Miltä tuntuu olla naiseton mies?
Ikää tulee, mutta elämänkumppania eikä perhettä ei löydy.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika prseestä. Vauvakuumekkin on kova ja ei ole naista.
Hanki apua ja äkkiä. Ei vauvoja kannata kuumeilla. Sulla ei ole ilmeisesti tarpeeksi ongelmia elämässä vielä?
Mä olen ammatiltani keittiötyöntekijä joten olen ihanneaviomies ainesta. Ei tartte pää punasena olla torumassa kuinka en hoida omaa tonttiani.
En usko naisen kauheasti nostavan elämäni laatua. Lapsia en halua. Jo 10 vuotta yksin ja olen yhä onnellinen. M35
Todella hyvältä ja vapaalta. En jaksaisi kuunnella tarpeetonta tunnesiirappia ja muuta vatulointia 10 sekuntia kauempaa. Jos alkaa naista tekemään mieli niin netistä löytää vaikka mitä pienen kiiman sammuttamiseen. Eikä oikeasti edes enää tässä iässä kiinnosta siitoshommat edes viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. :) M28
Näytä mulle se tilasto! Nimenomaan mies on keskimäärin onnellisin aviossa. Naisilla onnellisuuden ja aviossa olemisen välillä ei ole yhteyttä.
Sitten kannattaa kokeilla miehiä. Pitää ensin miettiä, sovitko paremmin bottom vai top-homoksi. Top-homoja on paljon vähemmän joten bottom-homot suorastaan taistelevat heistä.
Hyvältä tuntuu. Välillä käyn siittämässä toisten miesten naisia kun siltä tuntuu. Vähemmän sinkkunaisia, sillä nämä eivät jälkeenpäin haluaisi päästää lähtemään.
Ei sillä ainakaan auta asiaa, että haukkuu täällä naisia päivät pitkät. Peiliin katsomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle se tilasto! Nimenomaan mies on keskimäärin onnellisin aviossa. Naisilla onnellisuuden ja aviossa olemisen välillä ei ole yhteyttä.
Rikkaimmat miehet ovat useammin naimisissa kuin köyhimmät. Siksi avioituneet ovat keskimäärin onnellisimpia. Nainen ei sitä onnea tuo vaan raha. Miehet taas eivät valikoi kumppaniaan lompakon paksuuden perusteella. Onnellisin on rikas sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi viha on todella kuluttavaa. Ei ollenkaan terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
En usko naisen kauheasti nostavan elämäni laatua. Lapsia en halua. Jo 10 vuotta yksin ja olen yhä onnellinen. M35
Sä et vaan rohkene hypätä mukavuusalueeltasi tuikituntemattomaan. Onhan se kiva seurata kuinka se pikkuinen kasvaa ja kehittyy. Tulee katsomaan sinua kun olet vanhainkodissa.
Olen nykyään sinkku, mutta takana jo kaksi pitkää suhdetta. En tiedä onko minulla jokin naistyyppi joka alitajuisesti vetoaa minuun, mutta molemmat olivat kouluttamattomia, rahattomia ja huonoja rahankäyttäjiä, patalaiskoja, saamattomia ja vielä sottaisiakin. Minä tienasin suurimman osan rahoista ja samaan aikaan olin ainoa joka piti kodista huolta. Molemmat yrittivät suorittaa perustutkintoa ammattikoulussa mutta eivät saamattomuuttaa saaneet sitäkään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihakommentti ilmiannettu.
Oletpa katkera, kun nuori mies on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika prseestä. Vauvakuumekkin on kova ja ei ole naista.
Oikeasti? Miten se ilmenee miehillä? Itkettää aina, kun miesmenkat alkaa? Ei tärpännyt tälläkään kertaa. Vauvantossut kaupassa saa herkistymään. Mä aina mietin, missä niitä tossuja myydään. Ikinä en ole missään nähnyt.
Nuorempana naisettomuus ahdisti minua jostain syystä valtavasti. Kai se oli vain jotain paitsi jäämisen pelkoa. Sitten kun kokemus viimein vähän karttui varttuneemmalla iällä parin naisen verran niin voin todeta että hemmetin mukavaa olla naiseton mies. Lapsista en pidä joten mitään erikoisempia perhehaaveitakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana naisettomuus ahdisti minua jostain syystä valtavasti. Kai se oli vain jotain paitsi jäämisen pelkoa. Sitten kun kokemus viimein vähän karttui varttuneemmalla iällä parin naisen verran niin voin todeta että hemmetin mukavaa olla naiseton mies. Lapsista en pidä joten mitään erikoisempia perhehaaveitakaan ei ole.
Ja naiset ketjussa väittää sinunkin olevan onneton, koska olet sinkku, mutta jos olisit nainen, niin olisit onnellinen sinkkuna.
Tämä naisten miesviha on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei ole totta. Päinvastoin.
On mulla ollut naisia mutta ei ne olleet oikeita mulle. Jos löytyisi mulle täydellinen nainen niin oisin onneni kukkuloilla. Mä vaan en löydä sellasta enkä halua muiden kanssa suhdetta. Oon aika tyytyväinen mutta siis paremminkin vois olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä tuntuu. Välillä käyn siittämässä toisten miesten naisia kun siltä tuntuu. Vähemmän sinkkunaisia, sillä nämä eivät jälkeenpäin haluaisi päästää lähtemään.
Idiootti. Lapsia siitetään, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan rohkene hypätä mukavuusalueeltasi tuikituntemattomaan. Onhan se kiva seurata kuinka se pikkuinen kasvaa ja kehittyy. Tulee katsomaan sinua kun olet vanhainkodissa.
Ja sinä vain lässytät hevonpaskaa. Miksi edes haluaisin poistua mukavuusalueelta kun siellä on mukavaa? Me kaikki emme ole samanlaisia ja emme halua samoja asioita. M35
Enemmän varmaan vapautta ku meillä ukkomiehillä. Pikkujouluaikaan ne on yökerhoissa ku lapsi karkkikaupassa.