Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen puhelimen käytön rajoitus

Vierailija
08.11.2024 |

Onko mitään mahdollisuutta rajata lapsen puhelimen käyttöä siten, että puheluita pystyy soittamaan normaalisti?

En halua family linkkiä ym, kun niitä on hankala poistaa.

Lapsella oneplus nord ce3 lite. Lapsilukko käytössä ja päivittäinen rajoitus 1,5h ja näyttö menee kiinni klo 21.00.

En haluaisi poistaa käytöstä näytön katkaisua, jotta ei puhelinta liian myöhään käytä mikäli aikaa jää jäljelle. Kuitenkin koen tärkeänä, että puhelimella pystyy vähintään soittamaan mihinkä kellonaikaan tahansa.

Onko jotain vaihtoehtoja mitä en tiedä? Tai miten puhelimen asetuksista saa onnistumaan, jos pystyy, en ite ole ainakaan sellaista kohtaa löytänyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Family Link on tosi hyvä, näkee missä lapsi liikkuu, voi rajata sisältöä mitä näkee ja pelaa ja asettaa ruutuajan. Mun mielestä pitäis olla pakollinen lapsen puhelimeen.

Vierailija
2/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua käyttää mitään sovelmia, jotka on tarkoitettu tuohon, niin sitten se on sekuntikello ja puhelin sun taskuun kun aika on täysi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinenkin kysymys.

Miten voisin estää vieraita tulemasta meidän kotiin kun en ole kotona? En halua laittaa ovea lukkoon kun pelkään hukkaavani avaimet. En myöskään halua mitään kaveravalvontaa tai hälyttimiä. Koiraa en hanki.

AP

Vierailija
4/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin estää vieraita tulemasta meidän kotiin kun en ole kotona? En halua laittaa ovea lukkoon kun pelkään hukkaavani avaimet. En myöskään halua mitään kaveravalvontaa tai hälyttimiä. Koiraa en hanki.

AP

Osta älylukko ei tarvitse avaimia ja on turvallinen 

Vierailija
5/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Osta älylukko ei tarvitse avaimia ja on turvallinen 

Juu en halua mitään älylukkoa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi