Onko pikkujouluihin pakko meikata?
Onko pikkujouluihin pakko meikata? Testasin ja näytän hölmöltä...
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kolmikymppisenä valmistautumassa työpaikan pikkujouluihin, olin työskennellyt siellä jo lähes vuoden. Minä kävin ammattilaisella meikattavana ja hän neuvoi ja selosti minulle koko ajan mitä teki, jotta osaisin jatkossa meikata itse. Pikkujouluissa työkaverini eivät tunnistaneet minua ja miehet olivat aivan haltioissaan, että kuka tuo kaunotar on. Elämäni muuttui kertaheitolla tuona iltana.
Tämän oman kokemukseni perusteella siis suosittelen meikkaamista.
Työpaikalla voi olla huomattavan mukavaa, kun ei ole palvottu kaunotar.
Eikä horatsuna kohdeltu.
Työpaikan hiekkap*lluiset mammat eivät kestä, kun töissä on nuorempi ja viehättävämpi, myös käytökseltään, oleva nainen. Yrittävät saada hänet samanlaiseksi katkeroituneeksi ja elämänilottomaksi mitä itsekin ovat.
Meikkaamista tärkeämpi kysymys on että laitatkompikkujouluihin stay upit vai sukkanauhat. Pikkarit tai stringit nyt unohtuvat ilman muuta pikkujouluissa kotiin.
Tietysti jos meikkaa sopivasti niin saa paremmin.
Jos laittaa jonkun jouluisen tatuointitarran poskeen, tai punainen sydänhän on aina hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii! Pystyy juhlimaan rennommin, kun on oma itsensä. Mikäs sen parempaa kuin olla luonnonkaunis, ole ylpeä siitä! Muistan itse tunteneeni lievää kateutta, kun miehet parveilivat eräässä tilaisuudessa sankoin joukoin vahvasti meikatun ja laitetun silkonirintaisen, ja sitä avokaulaisesti esitelleen naishenkilön ympärillä. Kauempaa katsottuna se näytti todella pinnalliselta touhulta. Ja koska kaikki miehet eivät naisen ympärille mahtuneet, minunkin seurakseni eksyi pari. Toinen vilkaisi vielä taakseen jäänyttä naista ja sanoi minun vetävän täysin vertoja hänelle, vaikka näytän luultavasti omalta itseltäni. Toinen jatkoi, ettei naisen tarvitse olla ylimeikattu barbie- nukke ollakseen kaunis. Sain loppuillaksi kivaa keskusteluseuraa näistä miehistä, ja he jäivät seuraani senkin jälkeen kun hypetys tämän toisen naisen ympärillä päättyi.
Olen myös ihaillen ihmetellyt, mikä mahtava muodonmuutos tapahtui aiemmin päivällä näpp
Hahhah lol. Luulet sitten miesten sinulle totuuksia kertoneen? He yrittävät sitä korttia, mikä oli jäljellä.
Onhan se toki juhlavaa.
Ei tarvitse meikata itseään tunnistamattomaksi, vaan pieni parhaiden puolien korostaminen riittää.
Esim. Kevyt kulmaväri ja vähän joulun punaa huulille.
Tai pelkkä ripsari.
Mutta mikään pakko ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Poliisi pyytää kuulusteluihin ja saat vähintään sakot jos et meikkaa.
Lähinnä se, että saako moraalusta paheksuntaa osakseen siitä, että ei panosta yhteiseen juhlaan.
Moraalista paheksuntaa, oletko ihan tosissasi?? Jos ei ikinä meikkaa, eikä sitten halua meikata pikkujouluunkaan, kun tuntisi itsensä vieraaksi ja hölmöksi meikattuna. Ei kai siitä syystä voi saada osakseen moraalista paheksuntaa? Kai nyt juhlaan voi panostaa muullakin tavalla kuin meikkasmalla..
Naurattavat nämä luonnonkauniit tässäkin ketjussa. Luonnonkauniita naisia ei teini-iän ohittaneissa juuri ole. Harmaa iho, mustat silmänaluset, punaiset nenänpielet, kalpeat huulet, harvat kulmakarvat, näkymättömät ripset jne. eivät kaunista ketään. Ne on kuitenkin helppo meikillä korjata. Joo, ei ole pakko, mutta älä kuvittele, että olet kaunis tai että miehet oikeasti tykkäävät. Osa toki sanoo niin, mutta se ei yleensä ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kolmikymppisenä valmistautumassa työpaikan pikkujouluihin, olin työskennellyt siellä jo lähes vuoden. Minä kävin ammattilaisella meikattavana ja hän neuvoi ja selosti minulle koko ajan mitä teki, jotta osaisin jatkossa meikata itse. Pikkujouluissa työkaverini eivät tunnistaneet minua ja miehet olivat aivan haltioissaan, että kuka tuo kaunotar on. Elämäni muuttui kertaheitolla tuona iltana.
Haha. Tällainen olisi kiva kerran edes kokea :D
saitko kullia kumpaakin reikää?
Vierailija kirjoitti:
Naurattavat nämä luonnonkauniit tässäkin ketjussa. Luonnonkauniita naisia ei teini-iän ohittaneissa juuri ole. Harmaa iho, mustat silmänaluset, punaiset nenänpielet, kalpeat huulet, harvat kulmakarvat, näkymättömät ripset jne. eivät kaunista ketään. Ne on kuitenkin helppo meikillä korjata. Joo, ei ole pakko, mutta älä kuvittele, että olet kaunis tai että miehet oikeasti tykkäävät. Osa toki sanoo niin, mutta se ei yleensä ole totta.
Niin. No, mutta siltä ne miehetkin näyttää, kun eivät meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii! Pystyy juhlimaan rennommin, kun on oma itsensä. Mikäs sen parempaa kuin olla luonnonkaunis, ole ylpeä siitä! Muistan itse tunteneeni lievää kateutta, kun miehet parveilivat eräässä tilaisuudessa sankoin joukoin vahvasti meikatun ja laitetun silkonirintaisen, ja sitä avokaulaisesti esitelleen naishenkilön ympärillä. Kauempaa katsottuna se näytti todella pinnalliselta touhulta. Ja koska kaikki miehet eivät naisen ympärille mahtuneet, minunkin seurakseni eksyi pari. Toinen vilkaisi vielä taakseen jäänyttä naista ja sanoi minun vetävän täysin vertoja hänelle, vaikka näytän luultavasti omalta itseltäni. Toinen jatkoi, ettei naisen tarvitse olla ylimeikattu barbie- nukke ollakseen kaunis. Sain loppuillaksi kivaa keskusteluseuraa näistä miehistä, ja he jäivät seuraani senkin jälkeen kun hypetys tämän toisen naisen ympärillä päättyi.
Olen myös ihaillen ihmetellyt, mikä mahtava muodonmuutos tapahtui aiemmin päivällä näpp
Ihanko oikeasti nuo miehet puhui ääneen tuollaisia?
Tietenkin on...siellä on miehiä "temmi tanassa" odottamassa...kunnon meikki vaan ja vientiä riittää..
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää meikittömistä naisista 😙
Entäs jos juhlissa on vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihaillen ihmetellyt, mikä mah
Silikonirintaiset vahvasti laitetut eivät usein vetoa korkeasti koulutettuihin pitkäaikaisessa parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu on tämä, että kaikkien naisten tehtävä olisi olla kaunis tai halu olla miesten mieleen? Etenkin jos on naimisissa ja ikääkin jo kertynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ole ollut tunnistaa kollegaa vahvasti meikattuna. Mutta olen jo iäkkäämpi ja naimisissakin. Miksi minun pitäisi leikkiä jotain tunnistamatonta kaunotarta? Minulla on jo ryppyjä ja näytän oudolta meikattuna kevyelläkin meikillä. En osaa tehdä silmänrajauksia, menevät luomelle ja suoraan sanottuna en edes näe kunnolla tehdä niitä.
Ei tarvitse meikata. Mutta ammattilainen saa meikattua vanhemmankin ihmisen.
veron maksu ja kuolema on vain pakollista
Miehet tykkää meikittömistä naisista 😙