Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?

Vierailija
10.11.2024 |

Vastaava ketju löytyy miehistä. Mutta en kyllä kehuisi Suomalaista naistakaan erikoisen tyylikkääksi. Poislukien Susanna Penttilät ym. 

Esim Virolaiset ja Ruotsalaiset naiset ihan eri tasolla.

Kommentit (397)

Vierailija
361/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkojen pitäisi ottaa mallia japanilaisista naisista. M28

eli laihduttaa min 40 kiloa ja pitkät tummat hiukset ja siroja ovat poikkeuksetta todella kauniita ja seksikkäitä.

Lyhyet ja usein länkiset sääret, pitkä selkä, pienet rinnat, lattana persaus - makunsa kullakin

ja suomi neito.leveä perse isot riippu rinnat missä nännin pihat kuin joku syöpä kasvain liikkuu verkkarit tai lökäpöksyt jalassa ihan yleisilläkin paikoilla.ylipainoinen ja huono tapainen_makunsa kullakin.

Taitaa olla ainut nainen tuo jonka olet alasti nähnyt ja vieläpä oma äitisi.

Taitaa vielä kiihottua siitä kun jankuttaa asiasta täällä aamusta iltaan😂

Vierailija
362/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta suomalaiset miehet ovat ihania.

Läskejä naisvihaajia. Minä hain miehen Lontoosta.

Suosittelen muillekin. Minun brittimieheni on herrasmies, ja hänellä on käytöstavat, ei ikinä hauku oman maansa naisia, kuten ap. Mutta ap:lla ei olekaan käytöstapoja. Todella monella suomalaisella miehellä ei ole käytöstapoja. Sen huomaa aina kun olemme briteissä, ja tulemme takasin Suomeen.

Tämä sama ketju on miehistä. Käys lukee sieltä kuin ihania te suomalaiset naiset olette. Ja joo en ihmettele et suomalaist miehet raahaa tänne naisia Aasiasta 

Ai että sinä tarvitset ihan tekosyyn katkeruutensa ja naisvihaasi. Buahahahehehuhuhsha. Älä viitsi. Ihan sisäsyntyi

Oleksä joku 12v vai muuten heikko lahjainen yksilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Ei huvita. Ei nelikymppisenä ole enää niin väliä. Ostan kyllä tyylikkäitä vaatteita aika ajoon, mm. takin ja nilkkurit tänä syksynä sellaista klassista tyyliä. Mutta ei ketään kiinnosta, onko meikattu ja missä rytkyissä kuljen. Saatan panostaa muutaman kerran vuodessa, jos on jotain spesiaalia. 

kyllä mua kiinostais tollainen nainen.40v naiset voivat olla tosi seksikkäitä jos kroppa pysyny normaalina.

Niitä ei kiinnosta sinä, eikä ketään muitakaan naisia.

Vierailija
364/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna Penttilä on tyylikäs? kertoo paljon ap:n tyylitajusta, lol

Kyllä hän on erittäin tyylikäs. Sun kommentti ja yläpeukut kertoo kateudesta.

Halpa se on, ja sulla on halpa maku, mutta ei se mitään, jotkuthan tykkää jopa venäläisen näköisistä tekokulta/turkis/fuckmekorkkarityylistä. Tyylejä on monia mutta läheskään kaikki niistä eivät ole tyylikkäitä

Vierailija
365/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on niin kaunis ettei tarvitse pakkeloida tai paketoida erikoisiin kolttuihin.

Hän pystyy tarvittaessa kävelemään - 30 asteen pakkasessa ja kantamaan käsissään 4 kassia ruokaa kotiväelle.

Hän tekee töitä ja hoitaa kotijoukot suurella sydämellä.

Hän on ainutlaatuisen laatuisia. 

Vierailija
366/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Ei huvita. Ei nelikymppisenä ole enää niin väliä. Ostan kyllä tyylikkäitä vaatteita aika ajoon, mm. takin ja nilkkurit tänä syksynä sellaista klassista tyyliä. Mutta ei ketään kiinnosta, onko meikattu ja missä rytkyissä kuljen. Saatan panostaa muutaman kerran vuodessa, jos on jotain spesiaalia. 

kyllä mua kiinostais tollainen nainen.40v naiset voivat olla tosi seksikkäitä jos kroppa pysyny normaalina.

Niitä ei kiinnosta sinä, eikä ketään muitakaan naisia.

sulta läski lehmä ei kysytty mitään.pidä ruma turpasi kiinni.

Vierailija
367/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpa se on, ja sulla on halpa maku, mutta ei se mitään, jotkuthan tykkää jopa venäläisen näköisistä tekokulta/turkis/fuckmekorkkarityylistä. Tyylejä on monia mutta läheskään kaikki niistä eivät ole tyylikkäitä

Sullekkin sama kysymys oletko usein nähnyt livenä? Minä olen. Ja ei  ole halpa tyyli ei rahallisesti eikä myöskään " moraalisesti".

Vierailija
368/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttilä trollaus 6/5. Palstan naisille paha paikka et joku on kaunis, varakas ja tyylikäs.

Vierailija
369/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä ja voimaantuneita. He valitsevat itse tyylinsä, eivät miehet. Siksi näemme Suomessa enimmäkseen siilitukkaisia ja rähjäisiä trukkikuskinaisia ja tanttoja kouvolakampauksin. Asuna t-paita ja maiharit tai kouvolatukksisilla polyesterleninki. Lattakengät. Silmälasit. Ryysyjen alla muhkurainen ja poimuttunut rasvakerros. 

Vierailija
370/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on makuasia. Maksullisen naisen paljastava pukeutuminen on joidenkin mielestä tyylikästä. Minusta aivan jotain muuta. 

Vierailija
371/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli on makuasia. Maksullisen naisen paljastava pukeutuminen on joidenkin mielestä tyylikästä. Minusta aivan jotain muuta. 

mut voihan aikuinen pukeutua niinku ihminen esim farkut eikä mihinkään muumi vaatteisiin .

Vierailija
372/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset, missä Tarttossa? Olin siellä silloin kun vuosiluvut kirjoitettiin 19-aikuisina eikä tasan kukaan yrittänyt, suomalaisia turreja oli erittäin vähän, opiskelijoita paljon - ja kaikki sanoi ja kirjoitti Tartossa. Sa oled eestlane, kes esineb soomlasena.

See on eesti keeles Tartu

Vierailija
373/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen muillekin. Minun brittimieheni on herrasmies, ja hänellä on käytöstavat, ei ikinä hauku oman maansa naisia, kuten ap. Mutta ap:lla ei olekaan käytöstapoja. Todella monella suomalaisella miehellä ei ole käytöstapoja. Sen huomaa aina kun olemme briteissä, ja tulemme takasin Suomeen.

Tämä sama ketju on miehistä. Käys lukee sieltä kuin ihania te suomalaiset naiset olette. Ja joo en ihmettele et suomalaist miehet raahaa tänne naisia Aasiasta 

Ai että sinä tarvitset ihan tekosyyn katkeruutensa ja naisvihaasi.

Eikun sinä olet - kirjoitustaitosi sen jo todistaa, eikun taidottomuus. Tai ei, sori, 12- vuotiaat osaa kyllä jo yhdyssanat kirjoittaa, toisin kuin sinä.

Vierailija
374/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että sinä t

iltaa äikän ope mitä kusipää?.mennääkö suomen kiilen kurssille?

Vierailija
375/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisten pitäisi olla luonteeltaan miehekkäitä ja tehdä miestenkin työt ja sekään ei riitä, vaan ne pitäisi tehdä korkokengissä ja hepenissä. Eihän kukaan tuollaiseen suostu.

Täyttä wokea. Te naiset painostatte miehiä olemaan naisellisempia. Siitä ei hyvä ole seurannut.

Vierailija
376/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

äikän ope mulkku.lähetäänkö suomen kiilen kurssille millo.

Vierailija
377/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuuu oot äikän ope nolo tyyppi.suomen kiilen.

Vierailija
378/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalainen mies haluaa työjuhdan rinnalleen.Naisen, joka käy töissä ja hoitaa kodin. Ei saa käyttää rahaa korkokenkiin, varsisaappaisiin, useisiin eri vastekertoihin

Vierailija
379/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullekkin sama kysymys oletko usein nähnyt livenä? Minä olen. Ja ei  ole halpa tyyli ei rahallisesti eikä myöskään " moraalisesti".

Voi rakas lapsi, sinä et tiedä oikeasta tyylistä mitään. Sitä ei ensinnäkään rahalla saa, ja toisekseen, oikeasti tyylikkäät ja rikkaat ihmiset eivät harrasta tätä bimbojen suosimaa logopelleilyä, eli ostellaan ja esitellään jotain naurettavia Luiz Vttunin laukkuja ja muita vastaavia, mistä näkyy mahdollisimman kauas, että nyt on kallis laukku. Se on t o d e l l a  mautonta. Mutta sinähän tykkäätkin siitä vosutyylistä, tiukat vaatteet ja pitkät saappaat, ja mahdollisimman kallis laukku isoilla logoilla. Mutta älä, pliis, sano sitä tyylikkääksi, kun se ei sitä ole.

Vierailija
380/397 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisten pitäisi olla luonteeltaan miehekkäitä ja tehdä miestenkin työt ja sekään ei riitä, vaan ne pitäisi tehdä korkokengissä ja hepenissä. Eihän kukaan tuollaiseen suostu.

Täyttä wokea. Te naiset painostatte miehiä olemaan naisellisempia. Siitä ei hyvä ole seurannut.

Olen eri, mutta miten woke liittyy tähän mitenkään? Naiset tekevät miesten töitä koska he tietävät, että töiden sukupuolittaminen on typerää. Miesten ei kuitenkaan kannata valittaa, jos nainen ei pilko puita korkkarit jalassa.