Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisen äiti kyselee. Millaiset joululahjat päikyn aikuisille oikein pitää antaa?

Vierailija
09.11.2024 |

Olen käsittänyt, että pakko ei ole antaa mitään, mutta kaikki kuitenkin antaa ryhmän aikuisille joululahjat, kullekin oman. Meidän eka vuosi päiväkodissa ja pää lyö ihan tyhjää. Mitä niillä kuuluu antaa lahjaksi, mitä ainakaan ei? Meillä viisi aikuista ryhmään nimettynä eli mitään kalliita lahjoja ei voida antaa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan parhaat suklaarasia per ryhmä, ei jokaiselle jotakin! 

Vierailija
2/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haluaa antaa niin suklaarasia tai kahvipaketti kortin kera yhteiseksi kahvihuoneeseen. Ei mitään tavaraa ym. Hirveä rojukasa tulisi 40 työvuoden aikana, jos mukia ja kynttilää ostelisi kymmenet lapset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. Jos haluat muistaa jotenkin, vie yhteinen suklaarasia kaikille aikuisille.

Vierailija
4/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vai ostaako ne tädit myös sun lapselle lahjan?

Vierailija
5/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina vienyt yhteiseksi kaikille aikuisille jotain esim. keksejä, kahvia ja teetä. Nämä kun ei pk:ssa tule talon puolesta vaan työntekijät joutuvat itse kaiken ostamaan.

Vierailija
6/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran leivoin heille kakun kahvipöytään. Ja vein sen verran ajoissa,että ehtivät syömään enneku jäävät lomille. Tai sit yhteiseksi yksi iso konvehtirasia. Kiittivät ainakin kakusta. Mistä mä tiedän söivätkö sitä.

Vierailija
7/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan vienyt päiväkodin työntekijöille mitään eikä opettajille. Miksi pitäisi mitään viedä kun saavat palkkaa työstään ? 

Vierailija
8/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa herkkukori opettajanhuoneeseen, päiväkodissa on paljon henlolökuntaa ja sellainen on kiva antaa yhteiseen käyttöön.

Vierailija
9/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle joulukukka, mariskooli ja muumimuki.

Vierailija
10/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset askarteli vaan kortit.

11/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko antaa mitään, mutta just vaikka yks suklaarasia yhteiseksi on kiva 🍫

Vierailija
12/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset askarteli vaan kortit.

Tämäkin on täysin riittävä ja ilahduttaa! Ja oikeasti, mitään ei tarvitse tuoda, sellaista ei kukaan oleta. Tiedän, että joissakin perheissä on todella tiukkaa, joten tuntuisi vähän pahaltakin ottaa joku korttia isompi lahja vastaan. 

Vierailija
13/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tavaraa, jotain syötävää ja juotavaa, kahvia, teetä, keksejä, suklaata

Vierailija
14/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yhteisesti jo ennen joulua jotain syötävää tai juotavaa. Kahvia ja teetä (molempia, koska kaikki eivät juo kahvia), glögiä, suklaata tai jotain muuta syötävää. Sitä turhaa tavaraa kertyy muutenkin liikaa ja lisäksi päiväkodissa sinunkin lapsesi hyväksi työskenteleee sellaisia, jotka eivät suoraan hoida heitä. Kotihoidossa työskentelyn perusteella uskallan väittää, että naisvaltaisissa kaupungin työpaikoissa herkut tekevät aina kauppansa.

Vierailija
15/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samanlainen kuin mitä annat bussikuskille, kaupan myyjälle, postinjakajalle, roskakuskille jne.;)

Vierailija
16/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lahjakortti

- joku vähän parempi keittokirja

- konjakkia

Vierailija
17/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samanlainen kuin mitä annat bussikuskille, kaupan myyjälle, postinjakajalle, roskakuskille jne.;)

Pillua?

Vierailija
18/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan näistä et hoida lastani monta tuntia päivässä, joka arkipäivä.

Vierailija
19/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vienyt mitään, kiittänyt ja toivottanut hyvää joulua vaan.

Vierailija
20/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omateko kortti on kiva, ja jos välttämättä haluaa antaa jotain enemmän, ja jos se ei ole perheen hyvinvoinnista pois, niin suklaalevy ja keksipaketti kahvihuoneeseen ovat oikein tervetulleita. Toivon, että kukaan ei stressaa lahjoista. Hyvät sanat ja iloiset kohtaamiset vanhempien kanssa ovat sitä tärkeintä, (ei se, tuoko lahjan vai eikö tuo). Hyvää joulunodotusta kaikille!

T. Päiväkodin täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi