Mitä ajattelette pariskunnista jotka eivät harrasta seksiä keskenään?
Muulla tavoin kyllä osoittavat rakkautaan toisilleen.
Kommentit (83)
Mikä pakko sitä on paritella, jos ei tenavia ole tarkoitus tehdä? Elämässä on muutakin. Paljon muutakin.
Kyseessä voi olla kahden ihmisen välinen yksityinen päätös tai sitten hirveä tragedia, ihan riippuen siitä, haluavatko molemmat asioiden olevan noin.
Jos se on molemmille ok niin mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sitä on paritella, jos ei tenavia ole tarkoitus tehdä? Elämässä on muutakin. Paljon muutakin.
Jos tekee mieli omaa rakasta, niin ei se paljon lohduta, että elämässä on pitsinnypläystä.
Meillä on tällainen suhde ja tämä on asioidenhoitoliitto, siis käytännön asioiden hoitamisen liitto.
Kädenlämpöinen kämppissuhde jossa ollaan sosiaalisen paineen ja rahan vuoksi. Asiahan ei minulle kuulu pätjääkään, kuten ei kenellekään muullekaan. Jokainen hassaa elämänsä haluamallaan tavalla.
Että eivät koe seksuaalista halua toisiaan kohtaan kuten minäkään en tunne lihavaa ja kuorsaavaa puolisoani kohtaan. Seksiä kyllä on aina kun hän haluaa/pystyy ja se on ok, mutta ei hän minua haluta, joten en kysele. Omiin tarpeisiini vaan ihan käsipelillä itseni hoitelen.
N 45
Vierailija kirjoitti:
Kädenlämpöinen kämppissuhde jossa ollaan sosiaalisen paineen ja rahan vuoksi. Asiahan ei minulle kuulu pätjääkään, kuten ei kenellekään muullekaan. Jokainen hassaa elämänsä haluamallaan tavalla.
Vastaus on hyvin asenteellinen. Jotkut ovat sinkkuja koko ikänsä. Miksi kaksi ihmistä ei voisi asua talousliitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on hyvin asenteellinen. Jotkut ovat sinkkuja koko ikänsä. Miksi kaksi ihmistä ei voisi asua talousliitossa?
Toki voi, sehän on talousliiton solmineiden välinen asia.
Kyllähän sitä voi muutakin tehdä kuin paneskella.
On paljon kivempia ja tärkeämpiä asioita kuin joku seksi. Seksi on likaista, haisevaa ja tautista touhua.
Vain seksihullu miettii tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen osapuoli haluaisi seksiä, niin ero tulee ennenpitkää.
Joutuu sitä parisuhteessa muutenkin tekemään komromisseja.
Kerran tein. Oli virhe
Mistä mä tuollaisista edes tietäisin?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Et ymmärrä vaikka ikää on 80v.?
En mitään. Mistä mä sen edes voisin tietää?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on täysin ylikorostettua nykyaikana.
Parisuhde on kahden ihmisen välinen. Jos molemmat ovat tyytyväisiä suhteessa, niin en ole mitään mieltä