Onko noloa jos 35 vuotias asuu vuokra-asunnossa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi asua omistusasunnossa? Minullakin omistusasunto vuokralla ja itsekin asun sitten vuokralla vuokra-asunnossa.
Mikäs järki tuossa on? Tuskin vuokratulosi kattaa asumisen menosi Se on tietty eri asia, jos se omistusasunto on murju eri paikkakunnalla ja ei ole varaa ostaa omalta paikkakunnaltaan asuntoa.
Minulla ainakin ihan päinvastoin, omistusasunto on sellaiselta paikkakunnalta jossa sen arvo nousee ja jossa saan vuokrasta hyvän tuoton. Itse asun vuokralla muuttotappiokunnassa. Todellakin vuokratulo kattaa oman asumiseni omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi asua omakotitalossa koska ei ole olemassa 30 neliön omakotitaloja.
onhan
Jos on varakas ja hyvätuloinen ja rahaa hyvin sijoituksissa, niin ihan ok. Eli jos sitä omaisuutta on muuten. Jos elämä on menossa siihen, että omilla tuloilla vain maksetaan vuokranantajan sijoitusasuntolainoja ja kasvatetaan vuokranantajan omaisuutta, niin ei ole kyllä hyvä yhtälö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi asua omistusasunnossa? Minullakin omistusasunto vuokralla ja itsekin asun sitten vuokralla vuokra-asunnossa.
Mikäs järki tuossa on? Tuskin vuokratulosi kattaa asumisen menosi Se on tietty eri asia, jos se omistusasunto on murju eri paikkakunnalla ja ei ole varaa ostaa omalta paikkakunnaltaan asuntoa.
Minulla ainakin ihan päinvastoin, omistusasunto on sellaiselta paikkakunnalta jossa sen arvo nousee ja jossa saan vuokrasta hyvän tuoton. Itse asun vuokralla muuttotappiokunnassa. Todellakin vuokratulo kattaa oman asumiseni omakotitalossa.
Eri asia puhutaanko velattomasta asunnosta vai onko lainaa asunnossa, jolloin joudut todennäköisesti itse makselee kahdesta asunnosta menoja,
Tunnen aika monta miljonääriä jotka asuvat vuokralla. Tuottavampia sijoituskohteita löytyy kuin oman asunnon seinät.
Tosin muutama näistä on sijoittanut muutaman kerrostalon verran seiniin mutta ei oman asunnon seiniin.
vuokra-asunto on vain alle 23 vuotiaille. moni opiskelija on ostanut oman, toki asuntolainaa. aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnostaisi koskaan asua omakotitalossa. Liikaa hommaa ja liian isot laskut.
Laiskoille ja köyhille vuoraluukut onkin oiva valinta.
Jorma Uotinenkin asuu liki 100m2 vuokrakodissa. Samoin Aira Samulin asui. He ovat tehneet valinnnat noin. Ok, toki vuokra huikea kun on bulevardilla asunto.
Jorma Uotinen asuu n 100m2 vuora-asunnossa Bulevardilla. Aira samulinkin asui vuokralla. Että miksei, ja ne jotka ei halua jättää perintöjä..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa, tietenkään.
Jokainen toimii kuten parhaaksi näkee kussakin tilanteessa. Jos elelee itsekseen, niin mihin sitä omakotitaloa välttämättä tarvitsee?
Noloa elää vastoin yhteiskunnan toivetta, mitä äidin naapurikin ajattelee.
Helsingissä käydessä kävelen joskus kantakaupungissa ihan vain katselemassa miten nolosti ihmiset siellä asuu. Sitten palaan ylpeänä tänne perähikiälle sodan jälkeen rakennettuun remontoimattomaan rintamamiestalooni, jonka arvo on ehkä samaa luokkaa kuin kantakaupungin asuntojen kolme neliötä.