Naisten seksilakko USA:ssa
Naiset suostuvat seksiin miesten kanssa vain siinä tapauksessa, että saavat tehdä abortin. Ymmärsinkö oikein?
Kommentit (826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/NonayaBeeznas/status/1854354804543312344
ironista tässä on että noi vassarimimmithän tekee kuten avioliittoon uskovat kristityt konservatiivit haluaa:
naiset lopettaa syntisen irtoseksin harrastamisen ja huo*aamisen joten he eivät edes tarvitse abortteja 😁
Ihan hartaasti toivottu raskauskin voi päättyä aborttiin. Kun sitä ei jatkossa saa, nainen voi menehtyä raskauskomplikaatioihin. Naiset eivät saa apua edes keskenmenoissa, joten siinä voi naiselta lähteä henki. Miehet eivät tunnu ymmärtävän, miten vaarallinen raskaus on naisille.
Kai tiesit ettei Trumpilla ole mitään tekemistä aborttien kanssa? Se on osavaltioiden päätettävissä oleva asia. Nuo lakkoilijat tekevät itsestään täysiä pellejä, kun vouhkaavat, että Trump muka kieltää abortit.
Eikö Trump nimittänyt tuomarit, jotka kumosivat Roe v. Waden? Eiköhän hän tiennyt heidän kantansa jo heidät nimittäessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usalaiset TikTok h-uorat on seksilakossa, kuinka me suomalaiset selvitään.
Hyvin selvitään, jos pääset eroon misogyniastasi.
Kaikesta päätellen täälläkin on runsaasti tuollaisia naisia halveksivia ja h u o rittelevia miehiä, joiden mielestä h u o rien seksilakko on naurettavaa. Kertoo että tilanne ei liene täällä kovin paljon parempi kuin rapakon tuolla puolellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiä että vähä-älyiset sinkkuäidit etsii tinderissä lapsettomia miehiä :D
Miettiä että vähä-älyinen kommentoija yrittää provosoida niin laiskasti kuin mahdollista :D
Juu juu läski :D
Oikeastaan olen normaalipainoinen, vaikka asia ei ketjun aiheeseen liitykään. Kovasti kiinnostaa toisten painot sinua :D
Noni nyt nukkumaan lastenraiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kun heitä aiotaan nyt koulussakin valistaa "pidättäytymään", niin sitten kuitenkaan sekään ei ole kiva kun "pidättäytyvät"? Oudosti naisten vartalosta tulee jatkuvasti ihmisille ongelmaa, kannattaisi miettiä miksi toisten seksielämä tai jo pelkästään hiusten näkyminen ahdistaa niin hirmuisesti.
Ei mitään ongelmaa, toivottavasti pidättäytyvät. Jenkkiakat on niin läskejä ettei niitä miehet halua edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, ette voi loukkaantua siitä, kun naiset eivät halua elää pelkästään teidän ehdoilla. Ette tekään haluisi elää pelkästään naisten ehdoilla.
Miehethän elävät jo naisten ehdoilla. Turha syyttää miehiä siitä, että ovat siihen kyllästyneitä.
Millä tavalla elävät naisten ehdoilla? Mihin naisten ehtoihin ovat kyllästyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenmurhaaminen loppuu, naiset! Minä-minä-mknä naiset pitävät käsittämättömän itsestäänselvänä, että Heidän oikeudet menevät lapsen edellä. Ei mene! Aivan sama vaikka sinä kuolisit kunhan lapsi selviää.
Niin, kunhan nyt loppuu se raiskaaminen vaikka ekana, tämän voivat toteuttaa vain miehet.
Tiesitkö että raiskausta käytetään mm. sodissa vastustajan heikentämiseen? Kehtaisitko mennä saarnaamaan sodassa väkivaltaisesti vihollisen raiskaamalle naiselle tuota mantraasi?
Uutinen: naisia tuomitaan r_iskauksesta jatkuvasti ja enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Se suostumus kato ei ole teillekään ihan selvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usalaiset TikTok h-uorat on seksilakossa, kuinka me suomalaiset selvitään.
Hyvin selvitään, jos pääset eroon misogyniastasi.
Kaikesta päätellen täälläkin on runsaasti tuollaisia naisia halveksivia ja h u o rittelevia miehiä, joiden mielestä h u o rien seksilakko on naurettavaa. Kertoo että tilanne ei liene täällä kovin paljon parempi kuin rapakon tuolla puolellakaan.
Miehet ovat saaneet teistä naisista tarpeekseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiä että vähä-älyinen kommentoija yrittää provosoida niin laiskasti kuin mahdollista :D
Oikeastaan olen normaalipainoinen, vaikka asia ei ketjun aiheeseen liitykään. Kovasti kiinnostaa toisten painot sinua :D
Kiva varmaan valehdella :D Läski T: 183cm 78 kg
Kuinka vanha muuten olet? Puhut aika rumasti alaikäiselle tytölle.
"Eikö Trump nimittänyt tuomarit, jotka kumosivat Roe v. Waden? Eiköhän hän tiennyt heidän kantansa jo heidät nimittäessään."
On ottanut suoraan kunnian R/W:n kumoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenmurhaaminen loppuu, naiset! Minä-minä-mknä naiset pitävät käsittämättömän itsestäänselvänä, että Heidän oikeudet menevät lapsen edellä. Ei mene! Aivan sama vaikka sinä kuolisit kunhan lapsi selviää.
Niin, kunhan nyt loppuu se raiskaaminen vaikka ekana, tämän voivat toteuttaa vain miehet.
Tiesitkö että raiskausta käytetään mm. sodissa vastustajan heikentämiseen? Kehtaisitko mennä saarnaamaan sodassa väkivaltaisesti vihollisen raiskaamalle naiselle tuota mantraasi?
? Naisetkin r aiskaavat. Miten miehet sen lopettavat?
Olisihan se pitänyt arvata että jokainen asia pitää avata pohjamutia myöten, että se joka hyökkää todennäköisimmin vastaamaan, myös varmasti ymmärtävät.
Kyse on epätoivotuista raskauksista, sellaisia eivät sentään naiset saa aikaan, vaikka kuinka raiskailisivatkin vihollisleirien miehiä väkivalloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa rääkyä täällä Suomessa abortista kun naisten aborttioikeuksia vain parannettiin jokin aika sitten, eikä mitään heikennyksiä ole tulossa, kun ei ne nauti mitään kannatusta tässä maassa.
Muistan kun tämä jenkkien aborttihomma alkoi, niin jouduin rauhoittelemaan illanistujaisissa joitakin hysteerisiä naisia asiasta. Jossain vaiheessa lopetin, kun ei se mitään auta kun ihminen on manannut itsensä johonkin hysteeriseen tilaan ja kiljuu kiihkon vallassa suu vaahdossa.
Luultavasti nuo samat naiset on nyt tämän TikTok trendin innoittamana hommanneet siveysvyön.
Miestä kiinnostaa vain oma muna, naisia kiinnostaa muidenkin tyttöjen ja naisten toosat ja kohdut. Solidarity, man.
Eipä tuntunut kiinnostavan, valkoihoisista naisista noin 60% äänesti Trumpia. Se on sitä naisten solidaarisuutta
Mutta loppuja sitten kiinnostaa. Onhan persuissakin naisia jostain käsittämättömästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun heitä aiotaan nyt koulussakin valistaa "pidättäytymään", niin sitten kuitenkaan sekään ei ole kiva kun "pidättäytyvät"? Oudosti naisten vartalosta tulee jatkuvasti ihmisille ongelmaa, kannattaisi miettiä miksi toisten seksielämä tai jo pelkästään hiusten näkyminen ahdistaa niin hirmuisesti.
Ei mitään ongelmaa, toivottavasti pidättäytyvät. Jenkkiakat on niin läskejä ettei niitä miehet halua edes.
Nyt alkaa herätä kysymys että kukahan se olisi tarpeeksi simpsakka incelille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusi vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miten 6- tai 10-viikkoinen sikiö selviää, kun äiti kuolee? Kerrohan, kiinnostaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se pitänyt arvata että jokainen asia pitää avata pohjamutia myöten, että se joka hyökkää todennäköisimmin vastaamaan, myös varmasti ymmärtävät.
Kyse on epätoivotu
Vihollisleirin miehiä? Miksi luulet että miehet kohtelisivat vihollisleirin naisia sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusi vuotias.
Oho, olisin veikannut, että neljä. No, läskiksi haukkuvat ihmiset eivät koskaan ole kovinkaan viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusi vuotias.
Kohteletpas kauniisti pieniä lapsia. Tyypillinen nainen, jos ei ole heitä murhaamassa niin vähintään haukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se pitänyt arvata että jokainen asia pitää avata pohjamutia myöten, että se joka hyökkää todennäköisimmin vastaamaan, myös v
Olet joko pudonnut keskustelun rattailta tai sitten et ymmärrä lukemaasi. Lue alkuperäiset viestit.