Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette pariskunnista jotka eivät harrasta seksiä keskenään?

Vierailija
09.11.2024 |

Muulla tavoin kyllä osoittavat rakkautaan toisilleen.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Mua ei kiinnosta muiden elämä yhtään.

Sama. Eikä liity seksiin. Olin flunssan tai mikä lie ollut, ennen koronaa joka tap. Poissa kotipubista, menin sinne, monen viikon jälkeen, niin kyyppi alkoi: Sinä kuulemma levittelet perättömiä huhuja??? Sanoin, vai semmosta sitten, enhän minä ole käynyt täällä moneen viikkoon koska flunssa. Pidä nyt uittu tunkkis ja olin toiset 6 viikkoa käymättä.

Ois se vaan pitänyt sanoa se selvemmin: mi-nu-a ei hv-vertaa kiinnosta toisten ihmissuhteet ja paneskelut (koitan vaan pitää pienen pääni kasassa).

Vierailija
22/83 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän mitä kukakin tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alennu anelemaan seksiä vaimoltani joten sitä ei juurikaan ole. Vaimo välillä yrittää tehdä aloitetta mutta eipä se kiinnosta, olen yleensä ehtinyt hoitaa asian omatoimisesti ja ollaan rehellisiä... ei moottoria kannata kerran kuukaudessa käynnistää.

Luultavasti tänään tulee taas vähän itkeskelyä kun luulee että antaisi isänpäivälahjan, mutta jääkin ilman.

Vierailija
24/83 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En muutoinkaan mieti muiden ihmisten seksielämää.

Vierailija
25/83 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on lihonut.

Molemmatko eivät voi lihoa?

Vierailija
26/83 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, jos eivät ole vanhuksia. Yhdyselämä on keskeinen osa avioliittoa ja vahvistaa sitä. Jos ei halua yhdyselämää, niin eikö sitten kannata vaan pysyä yksin?

Vierailija
27/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan vauva-palstailee.

Vierailija
28/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisellä tasolla ajattelen, että parisuhteeseen kuuluu seksi. Tietysti on tilanteita, jolloin seksiä voi loppua (sairastuminen tms), mutta jos kaksi tervettä ihmistä ei pitkäaikaisesti kiinnostu toisistaan enää seksuaalisesti, niin heillä on parisuhteessa ongelma. 

Vierailija
29/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos halut ovat hiipuneet, jos kyseessä on aidosti vanha pariskunta. Mutta jos ovat vähän nuorempia, kyllähän tuo kertoo, etteivät pidä enää toisiaan fyysisesti viehättävinä, tai ehkä useammin, yksi osapuolista ei pidä toista enää kiinnostavana, vaikka toinen ehkä vielä haluaisikin seksiä. 

Vierailija
30/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tuollaisen asian voi kukaan tietää? Tiedän vain ettei vanhemmillani ollut seksiä ainakaan moneen kymmeneen vuoteen, se johtui sairauksista.

Vierailija
31/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis tarkoitat seksiä kahden (tai useamman) eri pariskunnan välillä, niin suurin osa ei sitä harrasta.

T. Nokkela

Vierailija
32/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät harrasta keskenään seksiä vaan ovat ulkoistaneet sen.

Vierailija
33/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on se, mikä usein pitää parisuhteen kasassa myös vaikeina aikoina. Itse panostan siihen paljon. Riittävän usein ja riittävän monipuolista. Sovintoseksi on usein kaikkein tunnepitoisinta ja putsaa pöytää parhaiten. Loputtomat keskustelut on ihan yliarvostettuja. Mielipiteet pitää tietty ilmaista ja ratkaisuja keksiä, mutta seksuaalisesti tyytyväinen mies on myös parempi kumppani. Itsekin pidän seksistä paljon, joten tilanne on win-win.

Seksitön suhde ajautuu jossain kohtaan umpikujaan. Ikäihmiset tietysti vähän eri asia.

N47

Vierailija
34/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään parisuhde silloin.

onhan. platoninen suhde ja voi olla suuri rakkaus. ja moni ajatteleekin- seksi on tarkoitettu kuten eläimilläkin-  lisääntymiseen.  ei mikään huvittelu.

myös a- seksuaalit voivat rakastaa ja haluta elää yhdessä.   parisuhde on laajempi käsite prinsiippi kuin panokaveri.

myös se, että sex.toiminta näyttää hyvin epäesteettiseltä yli 40v. sattuu silmään mielikuvakin.  nuorten asia ja lisääntymiseen.

Vierailija
35/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele sen kummemmin yhtään mitään. Eiköhän se ole heidän oma asiansa, aivan kuin Tertun ja banaanien tapauksessa.

Vierailija
36/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ihmiset on erilaisia ja niin on ihmisten väliset suhteetkin. Jos tilanne on molemmille ok niin hyvä niin. Tosin täytyy sanoa, etten lakkaa ihmettelemästä sitä, että joidenkin mielestä ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Ihanko oikeasti heidän mielestään esimerkiksi 60v naimissa olleet ovat varmasti harrastaaneet seksiä joka viikko koko suhteen ajan? En usko, avioliitossakin ollaan yhdessä ala- ja ylämäessä, välillä voi olla tilanteita, joissa sitä seksiä ei ole aikoihin esimerkiksi sairastumisen vuoksi. Jos seksi on ainoa mikää pitää yhdessä niin aika heikoilla se suhde on. Itselleni se on ainakin rakkaus, joka pitää yhdessä.

Vierailija
37/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta eikä ne kuulu muille. Jos joku alkaisi niistä hölöttämään, osoitan heti ettei kiinnosta. 

Vierailija
38/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ei kuulu minulle. Jokaisen pariskunnan täysin henkilökohtainen asia.

Vierailija
39/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, jos eivät ole vanhuksia. Yhdyselämä on keskeinen osa avioliittoa ja vahvistaa sitä. Jos ei halua yhdyselämää, niin eikö sitten kannata vaan pysyä yksin?

Tiedäthän, että on olemassa aseksuaaleja? 

Vierailija
40/83 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuan mitteehä se siulle kuulluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän