Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kauhea tilanne..

Vierailija
08.11.2024 |

Ollaan 4v oltu yhdessä. Meidän suhde on kuin suoraan satukirjasta. 

Seksi toimii. Arki toimii. Kotityöt toimii. On kivaa yhdessä. Harrastetaan yhdessä ja viihdytään jopa liikaakin yhdessä.

Mä jumaloin tota ihmistä ja hän mua. Mutta niinkuin aina saduissa on joku twist.

Naisella oli todella pahat sitoutumisen kammot. Nämä kestivät 3vuotta.  Tuona aikana hän säännöllisesti sabotoi suhdettamme. Aiheutti tahallisesti mustasukkaisuutta ym. Lopulta mentiin terapiaan asiasta ja siellä paljastui syyt käytökselle. Hän ei kerta kaikkiaan uskonut vielä tuossakaan vaiheessa että mä olisin tosissaan. Tuo suhteen sabotointi oli tapa testata parisuhdetta.

Noista ajoista jäi traumoja mulle ja niiden kontrollointi on edelleen tosi vaikeaa. Uskon myös naisen edelleen satunnaisesti sabotoivan ' "tietoisesti tai tietämättään".

Esimerkkinä viimeisin sabotointi. Esimies töistä on osoittanut selkeää kunnostusta häneen.  Hän avoimesti kertoi asiasta minulle ja ihmetteli esimiehen käytöstä.

Mä luonnollisesti kiinnostuin asiasta. Olen yrittänyt nyt puhua naisen kanssa asiasta. Mutta hän menee ihan totaaliseen lukkoon eikä suostu enää myöntämään mitään.

Esimiehen käytös onkin ollut ihan normaalia vaikka hämmensi häntäkin.

No nythän mulla on sitten trauman takia erittäin iso huoli että nainen sivuuttaa taas kaikki varoitus merkit ja kohta ollaan taas tilanteessa jossa töihin meno ahdistaa ja pelottaa.  

Keskustelu ei mene mihinkään koska triggeröidyn tuosta kieltämisestä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo nyt on, että menee itkien töihin pomon flirtin takia? Huomionhakuiselta vaikuttaa.

Ja miksi tuo vaimon käytös  pitäisi nimetä joksikin sitoutumiskammoksi? Merkitys ei ole nimityksellä vaan merkitys on sillä, onko se käytös ok.

Siksi meni itkien. Kun sulki silmänsä täysin päivänselvältä asialta. Pomo oli ihan rakastunut häneen. Sitten alkoi seksuaalinen ahdistelu. Eikä ollutkaan enää mitään työkaluja selvitä siitä.

Vierailija
22/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt normaalia käytöstä ole. Tehdään mustasukkaiseksi ja sit sanotaan et pärjäile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kumppanisi kertoo sinulle, että töissä joku yrittää flirttailla hänelle. Sinä mustasukkaistut siitä, ja otat selvää, mistä on kysymys. Toteat, että "ihan normaalia käytöstä". Eli teet sitä myös itse?

Tiesitkö, että se voi tuntua todella ahdistavalta, jos pomo alkaa töissä flirttailemaan. 

En kyllä saanut nyt oikein ideaa kiinni. 

Vaimo kertoo tämän minulle.  Joka saa minussa mustasukkaisuuden tunteen esille.  Kun sitten yritämmä keskustella asiasta. Vaimo muuttaakin totaali kieltoon. Alkaa selittää että ihan normaalia että esimies soittaa kotiin työajan ulkopuolella jatkuvasti ja laittaa viestiä.. 

Näitä on tapahtunut 2x aiemmin. Ekalla kerralla meni todella kovaan ahdistukseen, meni itkien töihin ja pelkäsi pomoaan.

Toisella kerralla vähän kevyempi tarina.  

Nyt on tulossa 3 kerta

Että hänellä on ollut teidän suhteen aikana kolme eri esimiestä, jotka ahdistelee? Anteeksi nyt vaan, mutta ei kuulosta realistiselta vaikka olisi kuinka kaunis ja laadukas nainen kyseessä. 

Vierailija
24/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kumppanisi kertoo sinulle, että töissä joku yrittää flirttailla hänelle. Sinä mustasukkaistut siitä, ja otat selvää, mistä on kysymys. Toteat, että "ihan normaalia käytöstä". Eli teet sitä myös itse?

Tiesitkö, että se voi tuntua todella ahdistavalta, jos pomo alkaa töissä flirttailemaan. 

Vaimo kertoo tämän minulle.  Joka saa minussa mustasukkaisuuden tunteen esille.  Kun sitten yritämmä keskustella asiasta. Vaimo muuttaakin totaali kieltoon. Alkaa selittää että ihan normaalia että esimies soittaa kotiin työajan ulkopuolella jatkuvasti ja laittaa viestiä.. 

Näitä on tapahtunut 2x aiemmin. Ekalla kerralla meni todella kovaan ahdistukseen, meni itkien töihin ja pelkäsi pomoaan.

Toisella kerralla vähän kevyempi t

1 esimies..  1 kollega ja nyt tulee 2 esimies.

Vierailija
25/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo nyt on, että menee itkien töihin pomon flirtin takia? Huomionhakuiselta vaikuttaa.

Ja miksi tuo vaimon käytös  pitäisi nimetä joksikin sitoutumiskammoksi? Merkitys ei ole nimityksellä vaan merkitys on sillä, onko se käytös ok.

Siksi meni itkien. Kun sulki silmänsä täysin päivänselvältä asialta. Pomo oli ihan rakastunut häneen. Sitten alkoi seksuaalinen ahdistelu. Eikä ollutkaan enää mitään työkaluja selvitä siitä.

Täh? Eihän ahdistele? 

Vierailija
26/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eihän ahdistele? 

Ahdisteli, kosketteli ym. Selitti et jätä miehesi ymym. 

Pääsi tosta tilanteesta eroon kun esimies vaihtoi duunia. Joku 6-7kk niin sama toistui kollegan kanssa.

Vierailija
27/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah.. Sä oot se sama satuilija jonka avopuoliso on "liian naivi" ja kaipailt neuvoja kuinka manipuloida häntä elämään tahtosi mukaan. 

Vierailija
28/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah.. Sä oot se sama satuilija jonka avopuoliso on "liian naivi" ja kaipailt neuvoja kuinka manipuloida häntä elämään tahtosi mukaan. 

Meni kyllä vikaan. Mä haen tässä kokemuksia vastavasta. Sitoutumiskammo on aika yleistä. Olisi mahtavaa saada tietää voiko tosta parantua ikinä.

Vierailija
29/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se on muka ahdistelua jo? Flirtistä alussa puhuit. Jota vaimosi kaikesta päätellen omalla käytöksellään lietsoo. Jos olisi oikeasti ahdistelua, niin miksei muka ole tehnyt jo ilmoitusta työsuojeluun ja poliisille? Onko näyttänyt sitä viestinvaihtoa edes sulle, myös niitä omia viestejään? 

Oikeasti kuulostaa siltä, että vaimosi vedättää sua, ja sinä sinisilmäisenä menet hänen peliinsä ja retkuun.

Vierailija
30/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se on muka ahdistelua jo? Flirtistä alussa puhuit. Jota vaimosi kaikesta päätellen omalla käytöksellään lietsoo. Jos olisi oikeasti ahdistelua, niin miksei muka ole tehnyt jo ilmoitusta työsuojeluun ja poliisille? Onko näyttänyt sitä viestinvaihtoa edes sulle, myös niitä omia viestejään? 

Oikeasti kuulostaa siltä, että vaimosi ved

Ensimmäinen esimiehen kanssa meni ahdisteluun. Kollegan kanssa meni ahdisteluun.

Tämän nykyisen esimiehen kanssa pelkään että menee taas ahdisteluun..

Mä haluan uskoa hyvää tästä ihmisestä. Mutta kyllä tässä on sekin käynyt mielessä että flirttailee itse liikaa.

Vierailija
31/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä vikaan. Mä haen tässä kokemuksia vastavasta. Sitoutumiskammo on aika yleistä. Olisi mahtavaa saada tietää voiko tosta parantua ikinä.

Ainakin oot yhtä sekopää. Ite oot akkas valinnut. Ei hänellä ole velvollisuutta parantaa sun harhoja saati parantua itsekään yhtään mistään. Oot sitä koittanut kahlita jo vuosia ja jaksat uhriutua. 

Ihan kuin ei maailmassa olisi muita naisia. Syy taitaa kuitenkin olla siinä että muut ovat osanneet väistää luodin. 

Vierailija
32/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oot yhtä sekopää. Ite oot akkas valinnut. Ei hänellä ole velvollisuutta parantaa sun harhoja saati parantua itsekään yhtään mistään. Oot sitä koittanut kahlita jo vuosia ja jaksat uhriutua. 

Ihan kuin ei maailmassa olisi muita naisia. Syy taitaa kuitenkin olla siinä että muut ovat osanneet väistää luodin. 

Niinkuin kirjoitettu. Tämä on meidän ainut ongelma. Tämän takia on menty terapiaan. Terapiassa on todettu sitoutumiskammo ja hylkäämisen pelko..  Terapeutin arvioi oli se että vaimoni kontrolloi suhteemme tilaa sabotoimalla. Kun menee liian hyvin kerrotaan jostain ahdistelijasta jne. Ja tää herättää mussa hirveästi epävarmuutta ja kysymyksiä.

Vierailija
33/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"1 esimies..  1 kollega ja nyt tulee 2 esimies."

Kaikki on toki mahdollista, mutta niin kova ahdistelu että ei uskalla töihin mennä on harvinaista. Ja vielä harvinaisempaa, että näin käy neljän vuoden aikana kolme kertaa. Toki jos ei osaa itse yhtään kontroilloida omaa käytöstään niin ehkä tilanteen voi sitten kerta toisensa jälkeen johtaa tällaiseksi. Tai sitten vaimosi keksii tarinaa ja sinä tartut syöttiin. (Voi myös olla, että syöttiin tarttuja olen minä). Onko hän henkisesti muuten terve ja oletteko minkä ikäisiä?

Vierailija
34/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas nyt, se sitoutumiskammo ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että vaimosi kattelee muita sillä silmällä. Ja flirttailee muille ja luo noita tilanteita toistuvasti. Käyttää suhteessa valtaa suhun vihjailemalla, että muitakin olis. Etsii, josko ois vielä parempi jossain kuin sä. Miten sellaisesta voi "parantua"? Löytämällä paremman tai sitten päättää, että jatkaa sun kanssa, siis ainakin vielä toistaiseksi. Sekään ei takaa, ettei edelleen kattelisi ympärilleen. Ei mikään takaa, ettei eroa tulisi. Mutta suosittelen kyllä sinua hankkimaan hieman luotettavamman oloisen kumppanin, jos omissa aikeissasi on vakiintua ja esim. perustaa perhe. 

Vierailija
35/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa tällaista kioskiromanssikirjan tekstiä: Mä jumaloin tota ihmistä ja hän mua. Mutta niinkuin aina saduissa on joku twist

Vierailija
36/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kuin suoraan satukirjasta...

Mä jumaloin tota ihmistä ja hän mua...

Sitten muka 3 tyyppiä ahdistellut töissä tässä suht lyhyellä aikajänteellä.

Kyllä narskuvibat tulee.

Vierailija
37/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde kuin suoraan satukirjasta...

Mä jumaloin tota ihmistä ja hän mua...

Sitten muka 3 tyyppiä ahdistellut töissä tässä suht lyhyellä aikajänteellä.

Kyllä narskuvibat tulee.

Niin, ja kun nyt se ei ees ookkaan ahdistelua naisen mielestä, vaan ihan normaalia esimiehen käytöstä ja sä olet se mustis hullu ilmeisesti...Kyllä niin selkeetä maisatorppailua tämä. Narskun manipulointia. Ei toi suhteenne millään vakaalla pohjalla ole eikä tule tuon naisen kanssa olemaan.

Vierailija
38/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen ensiksi mainittuna. Kuvottavaa.

Vierailija
39/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäSIISSE call.txt{ SUNSoon ollu suljetulla monesti ku se 90- luvun x-files tv sarja | ym s babylon5 tv:ssä ja... ,,VOIVITTU?!! aika paljon enemmän ois es mitään jos saisin sujTänXensitaival2i57g+telWHATSAPPkoti~ [autojanne.gif].loop will not end ever , so i tought wri - te ++ to ,you" from,. nearby to.walk.home FOR4 huuhkajavYPHONEy21hmmTHAT44nowadays U--aara+ kajaani -s+7-2-LyesBRAZILIANorder'em.progressoPrg AMfff14cm&88hmmKGanDl&8 k a s v i s s y ö j ä yYYyY ;y,;. ccJAMthat voice 1 man command you to do here now s nothing more btw for wife to sky we wedded tegether married Ucc 7018iban iAMstaffa4dos-rm.bat@ #yliohjelmoija WITHuBIOREXtvFI4d ccU UUUUUUU by yours husband , and we can make ITTFINALLYLIVE also i heard girl.so|ISÄ greetingSuu | -- }BREAK

yes~ 567

Vierailija
40/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella kerralla vähän kevyempi t