Päivänpolttava aihe: vaihdatteko jouluverhot vai ei?!?
Jos, ette, mikä on tekosyy? Jos vaihdatte, miksi?
Nyt saa puhua suunsa puhtaaksi ilman mitään sensuuria aiheesta JOULUVERHOT.
Kommentit (17)
En, muutamaan pikkuikkunaan vaihdan useinkin verhoja mutta jouluverhoja en omista.
Vaihdoin olohuoneeseen. Muissa huoneissa on samat verhot kesät talvet. Lapset tykkäävät jouluverhoista, joten sellaiset laitan. Pelkästään itselleni en jaksaisi.
En. En vaihda myöskään pääsiäis-, juhannus-, vappu-, syntymäpäivä- tai viikonloppuverhoja. Tekosyytä ei ole kun sellaista ei tarvita.
En vaihda, koska meillä ei ole jouluverhoja.
Kyllä vaihdan mutta vain keittiöön jonne katamme joulupöydän. Tummanpunaiset kiiltelevät verhot luovat joulutunnelman
En tietenkään, minulla on vuoden ympäri ikkunoissa valkoiset pellavaverhot. Mitkään ns. perinteiset jouluvärit (punainen, vihreä, kulta jne) ei kuulu omaan sisustukseen.
Häpeillen tunnustan, ettei tarvitse vaihtaa, kun ne ovat olleet nyt vuoden ympäri paikoillaan keittiössä. Tosin ne ovat yksiväriset joulunpunaiset, joten ei tuo ole niin haitannut. Joulun jälkeen voisi kyllä vaihtaa vähän pirtsakammat verhot vaihteeksi.
No ei helvetissä. Eikä vaihdeta joulusohvatyynynpäällisiä, joulufleecepeittoja tai joululakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Häpeillen tunnustan, ettei tarvitse vaihtaa, kun ne ovat olleet nyt vuoden ympäri paikoillaan keittiössä. Tosin ne ovat yksiväriset joulunpunaiset, joten ei tuo ole niin haitannut. Joulun jälkeen voisi kyllä vaihtaa vähän pirtsakammat verhot vaihteeksi.
Tuo on kätevä niksi pitää jouluverhot ikkunassa läpi vuoden, niin niitä ei tarvitse vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, poistoon taitaa mennä tämäkin?
Ei kai nyt sentään. 🤪
Ei mun tarvi vaihtaa verhoja kun olen mies. Pesen vain nuo joskus. Vaihdan sitten jos menevät rikki.
Tuolla nuo samat sälekaihtimet on vuoden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kätevä niksi pitää jouluverhot ikkunassa läpi vuoden, niin niitä ei tarvitse vaihtaa.
Juuri näin. Jouluvalojen kanssa tätä ei kyllä kannata noudattaa, ainakaan jos ne on kiinni elävässä kasvissa. Nimimerkillä puu kasvoi valosarjan ympärille.
Keittiöön vaihdan, muutenkin vaihdan kesäksi ja talveksi eri verhot kaikkiin ikkunoihin. Jouluverhot ovat muutaman viikon keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi vaihtaa verhoja kun olen mies. Pesen vain nuo joskus. Vaihdan sitten jos menevät rikki.
Mutta Jeesus ja joulupukki ovat myös miehiä. Miksi joulu olisi joku naisten juhla?
En usko, poistoon taitaa mennä tämäkin?