Minkälainen on toksinen, ilkeä ja alistava puoliso, esimerkkejä?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naismaisesti käyttäytyvä mies on usein todella toksinen jopa sadistinen kun naamio putoaa.
Tarkoitatko sellaista joka juoruaa tms? Ei ota miehen roolia? Esim laittaa vaimon päättämään monista asioista? Antaa vaimon maksaa?
Ylimiellyttävä mutta valheellinen nahjus hautoo asioita. Perässävedettävä. Ei kerro mitä oikeasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naismaisesti käyttäytyvä mies on usein todella toksinen jopa sadistinen kun naamio putoaa.
Tarkoitatko sellaista joka juoruaa tms? Ei ota miehen roolia? Esim laittaa vaimon päättämään monista asioista? Antaa vaimon maksaa?
Ylimiellyttävä mutta valheellinen nahjus hautoo asioita. Perässävedettävä. Ei kerro mitä oikeasti ajattelee.
Joo just. Passiivisagressiivinen. Pitää mykkäkouluja. On se jota pitäisi palvoa ja passata. Ei minkäännäköistä huomiointia anna naiselle, kehu kauniiksi tms.
On kokemusta ja vastaus kaikessa yksinkertaisuudessaan on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Exäni lähetti eron jälkeen minulle postissa Ifolor taulun saate tekstillä "Muistoksi ;)" itsestään missä hymyilee leveästi ja veemäisesti tietäen , että olen aivan rikki erostamme.
Naiset nyt vain ovat tuollaisia. Sun pitää ymmärtää ettei se ero tullut puskista ja kuuntelet ensi kerralla tarkemmin kun sun vaimosi kertoo ongelmistaan.
Kannattaa katsoa tuo sarjakusettaja minisarja. Siinä vähän esimakua hurmaavasta miehestä.
Oisko se kuitenkin yleisempää toisinpäin?
Kansankielellä naisen nalkuttaminen.
On kokemusta. Mies oli narsistinen, häijy, laiska ja valehteli aivan pienissäkin asioissa, suurista puhumattakaan. Roikkui tiiviisti kiinni synnyinperheessään. Jatkuvasti rahaton ja siipeili. Huom! Mennyt sijamuoto.
Puoliso käyttää toisen "heikkouksia" hyväkseen...
Olet kiltti ja avulias -> osamaksulla puhelin, lainan takaamista tai käteislainaa (sinä maksat itse kaiken)
Jos vaadit osuuttasi saat kuulla olevasi ilkeä, itsekäs sekä kuulet kaikki omat pienet virheesi.
"Voisitko sinä joskus siivota kotona?"
- koko ajan pitää tehdä jotain, juuri kävin 100€ kaupassa ja vaihdoin (omaan autoon) renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni lähetti eron jälkeen minulle postissa Ifolor taulun saate tekstillä "Muistoksi ;)" itsestään missä hymyilee leveästi ja veemäisesti tietäen , että olen aivan rikki erostamme.
😂😂😂😂😂😂
Miksi naurat?? Tuon ihmisen kokemus on aivan järkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vain ovat tuollaisia. Sun pitää ymmärtää ettei se ero tullut puskista ja kuuntelet ensi kerralla tarkemmin kun sun vaimosi kertoo ongelmistaan.
Tämä taulun lähettäjä oli mies.
Pitää päiviä kestäviä mykkäkouluja
Mies luottotiedoton, kaikki siis naisen nimiin, kuten puhelinliittymät, vuokrasopparit, autot. Sitten vielä kallis lainahankinta, jota mies lupaa lyhentää palkastaan. Ei tee sitä ja vaimokin joutuu ulosottoon. Kaikki valehtelu ja taloudellinen osaamattomuus ja välinpitämättömyys.
Mulle sattui kohdalle sellainen vaimo joka kieltäytyi kategorisesti puhumasta minulle tärkeistä tunteista ja tarpeista todella räikeillä tavoilla. Mitätöinti ja kylmyys oli arkea 10 vuotta. Järki sanoi että ei tämän tällaista pitäisi olla eikä tämä pääty hyvin, mutta en pystynyt lähtemään. Nyt jälkikäteen kuulin terapeutilta, että toimintamalli oli voimakasta henkistä väkivaltaa ja kyseessä oli traumakiintymyssuhde, josta on todella vaikea päästä irti. Onneksi lopulta löysin voiman ja lähdin. Polku toipumiseen on ollut todella vaikea ja olen tehnyt päiväkirjastani musiikkia, jossa kuvaan eri tunteita mitä tähän on liittynyt. Saako kukaan kiinni näistä fiiliksistä?
Pelko: https://open.spotify.com/track/6t0tOi6IqmQPsbERQTTTDz?si=d76ead65fc8448…;
Vihani : https://open.spotify.com/track/0kOsdyfysK9qwwvuWYxmEC?si=a8e31a6892d6461
Häpeä: https://open.spotify.com/track/1H3vZUwEcifNdxX6qUYGYs?si=e5b61541b30f40…
Itsellä vaimoke on kyllä tuollainen. Mitään en osaa. Ajan autolla väärin tiskaan väärin. Onkohan edes mitään tässä maailmassa mitä en voisi tehdä VÄÄRIN. Suuttuu jos haluan käydä jossain yksin tai kavereiden kanssa. Samaan aikaan jos nähdään kaverini kylillä sanoo että lähtekää käymään jossain kun hän ei ole käynyt missään pitkään aikaan. Suhde alkoi ihan love bombing että tuntui kyllä että nyt saisi olla oma itsensä ja ei olisi turhaa draamaa. Kaikki muuttui hetkessä kun tuli raskaaksi ja sai kiinni. Ja kaikesta pitäisi pyytää anteeksi.
Joskus ei voi kun nauraa kun alkaa kiukkuamaan mitä ihmeellisimmistä syistä ja Siitä se paskaa myrsky vasta alkaakin.
Sitten se raha. Ostin temusta muutamalla kympillä sali kamppeita niin hirveä valitus kun tuhlaan. Itse polttaa tupakkaa ja käy ripsi huollossa. Sitten sanoo aina että laita hyväntekeväisyys kolehtiin rahaa. Tuntuu välillä että haluaisi kontrolloida minun rahan käyttöni. Onhan tuota itsellä hätävara käteistälaatikko niin käy laskemassa puolenvuoden välein paljonko minulla on säästössä siellä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tuollainen. Tosin on kääntänyt asian niin että minulle ei mikään kelpaa, eli minä olenkin se toksinen. Vaikka ainoa mitä pyydän on tasa-arvo ja että minua ei pidettäisi itsestäänselvyytenä.
Eli olet valittanut kaikesta miten hän tekee väärin ja ei kelpaa. Nyt ihmettelet kun hän ei enää osallistu kun dataa paskaa niskaan teki tai ei tehnyt.
Antakaa ihmisten tehdä asioita omalla tavallaan ja älkää valittako kailesta
Niin ilkeä...toi ruusuja ja muisti kertoa, että ovat sitten exän lempiväriä. Sanoi ulkona kävellessämme, että pimeässä kehtaa pitää kädestä. Mollasi poikaani. Joululahjani ei kelvannut, kertoi saaneensa äidiltään paremman ( sama lahja ). Vihjaili että olen ollut ties kenen kanssa. Törmäsi ostoksilla tuttuun naiseen ja alkoi halailla sen kanssa, minuun ei enää vilkaissutkaan puhumattakaan että olisi esitellyt tuttavalleen...jos loukkaannuin niin kaikki kääntyi minun syykseni, aina. Näitä juttuja oli paljon. Kontrolloi kaikkea. Lopulta tuli seks.väkivalta ja mulla rikosilmoituksen teko. Jatkuva mitätöinti ja manipulointi. Kaiken piti mennä hänen tahtonsa mukaan tai raivostui. Välillä tuli ruusuja, lahjoja ja ylistystä. Sitten taas sitä paskaa. Psykopaatti, sanoi lääkärini. Ikuiset jäljet jätti.
Vierailija kirjoitti:
Exän piti aina todistaa että olen väärässä. Vaikka olisin sanonut että tänään on kaunis ilma. Lisäksi haukkui ja nöyryytti mua ystäviemme edessä.
Kaikki oli hyvin kunnes saimme lapsen. Sen jälkeen tämä alkoi. En tiedä miksi.
Siksi koska osa miehistä käyttää ns. vauva-ansaa, eli et voi niin vaan helposti enää lähteä vaikka sinua kohtelisi kuinka huonosti. Nyt näet miehesi todellisen luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein myös sadistinen tyyppi.
Pieree tai huonon hygienian takia pilaa huoneilman.