Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun yksinoloon tottuu niin haluaako enää ollenkaan kumppania?

Vierailija
10.11.2024 |

Vähän siltä tuntuu, että ei. Miten muilla?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua.

Vierailija
42/72 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi emme kaikki ole samanlaisia, joten jokaiselle sopii omanlaisensa elämä, T. Parisuhteessa ja tyytyväinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kieltämättä tosi outo ajatus ruveta yhtäkkiä tekemään kompromisseja ja sietämään toisen henkilön jatkuvaa läsnäoloa outoine tapoineen, ruokineen, sukulaisineen. Eikä mulla oikeastaan edes ole mitään sellaista tarjottavaa että tekisin kehenkään niin suuren vaikutuksen että edettäisiin edes vakituseen suhteeseen. Innostun itse helposti mutta tylsistyn vielä helpommin.

Onneksi avioliitossakaan ei ole pakko asua yhdessä.

Vierailija
44/72 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tottunut yksinoloon, mutta kyllä mä silti ehdottomasti haluaisin kumppanin. Ei tarvitse miettiä sekuntiakaan vastausta tähän kysymykseen :)

Vierailija
45/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaipaa, mutta voi ainakin harkita yhdessäoloa, jos joku erityinen tulee vastaan. Tuskin yhteen enää suostuisin muuttamaan. Tyytyväinen yksineloon!

N ollut 20v sinkku

Vierailija
46/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina viihtynyt yksin ja kaipaan yksinoloa. Eron jälkeen elin 6v lapsen kanssa kahdestaan. Mutta kyllä mun täytyy sanoa, että hyvä parisuhde on vielä ihanampi asia, kuin yksin oleminen. En vaihtaisi takaisin

Vierailija
47/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta nyt yksin eron jälkeen. Juu ei kiitos mitään miestä enää tähän taloon. 

Vierailija
48/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina viihtynyt yksin ja kaipaan yksinoloa. Eron jälkeen elin 6v lapsen kanssa kahdestaan. Mutta kyllä mun täytyy sanoa, että hyvä parisuhde on vielä ihanampi asia, kuin yksin oleminen. En vaihtaisi takaisin

Korjaan, että kaipaan välillä yksinoloa. Esim. käyn lenkillä yksin, luen kirjaa tai mies ja lapsi ovat menoissaan; kivaa olla hetki itsekseen

Vierailija
49/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta eron jälkeen yksin ja tuntuihan se taivaan lahjalta kun tuli suhde sen jälkeen

Vierailija
50/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii erillissuhde parhaiten. Ei kaikkien tarvitse muuttaa yhteen.

Vierailija
51/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen kyllä kumppanista mutten jaksa vaivautua kotoa maailmalle sellaista etsimään. Itsekseen on niin helppoa ja mukavaa.

Sama minulla. Treffailut eivät yhtään innosta. 

Vierailija
52/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää seurustelua, mulle riitti. Ex oli kuin isokokoinen lapsi jonka jälkiä jouduin siivoamaan. Ei asuttu onneks yhdessä. Astiat jätti olohuoneen pöydälle, aina jäi vähän ruokaa lautaselle. Jos laittoi koneeseen astiat ei huuhdellut niin ruoat valui sinne koneen pohjalle. Paskarannut jäi pönttöön, ei viitsinyt sen vertaa vessaharjaa käyttää. Siivous oli vähän niin ja näin, ällötti olla hänen kämpässä kuin haisi tupakalle, aina joutui tuulettamaan vaatteet kun tuli kotiin. 

Vierailija
53/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi kuvitellakaan asuvani jonkun ihmisen kanssa. Olen välillä todella välinpitämätön arjen asioista, kun ajatukset on tiiviisti työssä. Kämppä on silloin hyrskynmyrskyn. Kyllä siellä olisi toisen paha olla, itse en huomaa, kun vasta silloin kun alkaa puhtaat astiat olla vähissä. Sitten teen suursiivouksen ja vannon, että nyt pidän kämpän siistinä. Useita kuukausiakin voi mennä ihan nätisti, sitten alkaa taas luomisprosessi...

Ja muutenkin. Saatan keikauttaa elämänrytmin niin, että kirjoitan yöllä ja nukun aamupäivät. Nyt, kun elämänkumppani asuu omillaan, asia on OK. Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta. 

Vierailija
54/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä oikein kaipaa. Sellainen seurustelukumppani voisi olla kiva, jonka kanssa nähtäisiin pari kertaa viikossa, mutta ei kiinnosta deittailuvaihe, joten on tosi epätodennäköistä, että sellainen löytyisi. Ajatuskin siitä, että pitäisi etsiä sitä sopivaa, tuntuu luotaantyöntävältä. Eli varmaan olen jatkossakin tyytyväisenä yksin.

Vierailija
55/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.

Vierailija
56/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tottunut yksinoloon, mutta kyllä mä silti ehdottomasti haluaisin kumppanin. Ei tarvitse miettiä sekuntiakaan vastausta tähän kysymykseen :)

Samat sanat :)

Vargholm
57/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oivaltaa minkälaista luksusta on elää vain omilla ehdoillaan on jo kantavalla kamaralla :)

Vierailija
58/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua. Olen viisikymppinen nainen ja ollut parikymmentä vuotta ilman minkään sortin kumppania tai edes seksiä. En semmoisia enää todellakaan halua.

Vierailija
59/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin jo rakastua sinkkuuteen. Ei tarvii miettiä toista ihmistä, ei tarvii olla harrastamassa seksiä, saa mennä ihan miten haluaa. Tuli tunne, että oon tyytyväinen, vaikka olisin loppuelämän itsekseni.

Mutta nyt tapasin sattumalta ihanan miehen, joten taidan taas pariutua, jos tää tapailu sujuu hyvin.

Vierailija
60/72 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kyllä oikein kaipaa. Sellainen seurustelukumppani voisi olla kiva, jonka kanssa nähtäisiin pari kertaa viikossa, mutta ei kiinnosta deittailuvaihe, joten on tosi epätodennäköistä, että sellainen löytyisi. Ajatuskin siitä, että pitäisi etsiä sitä sopivaa, tuntuu luotaantyöntävältä. Eli varmaan olen jatkossakin tyytyväisenä yksin.

Etsi suoraan seksikumppani. Voi hänenkin kanssaan olla kivaa tunnetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan