Miltä tuntuu olla naiseton mies?
Ikää tulee, mutta elämänkumppania eikä perhettä ei löydy.
Kommentit (96)
Eihän tämä naisettomuus hyvältä tunnu. Mutta mikä olisi vaihtoehto? En ajatellut uhriutua. En ryhtyä katkeraksi inceliksi mutta joskus käy mielessä itseinhon tunteet kun ei tiedosta, miksi pääsee ns, friendzonelle muttei etenemään parisuhteesseen? - Koska konservatiivinako sitten minusta on asioita, joita en koe voivani tehdä tai kokea kavereiden tai ystävien kanssa. Mutta jotka kuitenkin haluaisin vielä mahd. joskus saada elää todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä naisettomuus hyvältä tunnu. Mutta mikä olisi vaihtoehto? En ajatellut uhriutua. En ryhtyä katkeraksi inceliksi mutta joskus käy mielessä itseinhon tunteet kun ei tiedosta, miksi pääsee ns, friendzonelle muttei etenemään parisuhteesseen? - Koska konservatiivinako sitten minusta on asioita, joita en koe voivani tehdä tai kokea kavereiden tai ystävien kanssa. Mutta jotka kuitenkin haluaisin vielä mahd. joskus saada elää todeksi.
Sinä olet jo incel eli vastentahtoisesti selibaatissa. Olet myös 'human' eli ihminen. Incel on englantia naisettomuudelle.
Pahaltahan se tuntuu ja jos joskus rikastun niinkuin Elon Musk, niin ostan kaikki naiset tosta ihan vaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä se tuntuu yli kahdenkymmenen vuoden liiton jälkeen. Ei tarvitse kuunnella kiukuttelua tai katsella toisen laiskottelua.
Tuon varmasti allekirjoittaa jokainen, joka on ollut parisuhteessa lapsen tasolle jääneen tai muuten vain vttumaisen laiskurin kanssa. Mieluummin yksin kuin pahan kaverin kanssa, sanoi mummovainaakin aikoinaan.
Nainenko olisi sitten kaiken a ja o? Ei mitään muuta elämää kun se nainen ja siihen sitten takerrutaan kuin hukkuva pelastusrenkaaseen. Ja pian nainen tukehtuu miehen omistushaluun.
Ensimmäinen puolisko tähän mennessä eletystä elämästä meni naisten jahtaamiseen ja heidän pillinsä mukaan elämiseen. Toisen puoliskon olen elänyt omilla ehdoillani, onnellisena, varakkaana ja tyytyväisenä.
Erittäin hyvältä tuntuu, kiitos kysymästä.
Omalla kohdallani tuo tarkoittaa, sitä että kotonani ei asu yhtäkään naista, mutta ei sitä, etteikö minulla olisi naisia juuri siihen tarkoitukseen mihin heidät on tarkoitettukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. :) M28
Näytä mulle se tilasto! Nimenomaan mies on keskimäärin onnellisin aviossa. Naisilla onnellisuuden ja aviossa olemisen välillä ei ole yhteyttä.
Riitaa ja vähintään puolet eroaa jo muutaman vuoden jälkeen,eli tyhjänpäiväistä paskaa se ylä ja myötämäkilupaus.
Niin, kun menevät suhteeseen taloudellisen ja muun hyödyn takia.
Miehet rakastaa ja naiset lähinnä rahastaa.
Niin se on. Miehet ajattelevat sydämellään, naiset alapäällään ja tavoittelevat vain taloudellista hyötyä.
Naiset jotka muutta väittävät, valehtelevat oman etunsa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvältä tuntuu, kiitos kysymästä.
Omalla kohdallani tuo tarkoittaa, sitä että kotonani ei asu yhtäkään naista, mutta ei sitä, etteikö minulla olisi naisia juuri siihen tarkoitukseen mihin heidät on tarkoitettukin.
Hyvä, että liskoaivoiset löytävät toisensa. Olisi surullista puolin ja toisin, jos tunne-elämän kehittäneiden kanssa joutuisitte vaikeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle se tilasto! Nimenomaan mies on keskimäärin onnellisin aviossa. Naisilla onnellisuuden ja aviossa olemisen välillä ei ole yhteyttä.
Riitaa ja vähintään puolet eroaa jo muutaman vuoden jälkeen,eli tyhjänpäiväistä paskaa se ylä ja myötämäkilupaus.
Niin se on. Miehet ajattelevat sydämellään, naiset alapäällään ja tavoittelevat vain taloudellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, sinulla siis on nainen hellittävänä, rakastettavana, palvottavana ja palveltavana 🥰🔥. Kuinka ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet jo incel eli vastentahtoisesti selibaatissa. Olet myös 'human' eli ihminen. Incel on englantia naisettomuudelle.
Ei ole. Kannattaa googlata, jos ei ymmärrä jotain sanaa.
Ankealta se tuntui, mutta jälkiviisaana voi sanoa että hyvää kannatti odottaa, eikä tyytyä sellaiseen naiseen, joka olisi sietänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kannattaa googlata, jos ei ymmärrä jotain sanaa.
OK eli haluat määritellä termin jonkin poliittisen loanheiton kautta. Tuo ei ole se alkuperäinen määritelmä, mutta poliittinen rienaava määritelmä aiheuttaa sen, että miesten on nyt vaikeampi kertoa olevansa...noh inceleitä eli seksittömiä. Sitten heidän pitäisi kai kertoa olevansa 'sexless' ja kohta tuonne sanakirjaan ilmestyy, että 'sexless' miehet vihaavat naisia. Ongelma ei todellakaan ole se, että MINÄ en ymmärrä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se naisillakin.
Rikas mies päätyy avioon.
Rikas nainen joutuu etsimään vielä rikkaamman miehen, tai jää sinkuksi. Yleensä jää sinkuksi koska köyhempää miestä ne ei vain ota.
Raha tuo onnea, ei avioliitto.
Täydelliseltä. Ei tarvitse katsoa asunnossaan rusinaksi muuttuvaa kaunotarta. Perhettä en ole halunnut koskaan. Huonolla tuurilla olisin aikaansaanut jälkeläisen, joka on alkoholisti, narkkari, rosvo tai kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Täydelliseltä. Ei tarvitse katsoa asunnossaan rusinaksi muuttuvaa kaunotarta.
Jos seurasi muuttaa kaunottaren rusinaksi, on varmaan win-win-tilanne, ettei sinulla sitä kaunotarta ole. Sillä raukalla olisi tosi kurja tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se naisillakin.
Rikas mies päätyy avioon.
Rikas nainen joutuu etsimään vielä rikkaamman miehen, tai jää sinkuksi. Yleensä jää sinkuksi koska köyhempää miestä ne ei vain ota.
Raha tuo onnea, ei avioliitto.
Sitä ihmettelen, miksi rikkaat miehet päätyvät avioon. Heillähän olisi mahdollisuus elää ihan superonnellista rikasta elämää itsekseen, mutta niin vain haluavat jakaa sen elämänsä naisen kanssa. Ja luulisi köyhienkin miesten onnellisuuden olevan kuitenkin ihan kohdillaan, jos kerran sinkkuus tuo sen onnen.
Pakko tunnustaa, että en ymmärrä miesten logiikkaa. 🤷
Vähän sellainen tyhjä olo. On harrastuksia, oma velaton asunto, kavereita ja työpaikka mutta nainen puuttuu. Haluaisin kumppanin jonka kanssa mennä vaikka laavulle paistamaan makkaraa, mennä elokuviin tai nukkua päikkärit sylikkäin 👍
M38
Seksuaaliset tarpeeni pystyn tyydyttämään itse. Se puoli ei ole ongelma. Olen myös enemmän introvertti kuin ekstrovertti, joten viihdyn ihan hyvin yksin. Monesti ahdistaa ajatus, että töiden jälkeen joutuisi olemaan vielä poikaystävä jollekin toiselle ja pitäisi tehdä sitä tätä ja tuota. Oon ihminen, joka on jämähtänyt omalle mukavuusalueelle ja siitä on vaikea päästä pois. Olen yksinäinen susi.
Inhottaa muut ihmiset ja heidän reaktionsa. Minut nähdään huonompana ja viallisena ihmisenä ja moni ylimielinen m*lkku kohtelee minua sen mukaisesti. Minulla on asian suhteen mielenterveysongelmia, mutta ne ei johdu suoraan naisettomuudesta vaan muista ihmisistä ja heidän käytöksestään. Moni kohtelee kuin toisen luokan kansalaista. Ei moikata kun nähdään, ei kutsuta juhliin jne.