Mitä ajattelette pariskunnista jotka eivät harrasta seksiä keskenään?
Muulla tavoin kyllä osoittavat rakkautaan toisilleen.
Kommentit (26)
Mistä minä tiedän mitä kukakin tekee
En alennu anelemaan seksiä vaimoltani joten sitä ei juurikaan ole. Vaimo välillä yrittää tehdä aloitetta mutta eipä se kiinnosta, olen yleensä ehtinyt hoitaa asian omatoimisesti ja ollaan rehellisiä... ei moottoria kannata kerran kuukaudessa käynnistää.
Luultavasti tänään tulee taas vähän itkeskelyä kun luulee että antaisi isänpäivälahjan, mutta jääkin ilman.
En mitään. En muutoinkaan mieti muiden ihmisten seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on lihonut.
Molemmatko eivät voi lihoa?
En oikein ymmärrä, jos eivät ole vanhuksia. Yhdyselämä on keskeinen osa avioliittoa ja vahvistaa sitä. Jos ei halua yhdyselämää, niin eikö sitten kannata vaan pysyä yksin?
Sama. Eikä liity seksiin. Olin flunssan tai mikä lie ollut, ennen koronaa joka tap. Poissa kotipubista, menin sinne, monen viikon jälkeen, niin kyyppi alkoi: Sinä kuulemma levittelet perättömiä huhuja??? Sanoin, vai semmosta sitten, enhän minä ole käynyt täällä moneen viikkoon koska flunssa. Pidä nyt uittu tunkkis ja olin toiset 6 viikkoa käymättä.
Ois se vaan pitänyt sanoa se selvemmin: mi-nu-a ei hv-vertaa kiinnosta toisten ihmissuhteet ja paneskelut (koitan vaan pitää pienen pääni kasassa).