuoksi saikuttelemaan.
Toisaalta mulle ihan sama tulisitko mun työpaikalle kipeänä tai puolikuntoisena. Itse en ainakaan auta yhtään. Kerta on päätetty tulla töihin, nii sit saa painaa töitä eikä säälipisteitä tuu. Mulla on muutama työkaveri jotka tulee kipeänä töihin,vetää buranaa ja kurkkupastilli rasia taskussa. Pidän etäisyyttä ja en todellakaan auta. Tekee omat työt ja mä keskityn omiin töihin. Yhtään en kuuntele valituksia. Fyysinen työ vielä,yleensä niin kiireistä et hyvä jos syödä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee etätöitä. Voihan se olla ettei kuume enää huomenna nouse.
Ok. Miten äkkiä saan 3x63A virran kerrostalooni ja kestääköhän parveke 6000kg koneen painoa.
Laita 3A:n pattereita rinnan, kyllä se parveke nyt tuon verran kestää.
Voit toki mennä. Julistan sinut terveeksi.'
Terveisin palstavalelääkäri Tötterström