Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kauhea tilanne..

Vierailija
08.11.2024 |

Ollaan 4v oltu yhdessä. Meidän suhde on kuin suoraan satukirjasta. 

Seksi toimii. Arki toimii. Kotityöt toimii. On kivaa yhdessä. Harrastetaan yhdessä ja viihdytään jopa liikaakin yhdessä.

Mä jumaloin tota ihmistä ja hän mua. Mutta niinkuin aina saduissa on joku twist.

Naisella oli todella pahat sitoutumisen kammot. Nämä kestivät 3vuotta.  Tuona aikana hän säännöllisesti sabotoi suhdettamme. Aiheutti tahallisesti mustasukkaisuutta ym. Lopulta mentiin terapiaan asiasta ja siellä paljastui syyt käytökselle. Hän ei kerta kaikkiaan uskonut vielä tuossakaan vaiheessa että mä olisin tosissaan. Tuo suhteen sabotointi oli tapa testata parisuhdetta.

Noista ajoista jäi traumoja mulle ja niiden kontrollointi on edelleen tosi vaikeaa. Uskon myös naisen edelleen satunnaisesti sabotoivan ' "tietoisesti tai tietämättään".

Esimerkkinä viimeisin sabotointi. Esimies töistä on osoittanut selkeää kunnostusta häneen.  Hän avoimesti kertoi asiasta minulle ja ihmetteli esimiehen käytöstä.

Mä luonnollisesti kiinnostuin asiasta. Olen yrittänyt nyt puhua naisen kanssa asiasta. Mutta hän menee ihan totaaliseen lukkoon eikä suostu enää myöntämään mitään.

Esimiehen käytös onkin ollut ihan normaalia vaikka hämmensi häntäkin.

No nythän mulla on sitten trauman takia erittäin iso huoli että nainen sivuuttaa taas kaikki varoitus merkit ja kohta ollaan taas tilanteessa jossa töihin meno ahdistaa ja pelottaa.  

Keskustelu ei mene mihinkään koska triggeröidyn tuosta kieltämisestä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? 

Vierailija
2/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan takaisin. Toi sitoutumiskammo ei parane ikinä kokonaan. Sun testaamiselta toi kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? 

Mitä mitä?

Vierailija
4/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko Ap tuon rönsyilyn lisäksi kertoa mikä on se ongelma, johon kaipaat meiltä näkökulmia?

Vierailija
5/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan takaisin. Toi sitoutumiskammo ei parane ikinä kokonaan. Sun testaamiselta toi kuulostaa.

Mä luulin että toi olis jo mennyt ohitse. Pitkän aikaa mennyt todella hyvin.

Vierailija
6/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko Ap tuon rönsyilyn lisäksi kertoa mikä on se ongelma, johon kaipaat meiltä näkökulmia?

Ehkä siihen onko jollain kokemusta tämmöisestä? Loppuuko tuo koskaan vai saako tässä elää loppuelämän niin että kokoajan tuodaan suhteeseen ongelmia?

Vierailija
7/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siihen onko jollain kokemusta tämmöisestä? Loppuuko tuo koskaan vai saako tässä elää loppuelämän niin että kokoajan tuodaan suhteeseen ongelmia?

Mikä "tämmöinen"? Mikä "tuo"? Opettele kertomaan asiasi selkeämmin.

Vierailija
8/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä "tämmöinen"? Mikä "tuo"? Opettele kertomaan asiasi selkeämmin.

No siis just tämä. Että kerrotaan tyyliin esimiehen toimivan niin kuin hän olisi rakastunut naiseeni.. sitten vedetäänkin totaali kielto.. 

Näitä on tapahtunut 2 kertaa aiemmin meidän suhteessa. Molemmilla kerroilla tää on mennyt swllaiseksi että aiheuttaa meidän suhteeseen valtavasti ongelmia.

Vierailija
9/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin seurustella aikoinaan sitoutumiskammosen akan kanssa. En suosittele kenellekään. Mielenterveys menee.

Vierailija
10/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kumppanisi kertoo sinulle, että töissä joku yrittää flirttailla hänelle. Sinä mustasukkaistut siitä, ja otat selvää, mistä on kysymys. Toteat, että "ihan normaalia käytöstä". Eli teet sitä myös itse?

Tiesitkö, että se voi tuntua todella ahdistavalta, jos pomo alkaa töissä flirttailemaan. 

Vierailija
11/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kumppanisi kertoo sinulle, että töissä joku yrittää flirttailla hänelle. Sinä mustasukkaistut siitä, ja otat selvää, mistä on kysymys. Toteat, että "ihan normaalia käytöstä". Eli teet sitä myös itse?

Tiesitkö, että se voi tuntua todella ahdistavalta, jos pomo alkaa töissä flirttailemaan. 

En kyllä saanut nyt oikein ideaa kiinni. 

Vaimo kertoo tämän minulle.  Joka saa minussa mustasukkaisuuden tunteen esille.  Kun sitten yritämmä keskustella asiasta. Vaimo muuttaakin totaali kieltoon. Alkaa selittää että ihan normaalia että esimies soittaa kotiin työajan ulkopuolella jatkuvasti ja laittaa viestiä.. 

Näitä on tapahtunut 2x aiemmin. Ekalla kerralla meni todella kovaan ahdistukseen, meni itkien töihin ja pelkäsi pomoaan.

Toisella kerralla vähän kevyempi tarina.  

Nyt on tulossa 3 kerta ja vaimo antaa tämän itse tapahtua.

Vierailija
12/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuushan se.

Vierailija
13/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuushan se.

Aiheellinen sellainen. Joka tulee siitä että vaimo haluaa aiheuttaa sitä. Ja tästä herää taas kysymys onko tuo tohon sitoutumis kammoon liittyvää sabotointia?

Vierailija
14/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä näen niin jos sä kerrot puolisolle että joku on suhun ihastunut. Silloin on sanomattakin selvää että tästä ihmisestä saa puoliso jatkossa kysellä. Pitäisi myös olla selvää että tähän ihmiseen suhtaudutaan jatkossa erilailla.

Vierailija
15/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuushan se.

Aiheellinen sellainen. Joka tulee siitä että vaimo haluaa aiheuttaa sitä. Ja tästä herää taas kysymys onko tuo tohon sitoutumis kammoon liittyvää sabotointia?

Aiheellinen toki. Tuo voi olla vaimoltasi ihan henkistä väkivaltaa, ajattelemattomuutta ja rajattomuutta. Hän ilmeisesti katselee muita ja pelailee. Siltä vaikuttaa.

Vierailija
16/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimuikkeli on, tuollaisia ne on kaikki.

Vierailija
17/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuushan se.

Aiheellinen toki. Tuo voi olla vaimoltasi ihan henkistä väkivaltaa, ajattelemattomuutta ja rajattomuutta. Hän ilmeisesti katselee muita ja pelailee. Siltä vaikuttaa.

Terapiassa tuo sai sellaisen diagnoosin että vaimo edelleenkin testaisi mua. Jätänkö mä hänet.  Toi on ihan v....n hirveää mulle . Koska esim nyt mä tiedän että esimies on kiinnostunut ja tiedän että vaimo ei varo yhtään.

Vierailija
18/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuushan se.

Vaimosi on epävarma ja hänellä lienee huono itseluottamus. Mustasukkaisuus kertoo, että välität hänestä ja samalla pitää sinut valppaana, koska hän haluaa viestiä muista ottajista. Mielestäni ei varsinaisesti liity sitoutumiskammoon mitenkään. Menkää takaisin terapiaan, koska teillä kummallakin on noin suuria ongelmia. 

Vierailija
19/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo nyt on, että menee itkien töihin pomon flirtin takia? Huomionhakuiselta vaikuttaa.

Ja miksi tuo vaimon käytös  pitäisi nimetä joksikin sitoutumiskammoksi? Merkitys ei ole nimityksellä vaan merkitys on sillä, onko se käytös ok.

Vierailija
20/51 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuushan se.

Vaimosi on epävarma ja hänellä lienee huono itseluottamus. Mustasukkaisuus kertoo, että välität hänestä ja samalla pitää sinut valppaana, koska hän haluaa viestiä muista ottajista. Mielestäni ei varsinaisesti liity sitoutumiskammoon mitenkään. Menkää takaisin terapiaan, koska teillä kummallakin on noin suuria ongelmia. 

Niin, toi tosiaan sanoi noista aiemmista tapauksista. Et hyvin tyypillinen tapa kotnrolloida suhdetta. On sabotointi.

Mulle tulee väkisinkin mieleen se että nytkun hän taas ajattelee ettei se nyt sitten ollutkaan mitään. Hänen oma käytös muuttuu vastaanottavammaksi ja kohta on taas piru irti. Eli hän aiheuttaa itse ton tulevan ahdistelun