Miltä tuntuu olla naiseton mies?
Ikää tulee, mutta elämänkumppania eikä perhettä ei löydy.
Kommentit (96)
Naisettomuutta on erilaista. On naisettomuutta parisuhteessa ja naisettomuutta ilman parisuhdetta. Tarkoitan siis sitä, että on paljon seksittömiä suhteita sekä suhteita, jotka perustuvat siihen, että miehestä saa jotain taloudellista tai muuta hyötyä.
Geenit määräävät elämän tien. Itseään trimmaava koulutettu mies voi saada suoraa kiinnostusta kehitysvammaisilta tai äitiään vanhemmilta mummoilta, jos kalju, "lyhyt" (179cm) tai tavallinen naamaltaan.
Jerpsa, 16 vuotta on kotibileissä, jonne sai kutsun ulkonäkönsä ja siitä seuranneen sosiaalisuuden takia (hyvä kohtelu johtaa ulospäinsuuntautuneisuuteen). Tytöt haluavat kaulailla Jerpsan kanssa ja hetken päästä tytöillä ei ole enää vaatteita. Toinen tytöistä hyväilee Jerpsaa suullaan ja toinen tytöistä masturboi vieressä ihaillen Jerpsan pitkää elintä ja sixpackkia. Lopuksi Jerpsa purkautuu tyttöjen kasvoille niin, että molemmat tytöistä saavat tippoja naamalle ja hymyilevät siemennesteen valuessa alaspäin kasvoja pitkin. Tämä opettaa Jerpsalle, että tytöt ovat mukavia, heitä ei tarvitse pelätä ja pitää vaan mennä ulos ja pistää itsensä likoon.
Samalla Terpsa pelaa kotonaan konsolilla ja menee nukkumaan, kun muut ovat bilettämässä kaupungilla. Häntä ei kutsuttu minnekään ja opettajien kasvoilla käy välillä "peura ajovaloissa" ilme, kun Terpsa tulee käytävällä vastaan. Whatsapissä Terpsa kysyi tytöltä, että mitä aiot tänään tehdä ja tyttö kritisoi Terpsaa siitä, että hän selvästi haluaa vain pillua.
Kymmenen vuotta myöhemmin Jerpsa on loppuvaiheen opiskelija kauppiksessa ja tiedossa hyväpalkkainen työ isän yrityksessä. Takana on 100 eri pimppiä eri puolelta maailmaa ja kasvoille syöpynyt voitonvarma virne. Terpsa opiskelee kansalaisopiston kursseilla, on saanut tukitöitä ja käy salilla. Hänet on pahoinpidelty yöelämässä yhden kerran ja hän yrittää menettää neitsyytensä Tinderin kautta samalla kuitenkin ujostellen seksuaalisuuttaan kuin synkintä salaisuutta; "minä en ole sellainen mies".
Toiset kymmenen vuotta myöhemmin Jerpsa on toimitusjohtaja ja perheenisä ja harrastaa välillä lisäaviollista seksiä opiskelijoiden kanssa. Jerpsa tykkää kysyä rekrytoivilta miehiltä, että "mitäs sinä olet elämässäsi tehnyt?" matalalla ja auktoritatiivisella äänellä, jota vahvistaa hänen 193cm pituutensa. Jerpsa on paikallisen kokoomuksen osaston puheenjohtaja ja haluaa työttömille vastikkeelliset sosiaalituet. Eräänä aamuna hiuksia pois ajellessaan Terpsa tuntee olonsa huonovointiseksi ja rintaa pakottaa. Terpsa on lohduttautunut viimeisen kymmenen vuoden aikana herkuttelemalla ja juomalla hieman alkoholia viikonloppuisin ja myös treenien ja eristäytyneisyyden aiheuttama stressi on vaikuttanut sydämeen. Terpsa alkaa näpytellä hätänumeroa puhelimeensa ja hoipertelee ulos vuokratalonsa pihalle. Silmissä alkaa pimetä ja Terpsa lyyhistyy kesäpihalle. 55 vuotias naapurin vanhapoikamies näkee tilanteen ja polvistuu Terpsan viereen pitäen tätä kädestä. Sanomatta yhtään sanaa keski-ikäinen vanhapoikamies näkee Terpsan elämäntarinan vilahtavan hänen silmissään kuin pikakelatun lyhytelokuvan. Vanhapoikamies puristaa Terpsan kättä kovemmin tuntien Terpsan elämän langan rispaantuvan ohuemmaksi. "Sinä olet hyvä tuollaisena. Kaikki järjestyy" vanhapoikamies sanoo niin vakuuttavasti kuin vain osaa, vaikka ei ole titteli-ihminen. Terpsan kasvoille tulee helpottunut hymy ja ambulanssiväki toteaa hetken päästä Terpsan siirtyneen ajasta ikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. :) M28
Ette ole! Ette ole! ETTE TODELLAKAAN OLE! Sinkkumiehet ovat onnettomia, köyhiä, rasistisia surkimuksia.
N34
Tulipas taas hyvä olo sinkkuna. - No ei tullut. Mutta muistutti taas siitä, että pitäsikö minun sinkkuna elävän ja vuosia olleen vastaisuudessa valehdella toiseksi "kokemattomuuteni" , johon onnekseni olen saanut tältä palstalta vertaistukea. - Vertaistukea siihen, että jaksan ja haluan olla jatkossakin rehellinen "kokemattomuudestani" ja vähäisestä, lähes olemattomasta parisuhdehistoriastani, jos joku -ihan ymmärrettävästi- haluaa kysyä aiempien parisuhdekumppaneideni määrää.
Olla rehellinen, vaikka tiedän jo kokemuksesta, että valehtelemalla "kokemattomuuteni" toiseksi saattasiin todennäköisesti ohittaa tämän itsellni vähän arankin aiheen nopeammin, kohtaamatta enemmän ja vähemmän vaivaannuttavia ennakkoluuloja, joita saatan -perustellusti- saada osakseni.
Eikä tämä asia muutu, ainakaan automaattisesti tosieksi ajan kuluessa, Onneksi olen kohdannut ja tavannut myös heitä, jotka ovat osanneet suhtautua vähäiseen kokeneisuuteni luontevasti ja mutkattomasti; näkemättä tarkemmin mitä he ovat mielessään ajatelleet tai tunteneet. Tarkoitan sitä, että ovat halunneet jatkaa tutustumista ja edenneet luontevasti ja ilman isompaa "kakomista" eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Naisettomuutta on erilaista. On naisettomuutta parisuhteessa ja naisettomuutta ilman parisuhdetta. Tarkoitan siis sitä, että on paljon seksittömiä suhteita sekä suhteita, jotka perustuvat siihen, että miehestä saa jotain taloudellista tai muuta hyötyä.
Geenit määräävät elämän tien. Itseään trimmaava koulutettu mies voi saada suoraa kiinnostusta kehitysvammaisilta tai äitiään vanhemmilta mummoilta, jos kalju, "lyhyt" (179cm) tai tavallinen naamaltaan.
Jerpsa, 16 vuotta on kotibileissä, jonne sai kutsun ulkonäkönsä ja siitä seuranneen sosiaalisuuden takia (hyvä kohtelu johtaa ulospäinsuuntautuneisuuteen). Tytöt haluavat kaulailla Jerpsan kanssa ja hetken päästä tytöillä ei ole enää vaatteita. Toinen tytöistä hyväilee Jerpsaa suullaan ja toinen tytöistä masturboi vieressä ihaillen Jerpsan pitkää elintä ja sixpackkia. Lopuksi Jerpsa purkautuu tyttöjen kasvoille niin, että molemmat tytöistä saavat tippoja na
jerpsa on ällöttävä
Ihan hyvin mulla menee. Nyt on hyvin aikaa keskittyä siihen mikä tässä maailmassa on oikeasti olennaista, eli Jumalan tahdon mukaiseen elämään.
M37
Tuntuu herättävän enemmän tunteita muissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko naisen kauheasti nostavan elämäni laatua. Lapsia en halua. Jo 10 vuotta yksin ja olen yhä onnellinen. M35
Sä et vaan rohkene hypätä mukavuusalueeltasi tuikituntemattomaan. Onhan se kiva seurata kuinka se pikkuinen kasvaa ja kehittyy. Tulee katsomaan sinua kun olet vanhainkodissa.
Mitäs sitten kun se ei tule katsomaan? Tälläkin palstalla varmaan puolet on laittanut välit poikki vanhempiinsa. Monet myös asuu niin kaukana ettei sieltä tulla käymään kuin jouluisin pariksi tunniksi.
Joku kiukkuinen akka asuu meillä. Ei se näköjään älyä lähteä itse. Kait se vaan on heitettävä hankeen. Pääsee taas kunnolla harrastamaan, matkustamaan ja nauttimaan muutenkin elämästä. Tuoreen piparin tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Joskus olen täällä kertonutkin kun eräällä syväjoki-tyyppisellä paikkakunnalla töissä ollessani eräs boomeri tuli oikein vartavasten työpisteelleni homottelemaan, kun oli kuullut että olen yli 30v lapseton sinkku. Siis oikein keskeytti omat työnsä sen takia.
Miksi hommata "lehmä" kahvimaito Tilkan takia.
Rahalla pääsee ja hevoselta saa........ja halvenmaksi tulee kun ruokkomaksut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle se tilasto! Nimenomaan mies on keskimäärin onnellisin aviossa. Naisilla onnellisuuden ja aviossa olemisen välillä ei ole yhteyttä.
Riitaa ja vähintään puolet eroaa jo muutaman vuoden jälkeen,eli tyhjänpäiväistä paskaa se ylä ja myötämäkilupaus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on paras miehelle "gentle on his mind".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Joskus olen täällä kertonutkin kun eräällä syväjoki-tyyppisellä paikkakunnalla töissä ollessani eräs boomeri tuli oikein vartavasten työpisteelleni homottelemaan, kun oli kuullut että olen yli 30v lapseton sinkku. Siis oikein keskeytti omat työnsä sen takia.
Sain myös oman osani homohuumorista työpaikalla, olinhan toinen ikuisista poikamiehistä ja jotain vikaa sellaisessa täytyy olla.
Miltä tuntuu? Itseriittoiselta. Olotilaansa tyytyväiseltä. Seesteiseltä. Kerjäämättömältä. Kenenkään perässä juoksemattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole! Ette ole! ETTE TODELLAKAAN OLE! Sinkkumiehet ovat onnettomia, köyhiä, rasistisia surkimuksia.
N34
Sinä olet niitä parempi rasisti ilmiselvästi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle se tilasto! Nimenomaan mies on keskimäärin onnellisin aviossa. Naisilla onnellisuuden ja aviossa olemisen välillä ei ole yhteyttä.
Riitaa ja vähintään puolet eroaa jo muutaman vuoden jälkeen,eli tyhjänpäiväistä paskaa se ylä ja myötämäkilupaus.
Niin, kun menevät suhteeseen taloudellisen ja muun hyödyn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun menevät suhteeseen taloudellisen ja muun hyödyn takia.
Miehet rakastaa ja naiset lähinnä rahastaa.
N34