Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla naiseton mies?

Vierailija
08.11.2024 |

Ikää tulee, mutta elämänkumppania eikä perhettä ei löydy. 

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä naisettomuus hyvältä tunnu. Mutta mikä olisi vaihtoehto? En ajatellut uhriutua. En ryhtyä katkeraksi inceliksi mutta joskus käy mielessä itseinhon tunteet kun ei tiedosta, miksi pääsee ns, friendzonelle muttei etenemään parisuhteesseen? - Koska konservatiivinako sitten minusta on asioita, joita en koe voivani tehdä tai kokea kavereiden tai ystävien kanssa. Mutta jotka kuitenkin haluaisin vielä mahd. joskus saada elää todeksi.  

Sinä olet jo incel eli vastentahtoisesti selibaatissa. Olet myös 'human' eli ihminen. Incel on englantia naisettomuudelle. 

Ei inceliys tarkoita naisettomuutta vaan oncel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaattia. - Oletko siis sitä mieltä, että nainen ei voisi elää vastentahtosiesti selibaatissa?  - Minusta voi elää aivan hyvin. - Ihan yhtä hyvin kuin normaalin libidon omaava mies voi haluta kieltäytyä seksistä, eikä ole siihen aina ja jokapaikassa valmis ja halukas jos vain tilaisuus tulisi. - Toiseksi kyllä sitä voi olla muitakin haaveita kuin mahd. seksiin kumppanin kanssa, että haluaisi päästä parisuhteeseen.

Esimerkiksi on miehiäkin, jotka haaveielvat saavansa jälkikasvua ja mahdollsiuuden, kuten joku täällä taisi jo kirjoittaa jakaa elämänsä jonkun toisen kanssa. - paljon voi toki saada kavereilta ja ystviltäkin mutta kyllä heissä useimmiten kirjoittamattomia sääntöjä siitä, mitä ei tee muuta kuin sen yhden ja erityisem kanssa, jonka kanssa on valmis ja halukas parisuhteeseen.

Mutta joillekin tämäkään ei riitä vaan kokevat että heillä voi olla useita samanaikaisia kumppanuussuhteita yhtäaikaa, jotka yhdessä ja erikseen täyttävät eritarpeita yhden kanssa vietetään perhearkea tosien kanssa harrastetaan kinkyseksiä, kolmannen kanssa käydään tuska festreilla ja riidellään lapsen elatuksesta. neljännen kanssa maksellaan vanhoja velkoja, joita kertyy edelleen kun entistä yhteiseksi asuntoa ei  vieläkään ole saatu myytyä mutta kulut siitä juoksevat edelleen, joiden maksamaiseen ei aina ole ollut rahaa kun on ollut muitakin kuluja, joita ei toimeentulotuella  maksella....   

Vierailija
82/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen juuri nyt "naiseton" eli sinkku, mutta toki vapaaehtoisesti. Olen vetävä mies, joten voisin kyllä päästä parisuhteeseen melkein milloin vain. Keskityn muuhun juuri nyt, etenkin uraani. Joten tilanne on minulle neutraali eikä tietenkään huolestuta. Sen verran tultua naisten kanssa, että omassa ajassa ja rauhassa näin sinkkuna on kyllä ehdottomasti puolensa, etenkin kun olen älyttömän kiireinen töiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalta tuntuu.

Vierailija
84/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole. Kannattaa googlata, jos ei ymmEärrä jotain sanaa.

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/incel"

OK eli haluat määritellä termin jonkin poliittisen loanheiton kautta. Tuo ei ole se alkuperäinen määritelmä, mutta poliittinen rienaava määritelmä aiheuttaa sen, että miesten on nyt vaikeampi kertoa olevansa...noh inceleitä eli seksittömiä. Sitten heidän pitäisi kai kertoa olevansa 'sexless' ja kohta tuonne sanakirjaan ilmestyy, että 'sexless' miehet vihaavat naisia. Ongelma ei todellakaan ole se, että MINÄ en ymmärrä sanaa.

Haluat siis kiistää Cambrigen sanakirjan anamtaman määreen ok. - Mistäs löytäsi sitten alkuperäsien määritelmän sille, mitä incel  tarkoittaa?

Luuletko muuten, että se on naisille erityisen helppoa sanoa, että seksittömiä?

Vierailija
85/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se tuntuu. Siemeneni ovat arvokkaita ja olisi naiselle kunnia saada kantaa niitä yhdeksän kuukautta. Olen komea ja raavas mies, ansaitsen töistä kotiin tullessani intohimoisen suudelman ja lämpimän aterian. Haluan naisen käden hyväilevän minut uneen kiihkeän rakastelun jälkeen iltaisin.

Naiset eivät nykyään arvosta kaltaisiani kovan työn miehiä. Pitäisi olla niitä Instan pulkannarumallipoikia, jotka lähtevät lipettiin samantien kun arki alkaa. Minä olen työssä käyvä, minulla on viriili mieskunto ja jämäkästi seisova penis, olen kurilla ja nuhteella lasta kasvattava isä ja vien vaimon sunnuntaisin ajelulle omalla autollani. Mutta kun en poseeraa paidatta Instassa, niin en kelpaa.

M53

Vierailija
86/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä ikäviä puolia, jotka eivät ole itsestä kiinni. Olen huomannut, että sinkkumieheen suhtaudutaan negatiivisemmin kuin sinkkunaiseen ja liitetään negatiivisempia ominaisuuksia. 

Minusta vähän toisin päin. Vähän kuten kollega töissä sanoi, että kun mies on yksin, niin "se ei ole ketään huolinut", mutta kun nainen on yksin, niin "ei ole kellekään kelvannut". Miehen siis ajatellaan olevan vaan itsenäinen luonne tai jonkinlainen oman elämänsä seikkailija camel boots mies, valinnut sen elämäntavan, kun taas naisesta oletetaan että varmasti se parisuhteen haluaisi, mutta raukka ei ole saanut ketään. Mä olen itse omasta valinnastani yksin elävänä naisena usein törmännyt tuohon, että mua säälitellään tai yritetään neuvoa, miten voisin jonkun miehen saada. Mutta kun en halua.

Jaa, no en usko. Jos mies on komea, varmaankin ajatellaan, että elelee villiä sinkkuelämää. Onhan se todettu kai tutkimuksissakin, että Tinder on harvoille ja valituille miehille irtoseksin kultakaivos. Jos taas on vaatimattomamman näköinen mies, saatetaan ajatella, ettei sitä ole kukaan huolinut. Naisesta en tiedä yhtään, mitä ajatellaan. Tää sun mielipide on muuten ihan päinvastainen kuin mitä täällä monet kiltiksi mieheksi ilmoittautuvat julistavat. :-O

Vierailija
87/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis kiistää Cambrigen sanakirjan anamtaman määreen ok. - Mistäs löytäsi sitten alkuperäsien määritelmän sille, mitä incel  tarkoittaa?

Incels Wiki on hyvä, neutraali lähde. 

Vierailija
88/96 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incels Wiki on hyvä, neutraali lähde. 

Tjaa,a minusta taas kuullostaa vähän ennakkoasenteiselta/ ei puolueettomlata lähteeltä

Eri

Vierailija
89/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. :) M28

Ette ole! Ette ole! ETTE TODELLAKAAN OLE! Sinkkumiehet ovat onnettomia, köyhiä, rasistisia surkimuksia.

N34

Tällaiset kommentit lähinnä kannustavat välttämään naisia. Kaikin mahdollisin keinoin. Toisaalta, tuo lienee tarkoituskin.

Onkohan asiaa tutkittu siltä kannalta, että parisuhteissa olleilta miehiltä olisi kysytty, ovatko onnellisempia yksin vai parisuhteessa? Eli ehkä se "onnettomuus" yksinäisillä miehillä johtuukin juuri kokemuksen puutteesta. Eli eivät ole saaneet mahdollisuutta kokea, kuinka rasittavaa naisen kanssa eläminen oikeasti on. Vain luulevat jäävänsä paitsi jostain oleellisesta. Kuvittelevat, että kaikki olisi paremmin parisuhteessa. Kun eivät tiedä.

Vierailija
90/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. :) M28

Haista paska.

Kävisit joskus suihkussa...

Vierailija
91/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä naisettomuus hyvältä tunnu. Mutta mikä olisi vaihtoehto? En ajatellut uhriutua. En ryhtyä katkeraksi inceliksi mutta joskus käy mielessä itseinhon tunteet kun ei tiedosta, miksi pääsee ns, friendzonelle muttei etenemään parisuhteesseen? - Koska konservatiivinako sitten minusta on asioita, joita en koe voivani tehdä tai kokea kavereiden tai ystävien kanssa. Mutta jotka kuitenkin haluaisin vielä mahd. joskus saada elää todeksi.  

Sinä olet jo incel eli vastentahtoisesti selibaatissa. Olet myös 'human' eli ihminen. Incel on englantia naisettomuudelle. 

"Incel" on kulunut, typerä sana, joka kertoo enemmän sanojastaan, kuin sen "kohteesta". Käytät sitä, koska "et muuta keksinyt"...

Vierailija
92/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydelliseltä. Ei tarvitse katsoa asunnossaan rusinaksi muuttuvaa kaunotarta.

Jos seurasi muuttaa kaunottaren rusinaksi, on varmaan win-win-tilanne, ettei sinulla sitä kaunotarta ole. Sillä raukalla olisi tosi kurja tulevaisuus.

Muuttuu rusinaksi, oli kaunotar tai ei. Mutta aina on kivaa kun saa toisia haukkua, eikö?

Vierailija
93/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ilman naista on täyttä tuskaa. Miehen onnellisuus perustuu naisen läsnäoloon. Jos ei ole naista ei mies voi olla onnellinen vaikka nainen voikin.

Vierailija
94/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se missään tunnu muuta kuin silloin kun kokoonnutaan yhteen ja olet ainoa, joka saapuu aina yksin. Se on sellaista huomiota mitä tuskin kukaan kaipaa. Samanlaista se on yksinäisillä naisilla luulisin.

Vierailija
95/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä ihmettelen, miksi rikkaat miehet päätyvät avioon. Heillähän olisi mahdollisuus elää ihan superonnellista rikasta elämää itsekseen, mutta niin vain haluavat jakaa sen elämänsä naisen kanssa. Ja luulisi köyhienkin miesten onnellisuuden olevan kuitenkin ihan kohdillaan, jos kerran sinkkuus tuo sen onnen. 

Pakko tunnustaa, että en ymmärrä miesten logiikkaa. 🤷"

Minä ihmettelen, miksi nainen sietää ala-arvoista kohtelua ja jopa väkivaltaa, eikä silti eroa. Roikkuu vaan epätoivoisesti siinä luuserissa kiinni. Ihmettelen myös, miksi nainen ei tee mitään saadakseen ihastuksensa (tai jo rakkaudensa) kohteen, vaan istuu paikallaan tekemättä yhtään mitään. Odottaa, että joku muu tekisi sen(kin) hänen puolestaan.

Vierailija
96/96 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan emätin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän