Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on toksinen, ilkeä ja alistava puoliso, esimerkkejä?

Vierailija
08.11.2024 |

Onko jolllain kokemusta?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä, vai miksi kyselet tyhmiä?

Vierailija
22/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus alkaa heti aamulla kun mies huutaa ja ärähtelee lapsille jos eivät salamana nouse kellon soitua. 

Sitten hän haukkuu minut kun olen laiska vätys joka jää kotiin makaamaan päiväksi kun hän lähtee raskasta työtä tekemään. Morkkaa toki myös sään oli se millainen tahansa, liian kuuma tai kylmä aina. Lopulta häipyy huudettuaan kaikille kunnes joku on jopa itkenyt. 

Tulee illalla myöhään ja sama alkaa. Toksinen mäkätys kuinka paljon lapset ovat pelanneet ja kuinka paska hänen päivänsä oli ja paskoja asiakkaita kuinka minä olen vain maannut päivän. Karjuntaa ja haukkumasanoja kaikille iltapalan ajan.

Karjumista kun lapset eivät hiljenee heti vuoteisiin. Hän katsomaan sohvalle televisiota ja nukkuu siinä. Ei suostu nukkumaan makuuhuoneessa koska siellä ei ole telkkaria.

Näin päivät ja vuodet vierii. Olen aivan loppu, mutta erota hän ei aio eikä lähteä.

Älkää koskaan menkö naimisiin tai perustako perhettä näille, jos vaan jotain red flageja näkyy sen alun mielistelyn alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisuus alkaa heti aamulla kun mies huutaa ja ärähtelee lapsille jos eivät salamana nouse kellon soitua. 

Sitten hän haukkuu minut kun olen laiska vätys joka jää kotiin makaamaan päiväksi kun hän lähtee raskasta työtä tekemään. Morkkaa toki myös sään oli se millainen tahansa, liian kuuma tai kylmä aina. Lopulta häipyy huudettuaan kaikille kunnes joku on jopa itkenyt. 

Tulee illalla myöhään ja sama alkaa. Toksinen mäkätys kuinka paljon lapset ovat pelanneet ja kuinka paska hänen päivänsä oli ja paskoja asiakkaita kuinka minä olen vain maannut päivän. Karjuntaa ja haukkumasanoja kaikille iltapalan ajan.

Karjumista kun lapset eivät hiljenee heti vuoteisiin. Hän katsomaan sohvalle televisiota ja nukkuu siinä. Ei suostu nukkumaan makuuhuoneessa koska siellä ei ole telkkaria.

Näin päivät ja vuodet vierii. Olen aivan loppu, mutta erota hän ei aio eikä lähteä.

Älkää koskaan menkö

Tuota noin. Mitäs jos lähtisit, ihan jo lastenkin takia? 

Vierailija
24/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano kivoja asioita, kritisoi, on negatiivinen. Ei katso silmiin, roikkuu tyyliin puhelimella ja ignoraa. Seuraa kuitenkin toiseen huoneeseen vittuilemaan, vaikka seura ei selvästi kiinnosta. Valehtelee, gaslightaa, säälii. Syyttää kaikesta uhria, esim. sanoo jotain satuttavaa ja kun toinen reagoi, sanoo että uhrilla on "huono päivä". Kohtelee kuin ilmaa, vertailee toisiin, häpäisee julkisesti. Ei kunnioita toisen aikatauluja tai yksityisyyttä

Tuo ei kunnioita toisen yksityisyyttä tai aikatauluja sopi niin paljon exääni! Just toi että ei saa laittaa vessan ovea lukkoon "onko sulla jotain salattavaa?!" Tai jos sovittu aikataulu ja kerron että meikkaan ja käyn suihkussa ja  ehdotan että nähdään 16.30 niin se sopii, kunnes 16.05 tulee viesti "Pihassa." 

T. Tuon pyykkitupa ja sheivaamis viestin kirjoittama.

Mut siis juuri tuollaisia ja teki ihan tahallaan kiusatakseen, vasta eron ja terapian jälkeen olen tajunnut kuinka paljon haittaa teki oman arvon tunteelleni ja itsetunnolleni.

Pysykää kaukana noista kun merkit tulee esiin, itse sivuutin kerta toisensa jälkeen ja uskoin kun kirkkain silmin valehteli haluavansa vain parastani ja kaikki olikin minun herkkyyttä ja väärin ymmärrystä. Ei ollut.

Vierailija
25/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksii muka hauskoja "lempinimiä" joita käyttää jatkuvasti esim. Raivotar, pullero, myrtsi.

Vierailija
26/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai demari tai muu vihervasemmistolainen, niin tiedät.

Vierailija
27/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin päivät ja vuodet vierii. Olen aivan loppu, mutta erota hän ei a

Jep, Suomessa ei tarvitse miehen lupaa eroon. Voit ottaa eron ihan itse. Säästä parin kuukauden rahat ja vuokraa sinulle ja lapsille uusi, turvallinen koti missä ei hullu heilu.

Vierailija
28/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei suostunut koskaan keskustelemaan suhteen ongelmista vaan pakkasi aina kassinsa ja lähti ovesta ulos, koska sanojensa mukaan "hänellä on oikeus kieltäytyä vastaamasta tai keskustelemasta hänelle epämieluisista asioista". Ongelmista ei siis yksinkertaisesta saanut puhua, koska hän ei pidä siitä. Ahdistuin vuosien varrella tästä hirvittävästi kun aina piti välttää kaikkea epämiellyttävää keskustelua ja teeskennellä, että kaikki on hyvin. Mielestäni suhteessa oli muutenkin jotain omituista ja puoliso tuntui etäiseltä, ei katsonut silmiin. Ilmeni, että hänellä on ollut muita suhteita meidän aikana, mutta niistäkään ei sitten lopulta saanut puhua mitään, sillä "hänellä on oikeus olla puhumatta epämieluisista asioista". Tämä suhde oli erittäin toksinen.

Exäni oli samanlainen. Hän oli kiltti, huomioonottava, kohtelias eikä koskaan puhunut rumasti. Silti hän tuntui etäiseltä ja vaikka seurustelimme, tunsin epävarmuutta ja että suhteessa on jotain outoa - en luottanut mieheen. Mies jätti minulle aina kaiken päätöksenteon asioista, pysytteli itse taustalla ja oli vähän kuin ulkopuolinen. Koskaan en häntä kahlinnut. Hänellä oli myös se ongelma, että ei koskaan osannut kieltäytyä jos joku pyysi apua tai edes vaikutti siltä, että tarvitsisi apua. Hän oli aina auttamassa. Tämä taas oli johtanut mm. siihen, että hänen kohteliaisuuttaan ja ylenpalttista avuntarjoamista oli erehdytty luulemaan myös flirtiksi ja naiset olivat tehneet aloitteen suhteeseen, mihin hän olikin ajautunut useaan kertaan, vaikka ei olisi halunnut. Hän ei vain enää tiennyt, miten pakittaa tilanteesta, missä on itse omasta mielestään antanut vääriä signaaleja ja syyllinen tapahtuneeseen. Kaiken tultua esille, olisin tietenkin halunnut selvittää asiat ja miksi näin on käynyt, mutta mies ei suostu puhumaan vaan vetäytyy ja lähtee paikalta. Hänen mielestään myös hänellä on oikeus vaieta ikävistä asioista, koska niistä puhuminen ahdistaa häntä. Hän ei siis lainkaan mieti, minkälaista ahdistusta se aiheuttaa minulle, kun elän hirvittävässä epävarmuudessa. Toksista käytöstä tuokin ehdottomasti on.

Vierailija
29/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten vaikeaa on havaita, jos toinen alistaa, haukkuu, tekee katoamistemppuja, valehtelee, pettää....

Kuinka yksinkertainen pitää olla että kysyy näin itsestäänselvää asiaa?

Vierailija
30/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1

#miesvihanäkyväksi

Miehet eivät yhtään tajua eivätkä välitä miten iso stressi ehkäisy ja raskauden pelko naisille on! | Mitä vanhemmaksi miehet tulee, sitä huonommin | Itsekäs ja laiska perheenisä | ovatko kaikki parisuhteet naisille nettotappiollisia? | Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen? | Ajatteleeko miehet muita naisia? | Suomen alhainen syntyvyys - miesnäkökulmaa kaivataan! | Miksi miehiä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä? | Minkä vuoksi miehet eivät pärjää yksinään? | Kylmiön syys talkoiden karpalo kermahyydekaakku oli menty ikävällä tavalla rääppimään syyillan hämärissä | Miesten kainalokarvat kesällä? | Puetteko miehen fiksusti, ennen kuin viette näytille töihin. Vai tuleeko niillä, mitkä satuu olleen päällä? | Miesten "liikunnallinen nainen" pyynnöt | Voitaisiinko keskustella miehen vastuusta raskauden ehkäisemisessä? | Mies ei suunnittele mitään | Millä saada mies ymmärtämään että kotityöt on tehtävä JOKA päivä? | Mitä tehdä kun mies ei tee mitään muuta kuin makaa sängyssä läppärin kanssa | Muita, joiden mies ei tee oma-aloitteisesti mitään perheen eteen? | Mies ei saa mitään hoidettua | Mies lähti taas pienessä hakemaan lisää olutta autolla | Mies syö lapsen vanukkaat !! |Miten kukaan voi väittää, että nelikymppiset miehet on paremmin säilyneitä? | Deitti pyysi jälkikäteen maksamaan puolet treffien kuluista? | Miksi suomalainen mies ei ole miehekäs? | Naisten ei kannata parisuhteeseen alkaa miehen kanssa.| Miehet! Mitä tarkoittaa joka viestissä hymynaama perässä? | Enää puolet alle 35-vuotiaista naisista tuntee seksuaalista vetoa vain miehiä kohtaan | Miehet, jotka harrastavat penkkiurheilua ovat... | Nuoret naiset vihaa miehiä. Mutta miksi? | HS: professori kertoo voivatko myös miehet sairastua flunssaan | Väestöliitto: miehet tyytymättömiä joutuessaan kotitöihin, naiset hoitavat lapsia 70% edestä | Avioliitosta on ollut vain haittaa. | Naapuriin muutti juuri perhe, jossa on Äiti 20v, tytär 6v ja isä 26v | Mies heitti 200e lampun ikkunasta ulos. | Mies on ollut todella ärsyttävä usean päivän ajan | Miksi setämiehet lisäävät 10-11-vuotiaita snapchattiin ja lähettävät näille dickpicejä jne? | Mies kommentoi rumasti raskausmahaani | Miehen kanssa vain lasten takia | Mieheni oli ottanut evääksi ostamiani ruokia | Mies söi taas lasten vanukkaat :( | Mies, kärsitkö stondisongelmasta ? | Mies, miksi olet väkivaltainen ? | Mies kutsui jätkäporukan meille juhlimaan Trumpin voittoa | Poikani harmittelee tyttöystävän puutetta | Minkä takia suositte miesten nimiä kun miehet haluavat viedä ihmisoikeutenne? | Minkälainen on toksinen, ilkeä ja alistava puoliso, esimerkkejä? | 

Vierailija
31/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten vaikeaa on havaita, jos toinen alistaa, haukkuu, tekee katoamistemppuja, valehtelee, pettää....

Kuinka yksinkertainen pitää olla että kysyy näin itsestäänselvää asiaa?

Ei kukaan alussa ole tuollainen. Turhauttaa yrittää selittää sinun kaltaisille jotka pitävät uhria typeränä. Sen tajuaa sitten kun itse rakastuu tuollaiseen ja on siinä suhteessa eikä helposti pääsekkään pois. Monet narsistit ovat täydellisiä kumppaneita siihen asti että uhri on varmasti koukutettu eli esim lapsi tehty niin ne katoamistemput ja väkivalta alkaa vasta. 

Vierailija
32/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei suostunut koskaan keskustelemaan suhteen ongelmista vaan pakkasi aina kassinsa ja lähti ovesta ulos, koska sanojensa mukaan "hänellä on oikeus kieltäytyä vastaamasta tai keskustelemasta hänelle epämieluisista asioista". Ongelmista ei siis yksinkertaisesta saanut puhua, koska hän ei pidä siitä. Ahdistuin vuosien varrella tästä hirvittävästi kun aina piti välttää kaikkea epämiellyttävää keskustelua ja teeskennellä, että kaikki on hyvin. Mielestäni suhteessa oli muutenkin jotain omituista ja puoliso tuntui etäiseltä, ei katsonut silmiin. Ilmeni, että hänellä on ollut muita suhteita meidän aikana, mutta niistäkään ei sitten lopulta saanut puhua mitään, sillä "hänellä on oikeus olla puhumatta epämieluisista asioista". Tämä suhde oli erittäin toksinen.

Exäni oli samanlainen. Hän oli kiltti, huomioonottava, kohtelias eikä koskaan puhunut rumasti. Silti hän t

Hetkinen, oletko sinäkin tämän miehen kanssa edelleen yhdessä? 

Vierailija
33/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksisuus voi olla piilossa pitkänkin aikaan. Se on verhottuna valheelliseen miellyttämiseen jota voi jatkua vuosia ja vuosia. Kunnes todellinen luonne eli sadismi ja avoin narsismi kaivetaan ja kaivautuu esiin tällaisesta. 

Onneksi siitä on merkkejä yleensä tai varoitusmerkkejä. Ja aggressiivisuus tai nega näkyy monilla sieltä alta tai jo aluksi. Kun on tarkka. Jos on nuori tietämätön se voi tulla yllärinä. Mutta jos on jo keski-iässä pitäisi nähdä. Ellei ole saapas. Osa ihmisistä kärsii näistä ihmisistä jos on sairaus, rajoitteita ja ei rahaa - on jotenkin riippuvainen pomosta, kumppanista tai suvusta. Moni on jostain riippuvainen, ei pärjää ihan yksin.

Vierailija
34/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon pimeitä juttuja ja suoranaista kiusaamista mutta en ala niitä kaivelemaan tähän, monta samankaltaista mitä jo kirjoitettu mutta "hauskin" eli harmiton mikä jo nyt huvittaa, ei väkivaltaa, juttu oli kun oli keittiössä ja pyysin tuomaan lasin vettä kun siinä seisoi, niin toi mutta kuumaa vettä!

Hänmennyin ja sanoin että "siis tää on ihan kuumaa " niin alkoi nauramaan ja kiherteli että "et sanonut että haluat kylmää!" Ja räkätti sitä nauruansa maha kippurassa ja osoitti sormella mua :D 

Vierailija
35/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osallistu "akkojen" töihin ja jos osallistuu, se on poikien kaljaillan tai seksin vonkauksen alla. On mielin kielin ennen näitä, mutta jälkikäteen laskeudutaan jälleen normaalioloihin. Hallitsee kaikki haukkumasanat, millä puolisoa voi nimitellä, idiootista h* oraan ja niitä käyttää jos vähänkään tulee kahnausta. Ja jos seksiä ei "ala tippumaan", uhkaa lähteä hakemaan sitä sata kertaa paremman näköisiltä naisilta, joita tulee välittömästi ovesta ulos astuessa vastaan.

Vierailija
36/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli paljon pimeitä juttuja ja suoranaista kiusaamista mutta en ala niitä kaivelemaan tähän, monta samankaltaista mitä jo kirjoitettu mutta "hauskin" eli harmiton mikä jo nyt huvittaa, ei väkivaltaa, juttu oli kun oli keittiössä ja pyysin tuomaan lasin vettä kun siinä seisoi, niin toi mutta kuumaa vettä!

Hänmennyin ja sanoin että "siis tää on ihan kuumaa " niin alkoi nauramaan ja kiherteli että "et sanonut että haluat kylmää!" Ja räkätti sitä nauruansa maha kippurassa ja osoitti sormella mua :D 

Paitsi ettei tuokaan ollut harmiton. Se saattoi olla verraten harmiton, mutta normaali ihminen osoittaa jotenkin ymmärtävänsä, jos meni leikki pitkäksi. Normaali ei halua nolata puolisoaan ja naureskella tämän hölmistykselle, vaan hyvittää jotenkin edes jollain pienellä eleellä ja osoittaa, että hassuttelin ja nyt lopetin. Eli osoittaa ymmärtävänsä, että toista saattaa leikki ärsyttää, ja jos on tarkoitus palata päiväjärjestykseen, tuolla eleellä se tapahtuu. Se on ikään kuin lupaus, että tämä oli tässä ja sori jos et pelkästään tykännyt. Jos molemmat ovat lapsellisia ja tykkäävät jekuttaa, duudsonpariskunta voi nokittaa ja kehittää taiteen tuosta, mutta sitten ollaan asianharrastajia. Meitä muita koskee toisenlaiset säännöt, jos ei ole tarkoitus jotenkin pitää toista varpaillaan ja epävarmana. Eli ei rentona.

Vierailija
37/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän piti aina todistaa että olen väärässä. Vaikka olisin sanonut että tänään on kaunis ilma. Lisäksi haukkui ja nöyryytti mua ystäviemme edessä. 

Kaikki oli hyvin kunnes saimme lapsen. Sen jälkeen tämä alkoi. En tiedä miksi.

Vierailija
38/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toksisuus voi olla piilossa pitkänkin aikaan. Se on verhottuna valheelliseen miellyttämiseen jota voi jatkua vuosia ja vuosia. Kunnes todellinen luonne eli sadismi ja avoin narsismi kaivetaan ja kaivautuu esiin tällaisesta. 

Onneksi siitä on merkkejä yleensä tai varoitusmerkkejä. Ja aggressiivisuus tai nega näkyy monilla sieltä alta tai jo aluksi. Kun on tarkka. Jos on nuori tietämätön se voi tulla yllärinä. Mutta jos on jo keski-iässä pitäisi nähdä. Ellei ole saapas. Osa ihmisistä kärsii näistä ihmisistä jos on sairaus, rajoitteita ja ei rahaa - on jotenkin riippuvainen pomosta, kumppanista tai suvusta. Moni on jostain riippuvainen, ei pärjää ihan yksin.

Juu. Riippuvuus ilmentyy usein suhteista toiseen lennosta hyppimisenä. 

Vierailija
39/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei tuokaan ollut harmiton. Se saattoi olla verraten harmiton, mutta normaali ihminen osoittaa jotenkin ymmärtävänsä, jos meni leikki pitkäksi. Normaali ei halua nolata puolisoaan ja naureskella tämän hölmistykselle, vaan hyvittää jotenkin edes jollain pienellä eleellä ja osoittaa, että hassuttelin ja nyt lopetin. Eli osoittaa ymmärtävänsä, että toista

Tosi hyvin sanottu!

Vierailija
40/80 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano kivoja asioita, kritisoi, on negatiivinen. Ei katso silmiin, roikkuu tyyliin puhelimella ja ignoraa. Seuraa kuitenkin toiseen huoneeseen vittuilemaan, vaikka seura ei selvästi kiinnosta. Valehtelee, gaslightaa, säälii. Syyttää kaikesta uhria, esim. sanoo jotain satuttavaa ja kun toinen reagoi, sanoo että uhrilla on "huono päivä". Kohtelee kuin ilmaa, vertailee toisiin, häpäisee julkisesti. Ei kunnioita toisen aikatauluja tai yksityisyyttä

Eksä halusi alussa kovasti että puhutaan ja tutustutaan syvällisesti, eli kaivoi minusta kaikki epävarmuuteni  ja asiat jotka olivat minulle arkoja. Suhteen edetessä alkoi sitten käyttää noita asioita ilkeilyyn, vaikka selitteli aina vahingoksi, että ei hän tarkoittanut tai muistanut. Tapaamiset alkoivat päättyä itkuuni ja eksän isälliseen ääneen, että voi tyttökulta, sinä tarvitset ammattiapua, ja ettei ole normaalia pahoittaa mieltään joka asiasta. Huumorilla hän vain. Kun kovetin itseni ja koetin ottaa toistuvia tölväisyjä huumorilla, siinä näennäisesti onnistuenkin, niin aivan kohta hän sanoi saman asian vielä vähän ilkeämmin. Silloin ymmärsin, että ihan oikeasti tässä ei ole mistään huumorista kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi