Missä introvertti voisi löytää ihmisen elämäänsä?
Puolison tai ystävän. En käytä alkoholia eikä baarit kiinnosta. Olen kotihiiri. Mutta kotona näitä ei löydy. Missä olis hyvä tutustua muihin ja mahdollisesti löytää ystäviä tai se puoliso?
Kommentit (15)
Minä löysin tinderistä. Sai ensin rauhassa tutustua viestien välityksellä ennenkuin tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin tinderistä. Sai ensin rauhassa tutustua viestien välityksellä ennenkuin tavattiin.
Oletteko jo niin pitkään olleet yhdessä, että voi sanoa löytäneensä kunnollisen tyypin? Pelimiehetkään ei oikein mulle iske. Niitä taitaa Tinderissä olla paljon, mutta kai siellä seassa on muutakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo niin pitkään olleet yhdessä, että voi sanoa löytäneensä kunnollisen tyypin? Pelimiehetkään ei oikein mulle iske. Niitä taitaa Tinderissä olla paljon, mutta kai siellä seassa on muutakin. Ap
Ollaan oltu 8vuotta yhdessä ja minun löytämä mies ainakin on ihan kultakimpale ja kaukana pelimiehestä. Eli kyllä sielä muitakin miehiä on kuin pelimiehiä :)
Joku käsityö- tai maalausharrastus? Harrastajat varmaan enemmän naisia, olisiko siellä joku uusi tuttavuus? Urheiluharrastuksissa vähemmän ehtii juttelemaan kun liikutaan koko ajan.
Oma mies löytyi harrastuksen parista. Myös töistä voi hyvällä tuurilla löytyä :)
Taitaa jäädä netti jäljelle, jos ei halua poistua kotoa ja mukavuusalueeltaan.
Jodel on oiva apu saada seuraa mihin vaan!
Järjestä lenkkitreffejä niin kauan että sopiva löytyy.
Parin tunnin kävelyllä ehtii tutustua ja tavalla joka varmasti sopii vähemmän sosiaalisellekin.
Mikä introvertti se semmonen on joka etsii kumppania? Valeintrovertti.
itse olen oikea introvertti ja viihdyn yksin
Mä olen löytänyt kummatkin pitkät parisuhteeni töistä.
Omani löysin netistä, aikana ennen Tinderiä.
Minut ainakin löytää netistä. Ai niin, mutta introvertille naisellehan ei kelpaa introvertti mies.
Täällä samanlaine kotihiiri. Aina kotona, oon myös eronnut. Päivät yksin