Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisen äiti kyselee. Millaiset joululahjat päikyn aikuisille oikein pitää antaa?

Vierailija
09.11.2024 |

Olen käsittänyt, että pakko ei ole antaa mitään, mutta kaikki kuitenkin antaa ryhmän aikuisille joululahjat, kullekin oman. Meidän eka vuosi päiväkodissa ja pää lyö ihan tyhjää. Mitä niillä kuuluu antaa lahjaksi, mitä ainakaan ei? Meillä viisi aikuista ryhmään nimettynä eli mitään kalliita lahjoja ei voida antaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veisin mini- joulutähdet vedolta ja pakkaselta suojattuna, ja/tai oman lapsen kanssa leivotut piparisydämet kunkin nimellä varustettuna. Tai pienet kilikellot, joilla voisi kiinnittää jatkossa lapsien huomion.. tai jos on kovin meluisa ja riehakas lapsilauma  kovaäänisempi lehmänkello yhteiseksi apuvälineeksi. Lapselliset heijastimet, varapäreet, maalatut kivet joulutervehdyksellä? Luovuutta peliin!

Mitä itse veisin, sai alapeukkuja 🤭. Taisivat olla liian halpoja.. Ehdotukseni olivat niistä lähtökohdista, missä itse yksinhuoltajana elin. Ei ollut rahaa. Ei edes noihin mini- joulutähtiin, joten meidän joulutervehdyksemme olivatkin aikoinaan sanalliset hyvän joulun toivotukset. 

Vai olivatko alapeukut siitä, ettei ehdottamiani vaihtoehtoja saisi kertakaikkiaan antaa? 😁

Hinta ei ole ongelma vaan nuo ehdottomat olivat muuten vain surkeaa krääsää. Maalatuilla kivillä ei tee yhtään mitään. Kilikellon tarpeellisuudestakaan ei ole mitään takeita. Euron halpissuklaalevykin olisi parempi.

Vierailija
62/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veisin mini- joulutähdet vedolta ja pakkaselta suojattuna, ja/tai oman lapsen kanssa leivotut piparisydämet kunkin nimellä varustettuna. Tai pienet kilikellot, joilla voisi kiinnittää jatkossa lapsien huomion.. tai jos on kovin meluisa ja riehakas lapsilauma  kovaäänisempi lehmänkello yhteiseksi apuvälineeksi. Lapselliset heijastimet, varapäreet, maalatut kivet joulutervehdyksellä? Luovuutta peliin!

Mitä itse veisin, sai alapeukkuja 🤭. Taisivat olla liian halpoja.. Ehdotukseni olivat niistä lähtökohdista, missä itse yksinhuoltajana elin. Ei ollut rahaa. Ei edes noihin mini- joulutähtiin, joten meidän joulutervehdyksemme olivatkin aikoinaan sanalliset hyvän joulun toivotukset. 

Vai olivatko alapeukut siitä, ettei ehdottamiani vaihtoehtoja saisi kertakaikkiaan antaa? 😁

Hinta ei ole on

Olen tuo "halvan krääsän" ehdottaja. Me arvostamme vähän eri asioita. Olen itse jopa ostanut lasten itse maalaamia ja - myymiä kiviä, koska lasten into kivikaupasta on niin herttainen. Ja sitäpaitsi, olen myös itse ollut päiväkodissa töissä. Kilikellon ääntä voi käyttää keijukaisen, tontun tai ökkömönkiäisen äänenä, joka saa mahdollisesti lapset hiljenemään, etenkin kun sen yhdistää johonkin taianomaiseen tarinaan. Varapäreetkin etenkin itse ymmärtäisin keventävänä huumorina, jos kyse on ajoittain levottoman ryhmän kaitsemisesta. - Mutta me nyt ajatellaan niin eri tavalla. Euron suklaalevyihin en itse panostaisi millään muotoa, koska nykyisin on niin paljon ruokarajoitteita.- Ja onhan heitäkin, jotka haluavat brassailla antamillaan lahjoilla. Itse pitäisin sitä nolona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, suklaata, piparkakut. Kahvihuone kiittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme