Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?

Vierailija
10.11.2024 |

Vastaava ketju löytyy miehistä. Mutta en kyllä kehuisi Suomalaista naistakaan erikoisen tyylikkääksi. Poislukien Susanna Penttilät ym. 

Esim Virolaiset ja Ruotsalaiset naiset ihan eri tasolla.

Kommentit (397)

Vierailija
81/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa, ap, mikä tekee Susanna Penttilästä tyylikkään?

Vaatetus missä liikkuu ihmisten ilmoilla. Kaikki on tip top.  Esim näin hänet kerran villa mekossa ja korkkareissa. Oli pikkasen eri tasoa kuin kukaan muu siinä liikkeessä.

Jopa lenkillä vaatteet on valittu just sopiviksi. Tukka on hyvin ja kaikki muukin.

Vierailija
82/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski, tyylikäs hahaa :D. Jos OF- tyyli on tyylikästä, niin olen mielihyvin tyylitön :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyylikästä on jossain OFhoratsussa? 

Itse joudun pukeutumaan tyylittömästi, koska ei ole varaa uusiin vaatteisiin, edes kierrätettyinä hankittuihin. Käytän 20 vuotta vanhoja vaatteitani. Onneksi mahtuvat taas päälle, koska muuten joutuisin kulkemaan alasti. Ap:n mielestä se toki saattaisi olkakin tyylikästä, kenenkään muun mielestä ei.

Se miltä hän näyttää liikkuessaan ulkomailmassa. Ihmisenä varmaan ihan p.....ä en tiedä.. Mutta kyllä hän jokaikinen kerta erottuu edukseen kun hänet näkee. Jopa siinä lenkkeily asussa. 

Vierailija
84/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin omassa nuoruudessani sai sen kuvan, että ulkonäköön panostamista ja tyylikkyyttä lähinnä pidettiin turhana tai jopa melkein halveksuttiin. Naisten oletetaan olevan käytännöllisiä, säästeliäitä ja niin edespäin. Samaan aikaan tietysti oletetaan, että nainen näyttäisi hyvältä. Siihen hyvältä näyttämiseen ei kuitenkaan saa käyttää rahaa.

Itselläni meni elämä tähän edellisessä avioliitossani. Eli sen harvan kerran kun käytin rahaa vaatteisiin, meikkeihin ja muuhun "turhaan", niin hyvin nopeasti laskettiin että varmasti maksetaan yhteisiä kuluja tasan yhtä paljon (kun minulla varaa "turhuuksiin"). Ei tosiaan ihasteltu, että kiva kun vaimo haluaa näyttää hyvältä.

Muistan yhä, kun eron jälkeen kun ostin marketista halvimman suoristusraudan mitä vain löysin (n. 15e muistaakseni), niin tunsin suurta syyllisyyttä tästä "itsekkyydestäni". Pikkuhiljaa vuosien saatossa olen alkanut elää terveen itsekkästi, käyn kampaajalla, ostan kivoja vaatteita ja asusteita, joskus käyn jopa kauneushoitolassa.

Vierailija
85/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä kävelen sitten korkokengissä aina ja kaikkialle, jos sinäkin kävelet korkokengissä aina ja kaikkialle vuodenajoista riippumatta. 

Vierailija
86/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä kävelen sitten korkokengissä aina ja kaikkialle, jos sinäkin kävelet korkokengissä aina ja kaikkialle vuodenajoista riippumatta. 

Tuskin osaat kävellä korkkareis.

Vierailija
87/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma mustassa makuupussitakissa muistuttaa pullistunutta pepelakua 🙈

Siihen vielä tiukat housut ja villasukat näkyviin. Ai että on tyyliä

Vierailija
88/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin vaatteisiin ei yksinkertaisesti suomalaisten ostovoima riitä. Vaatteet kierrätetään kirppisten kautta ja hyvä niin. Enkä kyllä pikamuotikulttuuria Suomeen kaipaakaan, olkoonkin jonkun mielestä "tyylikästä".

Vierailija
89/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinistuvat nahkahousut ja lyhyt talvitakki, pitkävartiset saappaat. Siinä olis upea tyyli 👍

Vierailija
90/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Onhan se kiva katsella muotikuvista nättejä vaatteita, mutta tosiasia on, että missään ei kävellä korkokengissä takki auki syys aikaan ja näytetä tip top. 

Itselläni on yksi tosi ihana ja tyylikäs takki, jota tosin voi käyttää vain tyyliin jossain juhlissa, johon mennään ja tullaan autokyydillä ovelta ovelle.

Ei tunnu olevan sopiva missään lämpötilassa, joko liian kuuma tai kylmä.

Korkokenkien kanssa olin jo nuorena aikuisena niin huvittava näky (en koskaan oppinut kävelemään niillä), että tyylikkäämmältä taidan näyttää vaikka risoissa tennareissa.

Kannattaa tulla pois sieltä omalta mukavuusalueelta joskus ja panostaa hiukan enemmän.

Vierailija
91/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän ei tarvitse. Me pärjätään ihan ilman hepeneitä tässä elämässä.

Vierailija
92/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään karuissa oloissa ja pukeudutaan sen mukaisesti lähinnä siksi koska meillä on aivot. Eikä ole herrasmiehiä, jotka heittäytyisivät eteemme lätäköihin ylikäveltäviksi  jotta voisimme korkkareilla heistä ylitse sipsuttaa. 

Vierailija
93/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kouluja käymättömät kirjoittavat joka sanan eteen epä.  epä nainen, epä mies, epä tyyli , oikeasti se menee että tyylitön, huom.tyylitön 

Vierailija
94/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinistuvat nahkahousut ja lyhyt talvitakki, pitkävartiset saappaat. Siinä olis upea tyyli 👍

Ei ole 70% suomalaisista naisista. Näyttäisi hirveältä.

30% kyllä..

Ihan yleisenä neuvona. Vaatteiden koko. Ostakaa oikean kokoisia vaatteita.

Vierailija
95/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertomies huomaa salamannopeasti ison tukan, mustatut silmät, huulipunan, isot tissit, tiukat vaatteet ja korkeat korot.

Lisäksi naisen tulee näyttää vähän avuttomalta.

Tämä on sitten muka tyylikästä? Ja pyh. Horahtavaa huomionhakua se on.

Käytän julkisia kesät talvet, pidän väreistä ja ostan itse vaatteeni ja jalkineeni mukavuus ja käyttötarkoitus edellä.

Eri asia sitten, jos prinssi Uljas kyyditsisi ja maksaisi minua drinkeille, hoitolaan ja shoppailemaan.  Ai, että, mieluusti kultaiseen häkkiin seurapiirirouvaksi.

Vierailija
96/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ap:n mielestä Susanna Penttilä on horovaatteissaan tyylikäs?🤮

Vierailija
97/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole puhunut Penttilästä yhtään mitään. Mä olen.  Ja kyllä Susanna on todella tyylikäs ihminen. En ymmärrä itsekkään noita tissi yms kuvia.

Mutta kyllä hän eroaa ihan älyttömän paljon edukseen joukosta kun hänet näkee livenä jossain.

Vierailija
98/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa Venäjällä, jopa läpi kommunismin vuosisadan, naisilla pysyi halu olla tyylikäs. Siis niillä, joilla oli jotain mahdollisuuksia ja varaa siinä systeemissä.

Ne oli niitä naisia, jotka elättivät itsensä ulkonäöllään ja miesten miellyttämisellä. En kaipaa takaisin Suomea, jossa naisen arvon määritti se, paljonko tuleva puoliso oli valmis isälle maksamaan.

Vierailija
99/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap venäjältä kun ei tuo suomi oikein meinaa taittua? Jonkun selällään tienanneen Tatjanan vahinko?

Vierailija
100/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole puhunut Penttilästä yhtään mitään. Mä olen.  Ja kyllä Susanna on todella tyylikäs ihminen. En ymmärrä itsekkään noita tissi yms kuvia.

Mutta kyllä hän eroaa ihan älyttömän paljon edukseen joukosta kun hänet näkee livenä jossain.

En halua olla minkäään halvan OF-tyrkyn näköinen. Onneksi minulla on vapaus valita. Ehkä hänellä ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi