Muistatteko kun lapsena olitte saaneet remmiä, niin miten vanhemmat käyttäytyi sen jälkeen?
Jäänyt mieleen se, että vanhemmat oli jotenkin ylikivoja seuraavana päivänä. Sillain korosttetun ystävällisia, vähän niin kuin synttäripäivänä olisi. Kuulostaako oudolta?
Kommentit (143)
Pari kertaa äiti antoi koivuniemenherraa en muista miksi,pahoja ilmeisesti tein,jotain pojan kolttosia kai,ei äiti yleensäkään pienistä hermostunut.Opin kai kun en muista muita kurituksia olleen.
Jotain että thats me in the corner losing my religion
Jotkut miehet ovat kuulemma saaneet erektioita, kun ovat piiskanneet lapsiaan.
Sanoivat että itkeminen ei nyt auta sinua ollenkaan. Itku oli vain manipulointi yritys. Vielä kun olisi tehnyt pahojaan saadakseen remmiä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti kai. Kurittamisen jälkeen sai miettiä asiaa huoneessaan loppuillan. Seuraava päivä business as usual.
Näin se varmaan meni. Mutta kuinka terveellistä tuo sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Painu pervo vit-tuun, eikö siellä maanalaisessa netissä ole muita paskoja joiden kanssa voit runkata.
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat että itkeminen ei nyt auta sinua ollenkaan. Itku oli vain manipulointi yritys. Vielä kun olisi tehnyt pahojaan saadakseen remmiä.
Ai ei olisi saanut itkeä? Outoa. Vyöhän sattuu ihan jäätävästi, kuka muka ei itkenyt silloin?
Eli potivat syyllisyyttä? Mutta miksi sitten piti antaa remmiä, jos itsekin kokee, että se ei ole ihan oikein?
seuraavista päivistä en muista, mutsi ainakin sai hakkaamisesta kiksejä ja mitä kovemmin itki, sitä kovemmin remmi soi. Sitten sitä oppi olemaan itkemättä. Sama ihminen taivastelee nykyään miten musta tuli niin kylmä ihminen ja miksi en hoe miten ihana äiti hän oli...kylmä siis häntä kohtaan, normi-ihmisille ole mitään tarvetta näyttää jäätävää puoltaan.
Ei minulle kivoja oltu. Miksi olisi, jos piekseminen oli minun syytäni.
Tukkapöllyt ja vitsat sitten ihan painavasta syystä kuten on pahasti lyönyt toista kiukkupäissään.
Vierailija kirjoitti:
Jotain että thats me in the corner losing my religion
Täh? Kun just päivällä muistelin nuor... no mennyttä aikaa: Baarissa odoteltiin karaokea/juontajaa; laitoin Jukeboxista tuon REMin Losing My Religion -biisin soimaan, niin kaikki alkoi taputtamaan! Katoin, et tuliko karaoken juontaja just samaan aikaan sisälle? - Ei. Enkä vieläkään ole kartalla, et oliko se tosiaan niin???. Takuuvarmasti tuo juttu meni noin (sitä en tiedä, tuliko sinne jotain lgbt-porukkaa sisälle ....; ei vaan kiinnostanut/kiinnosta).
Entinen, ja nykyinen kotipubi; aikaa tuosta n. +20 vuotta.
Mä sain ostaa jonkin kalliin tavaran, jos oli silmät mustana tai haavoja, eikä tarvinnut mennä kouluun. m48
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli "onni" syntyä vanhoille vanhemmille, joilla aika oldschool kasvatus. Kyllä ne oli kivoja ja tykkäsi minusta, mutta kuri oli kova ja kyllä ne vyöllä kurittamiset oli aika karuja kokemuksia, mutta vanhemmille se oli ilmeisesti normaalia, eivätkä mielestäni käyttäytyneet erilailla sen jälkeen.
Äitini oli kiihottuneessa tilassa. Hän selvästi nautti meidän lasten pieksemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tukkapöllyt ja vitsat sitten ihan painavasta syystä kuten on pahasti lyönyt toista kiukkupäissään.
Niin tai myöhästynyt 15 min kotiintuloajasta.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sellaisiakin sairaita yksilöitä on joskus ollut. Voin kyllä sanoa sinulle että sellaisia ei varmasti kovin montaa löydy. Mutta eihän sinulle naisasianaiselle totuus merkkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli "onni" syntyä vanhoille vanhemmille, joilla aika oldschool kasvatus. Kyllä ne oli kivoja ja tykkäsi minusta, mutta kuri oli kova ja kyllä ne vyöllä kurittamiset oli aika karuja kokemuksia, mutta vanhemmille se oli ilmeisesti normaalia, eivätkä mielestäni käyttäytyneet erilailla sen jälkeen.
Ja lisäänpä sen, että tiedän olleeni pitkään toivottu rakas lapsi, joten siksikin vähän erikoista, että pidettiin tällaista kuria.
Normaalisti kai. Kurittamisen jälkeen sai miettiä asiaa huoneessaan loppuillan. Seuraava päivä business as usual.