Huvittaa taas Jyväskylän jäähalliöyhötys
Persuöyhöt huutavat pallo punaisena, että vihervassari on valittanut hallihankkeen laillisuudesta. Heiltä jäi huomaamatta, että persut vastustivat valtuustossa yksimielisesti hanketta. Valittajakin oli kepusta, ettei vassareilla mitään roolia episodissa ole.
Kommentit (174)
Tarvittaisiin terveet tilat harrastaa, Hipposhalli, Monnari ja harkkahalli ovat olleet jo pitkään sisäilmangelmaisia. Kilpahallin kuntokin tiensä päässä. Itse alan oireilemaan harkkahallissa heti peliä katsoessa. Moni jääkiekkoa harrastava lapsi/nuori on saanut astman noista tiloista. Ja sitten Jyväskylä on olevinaan joku liikuntapääkaupunki..
Persut nyt ovat vihervassareita tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisiin terveet tilat harrastaa, Hipposhalli, Monnari ja harkkahalli ovat olleet jo pitkään sisäilmangelmaisia. Kilpahallin kuntokin tiensä päässä. Itse alan oireilemaan harkkahallissa heti peliä katsoessa. Moni jääkiekkoa harrastava lapsi/nuori on saanut astman noista tiloista. Ja sitten Jyväskylä on olevinaan joku liikuntapääkaupunki..
Uutta rakentamalla ei homeesta pääse.
Tuollainen halli mitä suunnittelevat ei ole kannattava ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja noita ongelmia oli jo reilun 15 vuotta sitten, kun lapseni vielä harjoitteli harkkahallissa :/
Lakkauttamisuhan alla olevien koulujen vanhemmatkin ovat vedonneet, että valitus vedettäisiin pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin järven jäälle talvella. Niin ennenkin tehtiin. Ei talviurheiluun halleja tarvita.
Jos ei ole rahaa niin sitten ei rakenneta. Uuden hallin rahoitusmalli on täysin kestämätön.
Jkylä on hikinen tuppukylä keskellä ei-mitään, juntteja täynnä. Niiden pitäisi siellä hyväksyä, että tulevat kuihtumaan ajan myötä pois.
Ymmärsikö oikein, että tähän(kin) hankkeeseen liittyy kunnallispoliittista suhmurointia, hyvävelisopimuksia ja veronmaksajien rahojen käyttöä toissijaisiin tarkoituksiin?
Ja valituksen syy on jokin edellämainituista?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Lakkauttamisuhan alla olevien koulujen vanhemmatkin ovat vedonneet, että valitus vedettäisiin pois.
Siinähän ulisevat. Valitus on harvinaisen vahvasti perusteltu. Lukekaa se. Löytyy ainakin tekijän X-profiilista
Persut haluavat valtakunnallisestikin leikata yhteiskunnan tukea tällaisesta, mutta Jyväskylässä nuo öyhöttävät itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö oikein, että tähän(kin) hankkeeseen liittyy kunnallispoliittista suhmurointia, hyvävelisopimuksia ja veronmaksajien rahojen käyttöä toissijaisiin tarkoituksiin?
Ja valituksen syy on jokin edellämainituista?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ulisevat. Valitus on harvinaisen vahvasti perusteltu. Lukekaa se. Löytyy ainakin tekijän X-profiilista
https://yle.fi/a/74-20122872 Lue sinä tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuavat sinua paremmin, että hankkeen toteutuminen tulee tuomaan Jyväskylään rahaa.
Moni jääkiekkoa harrastava lapsi/nuori on ihan yhtä onnellinen pelatessaan ulkona. Ei ne lapset ja nuoret sisätiloja kaipaa, vaan ne katsomossa istuvat vanhemmat. Ei kaikkien veronmaksajoien tarvitse osallistu liikuntapaikkojen rakentamiseen. Käyttäjät maksakoot itse harrastustilansa.
Jyväskylän asukkaana nuo kaikki liikunta ja palloiluhallit tulisi rakentaa ja ylläpitää urheiluseurojen rahoilla eikä ainakaan veronmaksajien rahoilla kuten nyt.
Täällä sivistyksen ateenassa lakkautetaan kirjastoja ja kouluja että saadaan palloiluhalleja sille tyhmemmälle väestönosalle joita kiinnostaa urheilu.
nostan hattua valituksen tehneelle henkilölle. Hän on oikealla asialla.
Vierailija kirjoitti:
nostan hattua valituksen tehneelle henkilölle. Hän on oikealla asialla.
"Seppäsen mukaan keskustelussa Korpivaaran kanssa esiin nousi vaatimus, että Seppäsen pitäisi järjestää Jyväskylän ammattikorkeakoulun Jamkin hallituksen vaihto ja lisäksi hoitaa potkut Mikko Salmiselle sekä Eino Leisimolle."
Mitään uusia Hipposhalleja ei tarvita!
Mihin siellä hallia tarvitaan. Jumbofinaaliin?