Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat epätyyliikkäitä?

Vierailija
10.11.2024 |

Vastaava ketju löytyy miehistä. Mutta en kyllä kehuisi Suomalaista naistakaan erikoisen tyylikkääksi. Poislukien Susanna Penttilät ym. 

Esim Virolaiset ja Ruotsalaiset naiset ihan eri tasolla.

Kommentit (397)

Vierailija
21/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Onhan se kiva katsella muotikuvista nättejä vaatteita, mutta tosiasia on, että missään ei kävellä korkokengissä takki auki syys aikaan ja näytetä tip top. 

Itselläni on yksi tosi ihana ja tyylikäs takki, jota tosin voi käyttää vain tyyliin jossain juhlissa, johon mennään ja tullaan autokyydillä ovelta ovelle.

Ei tunnu olevan sopiva missään lämpötilassa, joko liian kuuma tai kylmä.

Korkokenkien kanssa olin jo nuorena aikuisena niin huvittava näky (en koskaan oppinut kävelemään niillä), että tyylikkäämmältä taidan näyttää vaikka risoissa tennareissa.

Se on just kun mikään vaate ei ole täällä hyvä, onko joko liian kylmä tai liian kuuma tai ei pidä riittävästi vettä. Ja kaikkialle pitäisi mennä autolla. Minulla on 13 syystakkia ja niitä käytän lähinnä peilin edessä koska ikinä ei ole sopiva ilma käyttää niitä.

Minulla käytännöllisin takki on kevyttoppainen lenkkeilytakkini. Pitää tuulta, vettä ja kylmää syysilmoilla. Mutta mikään nätein takki ei ole, se on myönnettävä. Mutta jos olen liikkeellä niin, että oltava paljon ulkona (esim. bussia odotellessa), niin mieluummin pysyn lämpimänä siinä ei niin nätissä takissa, kuin olen jäässä ja näytän tyylikkäältä.

Jos löytyisi kivannäköisiä ja samalla myös käytännöllisiä, jotka eivät sitten maksaisi maltaita.

Vierailija
22/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit eivät ole opettaneet tyttärilleen miten meikataan ja pukeudutaan. 

Opetti. Aina näytti äidin mielestä hu0r@lle jos yritti meikata tai pukeutua nätisti. Mitä rumempi sitä parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ne on vaan jotain yhteen ommeltuja kangaskappaleita. Paljon tärkeämpää on, mitä sen ihmisen pään sisällä tapahtuu, kuin minkälainen rytky sillä on päällä, kunhan on puhdas. Jaksa yhtään tätä pinnallisuuden ihannointia.

Vierailija
24/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienellä paikkakunnalla ja tunnen ylipukeutuneeksi itseni esim. K-marketissa jos en ole pukeutunut toppatakkiin ja kuomiin ja villamyssyyn. 

Vierailija
25/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini tokaisi minun näyttävän karsealta, kun teininä ekoja kertoja meikkailin (aikaa ennen lukuisia YouTube-tutoriaaleja). Niin en tiedä lasketaanko opettamiseksi 🤔

Vierailija
26/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmetellyt ihan samaa. Kitkerälle luonteelle vaatteet ja meikit ei tee tietysti mitään, mut sais sen happaman ulkonäön ainakin siedettävämmäksi. Sit voin itsekin alkaa harjaamaan hiukset kotona ollessa, mut niin kauan, ku vaimo muistuttaa enemmän vanhaa akkaa, ku nelikymppistä naista, ei mun pystyssä olevasta tukasta tai pieruverkkareista tarvi sanoa mitään.

Mulla on yksi ex mies kun sanoi, että kämpästä ei ulos mennä verkkarit jalassa paitsi lenkille. Ja se oli ainoa asia mistä se tyyppi piti elämässään huolen että verkkareilla ei Prismaan menty. Erikoisia rajanvetoja.

Vierailija
27/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätyylikäs on epäsana. Eikö ap ole tiennyt olevan sanaa tyylitön?

Vierailija
28/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorisoin säänmukaista pukeutumista ja mukavuutta. Nuorempana kyllä pidin kaikenlaista korkokenkää ja tyylikästä takkia kelillä kuin kelillä, mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos et kestä katsoa, niin sori siitä.

Vierailija
29/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaista seurakuntaa. Ryhti on kuin puhkinssitulla banaanilla. Heidän tulisi ryhdistäytyä ja olla esikuvia. 

Vierailija
30/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisetkin epätyylikläitä..

Tänäänkin pukeuduin tyylikkääseen ryppyiseen pukuun josta puuttui huolitellusti yksi nappi ja solmio oli huolitellusti rustattu osittain kauluksen päälle löysästi ja jossa oli tyylikäs kastiketahra.

Vaalea kauluspaita oli vielä muodikkaasti puoettuna toinen lajjenhousujen ulkopuolella ja housuissa vetoketju auki ja toinen housunpuntti tyylikkäästi saappaan varren sisäpuolelle rutattu..

Ja suomalaiset muka ei pukeudu tyylikkäästi  minä ainakim

Vierailija
31/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pienellä paikkakunnalla ja tunnen ylipukeutuneeksi itseni esim. K-marketissa jos en ole pukeutunut toppatakkiin ja kuomiin ja villamyssyyn. 

Täälläkin kääntyy koko ravintola tuijottamaan jos tulee jossain muissa vaatteissa kuin tuossa yhdistelmässä kaupasta sisään. Sen jälkeen joka ikinen ihminen kaupassa tuijottaa pitkään. Ei kiitos. Sitä haluaa sulautua muihin ja olla rauhassa.

Vierailija
32/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi sanotaan tyylitön, ei epätyylikäs.

Vierailija
33/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Onhan se kiva katsella muotikuvista nättejä vaatteita, mutta tosiasia on, että missään ei kävellä korkokengissä takki auki syys aikaan ja näytetä tip top. 

Ja senkö takia on pakko ostaa hirveimmät Kuomat ja mustat toppatakit, villasukat ja virkatut myssyt??

Harkitsin itse asiassa Kuomien hankkimista, kun muista talvikengistä tuntuu tulevan loskakeleillä kaikki heti läpi, vaikka kuinka vedenpitävänä myyty 😆

Musta parkatoppatakkini palvelee hyvin taas tänäkin vuonna, villasukat kaivoin esiin jo syyskuussa (neulon niitä myös itse).

Vierailija
34/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekalaista seurakuntaa. Ryhti on kuin puhkinssitulla banaanilla. Heidän tulisi ryhdistäytyä ja olla esikuvia. 

Ja taas ja siis, vain itseään voi muuttaa,  minkälainen esikuva olet itse? Tai ehkä sen pannaanin näköinen?

Vierailija
35/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se tyylikkyyskin ole aikalailla makuasia. Itse pidät Susanna Penttilää tyylikkäänä ja mielestäsi naisten pitäisi pukeutua kuin hän. Monien mielestä tyylikkyys taas on kaukana tästä.

Vierailija
36/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tarvitse koko ajan olla tekemässä ulkomailla asioilla vaikutusta muihin. Sellainen on kulttuurimme. Rakastan sitä. 

Vierailija
37/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetti. Aina näytti äidin mielestä hu0r@lle jos yritti meikata tai pukeutua nätisti. Mitä rumempi sitä parempi.

Tässä saattaa olla perää!

Vierailija
38/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa olla tyhmä ja kulkea hienoissa kengissä kelillä kuin kelillä, niin siitä vaan. Itse käytän kyllä nimenomaan Kuomia. Ihan parhaat ja pohjat pitää niin asfaltilla kuin metsässä liukkaita juuria täynnä olevilla poluilla. Niin, ettäs tiedätte.

Vierailija
39/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkasitko venäläisellä tyylillä? Se on sellainen huor@htava.

Vierailija
40/397 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoäitisi ei opettanut äitiäsi meikkaamaan ja pukeutumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi