Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pikkujouluihin pakko meikata?

Vierailija
09.11.2024 |

Onko pikkujouluihin pakko meikata? Testasin ja näytän hölmöltä...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko. 

Vierailija
2/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuolema on pakollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kuin kuolema, eli ei ole. Miksi olisi pakko meikata mihinkään jos ei tunnu luontevalta.

Vierailija
4/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Poliisi pyytää kuulusteluihin ja saat vähintään sakot jos et meikkaa.

Vierailija
5/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meilläkin meikataan näin saneerausmiesten kesken. Viljokin näyttää tosi coolilta kun kajalit valuvat loppuillasta poskille. On kuin 70 luvun glamrokkarit.

Vierailija
6/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole muuta kuin kuolla

Vierailija
7/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, takahuoneen bukkake juhlan jälkeen joudut kuitenkin pesemään naamasi.

Vierailija
8/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Poliisi pyytää kuulusteluihin ja saat vähintään sakot jos et meikkaa.

Lähinnä se, että saako moraalusta paheksuntaa osakseen siitä, että ei panosta yhteiseen juhlaan.

Vierailija
9/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa meikkaamaan? 

Vierailija
10/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin ja normaalia enemmän, sama kännin ja pettämisen kanssa, ei sinne lähdetä "tyhmää ja tylsää viettämään".

Vierailija
11/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmikymppisenä valmistautumassa työpaikan pikkujouluihin, olin työskennellyt siellä jo lähes vuoden.  Minä kävin ammattilaisella meikattavana ja hän neuvoi ja selosti minulle koko ajan mitä teki, jotta osaisin jatkossa meikata itse. Pikkujouluissa työkaverini eivät tunnistaneet minua ja miehet olivat aivan haltioissaan, että kuka tuo kaunotar on. Elämäni muuttui kertaheitolla tuona iltana.

Tämän oman kokemukseni perusteella siis suosittelen meikkaamista.

Vierailija
12/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos meinaat krpää.

Vierailija
13/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmikymppisenä valmistautumassa työpaikan pikkujouluihin, olin työskennellyt siellä jo lähes vuoden.  Minä kävin ammattilaisella meikattavana ja hän neuvoi ja selosti minulle koko ajan mitä teki, jotta osaisin jatkossa meikata itse. Pikkujouluissa työkaverini eivät tunnistaneet minua ja miehet olivat aivan haltioissaan, että kuka tuo kaunotar on. Elämäni muuttui kertaheitolla tuona iltana.

Haha. Tällainen olisi kiva kerran edes kokea :D

Vierailija
14/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä vanha ukko meikkaan rankasti ja peruukki päähän,niin olen pikkujoulujen kaunein lady .

Vierailija
15/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihailivat meikkaajan työn jälkeä? Musta on kivempaa kääntää miesten päät mahdollisimman naturell lookilla. Minä se siellä meikkikerroksen alla kuitenkin olen ja menkööt sitten jonossa jakamaan kehuja meikkaajalle jos niin upeaa työtä osaa tehdä.

Vierailija
16/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minä vanha ukko meikkaan rankasti ja peruukki päähän,niin olen pikkujoulujen kaunein lady .

Teretulemast saneerausmiesten pikkujouluihin.

Vierailija
17/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ole ollut tunnistaa kollegaa vahvasti meikattuna. Mutta olen jo iäkkäämpi ja naimisissakin. Miksi minun pitäisi leikkiä jotain tunnistamatonta kaunotarta? Minulla on jo ryppyjä ja näytän oudolta meikattuna kevyelläkin meikillä. En osaa tehdä silmänrajauksia, menevät luomelle ja suoraan sanottuna en edes näe kunnolla tehdä niitä.

Vierailija
18/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tarina sopii ap:n kokemukseen testasin ja näytin hölmöltä? 

Vierailija
19/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta saatat näyttää viehättämältä, kun vähän laitat meikkiä ja panostat ulkonäköön. 

Vierailija
20/59 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sitä muutenkin panostaa olemukseen kun meikeillä,esim nätit hiukset ja vaatteet,korut.  Ei miehetkään mitään meikkiä tarvitse jos haluavat olla juhlavia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän