Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?
Eli onko tullut harrastettua minkäänlaista seksiä muiden nähden? Lasketaan mukaan ihan käsipelit, suikkarit kuin kunnon panotkin tai ihan vaan runkkailut. Ei ole väliä koska tämä on tapahtunut.
Kerro toki kokemuksestasi jos haluat.
Kommentit (146)
Olen arabi, ja minulla 12 vaimoa. Aika tavallista että 11 katsoo. Panen niin monta kunnes latauslamppu syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen arabi, ja minulla 12 vaimoa. Aika tavallista että 11 katsoo. Panen niin monta kunnes latauslamppu syttyy.
Onko totta, että sinulla ja kaikilla vaimoillasi on oma sossuluukku ja omasi olet vuokrannut eteenpäin, koska kierrät vaimojesi asunnoissa siinä järjestyksessä kun heiltä kultakin on rasputitsa ohi ja pidät kaikki tehokkaasti tiineinä?
Vierailija kirjoitti:
Bileissä mies pani minua sohvalla ja muut katsoi. Siinä oli kolme naista ja mies katsomassa.
Kenen mies pani ketä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bileissä mies pani minua sohvalla ja muut katsoi. Siinä oli kolme naista ja mies katsomassa.
Kenen mies pani ketä??
Isi äitiä.
Kaverin tyttöystävä halusi munaa aamulla ja oli epäkohteliasta kieltäytyä kun olin heillä vieraana. Takaapäin keittiössä työntelin tytölle orkun ja vähän ajan päästä sain minäkin mällin lähtemään. Kaveri katseli keittiön ovella, veteli käteen ja siirtyi minun jälkeen pukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kerran kesäyössä kahteen päihtyneeseen liftarityttöön, jotka halusivat päästä Tampereelle. Olin vasta päässyt armeijasta ja pyörin kaupungilla autollani katsomassa näkyykö missään tuttuja.
Kysyin tytöiltä että mitäs minä saan, jos vien ne Tampereelle sillä sinne on sentään melkein 70 kilometriä? No ne lupasivat että saat naida meitä! Sanoivat että toista heti ja toista perillä!
Kun toinen niistä nojasi selkänsä autoani vasten ja nosti minihameensa helmaa siirtäen pöksynsä sivuun ei siinä muuta tarvittukaan. Nussin sitä ensimmäistä saman tien pystärissä takaapäin siinä parkkipaikalla autoani vasten sen toisen katsellessa ja sitten Hervannassa nussin sitä toista lähetyssaarnaajassa jonkun puiston pensasaidan takana sen toisen katsellessa ja pitäessä vahtia. Kaikki kävi ihan paljaaltaan ja laskin kummallekin sisään mikä sinänsä on tyhmää mutta esimerkiksi AIDSia ei oltu vielä keksittykään.
Niin ja matkalla juteltiin mukavia ja tytöt innostuivat hieroskelemaan pillujaan, toinen takapenkillä mutta toinen apukuskin paikalla, joten motivaationi ei päässyt hiipumaan.
Kuules Jonne!! Se AIDS keksittiin jo 70 luvulla!
Ei meillä Suomessa. Se oli jossain ulkomailla joku outo homojen juttu vielä silloin.
Meillä oli silloisen parhaan kaverini kanssa alle kouluiässä yhteinen "tyttöystävä", naapurin tyttö, mikä vanhempiamme kovin nauratti.
Tykättiin kuljeskella kolmisin pitkin poikin, rakennella majaa ja käydä ongella ja kun olin sattunut velipojan videolta näkemään mallin niin alettiin nussia lähärissä pensasaidan takana, joskus useamman kerran saman päivän aikana.
Tykästyttiin kovasti hommaan kaikki kolme vaikka me pojat ei saatukaan vielä siemensyöksyjä, orkkuja kyllä ja vaikka sperman sijasta meiltä tuli vain valumalla kirkasta, liukasta limaa. Se meidän tyttöystävä sai ihan nussittaessa orkkuja kyllä.
En muista, että tuolla meidän yhteisellä tyttöystävällämme olisi ollut mitää erityistä ensimmäisellä kerralla, vaan keskinäisen räpläyksen jälkeen kullini painui sisään ilman mitään ongelmia ja eihän me mistään neitsyydestä silloin edes tiedetty. Toisaalta meidän pilit oli niin pieniä silloin vielä, että ehkä sillä oli osuutta asiaan, vaikka meillä seisoi ihan rautanaulana kyllä.
Myöhemmin kai tytön äiti alkoi epäillä jotakin eikä päästänyt sitä enää ulos meidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kaikenlaisia seksileikkejä toisten lasten kanssa. Osa oli aktiivisesti itse mukana, jotkut halusivat vaan katsella kun muut tekivät. Ei silloin osattu vielä nolostella tai hävetä. Kaikilla oli kivaa.
Totta, häpeä opitaan kasvatuksen myötä.
Yksi villitys oli takaapanoleikki, jossa tytöt olivat vuoronperään kontillaan ja pojat olivat panevinaan niitä vuoron perään takaapäin, kaikilla kyllä housut jalassa, mutta kaikki kyllä kiihottuivat, sekä pojat että tytöt ja leikkijät sekä katselijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kaikenlaisia seksileikkejä toisten lasten kanssa. Osa oli aktiivisesti itse mukana, jotkut halusivat vaan katsella kun muut tekivät. Ei silloin osattu vielä nolostella tai hävetä. Kaikilla oli kivaa.
Yksi villitys oli takaapanoleikki, jossa tytöt olivat vuoronperään kontillaan ja pojat olivat panevinaan niitä vuoron perään takaapäin, kaikilla kyllä housut jalassa, mutta kaikki kyllä kiihottuivat, sekä pojat että tytöt ja leikkijät sekä katselijat.
No huh huh! Minkä ikäisiä olitte tuolloin ja eikö tosiaan kenenkään pojista ollut pakko missään vaiheessa kaivaa kulliaan esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh! Minkä ikäisiä olitte tuolloin ja eikö tosiaan kenenkään pojista ollut pakko missään vaiheessa kaivaa kulliaan esiin?
Nämä tarinathan on totisinta totta? Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tarinathan on totisinta totta? Vai mitä?
Ei ole mitään syytä epäillä niitä, sillä onhan tämä Sanoma-konsernin ylläpitämä sivusto!
Hjoo, helikopterikarvoja pyöritin. Terskutissa nw kasvoi.
Autossa olen sormettanut apukuskin paikalla istuvaa naistani.
Naisella oli minihame, se ylös ja pikkarit sivuun...
Varmaan jostain kuorma-autosta tai rekasta saattoi nähdä että mitä vastaantulevassa autossa tehtiin..
Kotiin kun päästiin niin ei muuta kuin suoraan sänkyyn ja intohimoista rakastelua..
Vierailija kirjoitti:
Autossa olen sormettanut apukuskin paikalla istuvaa naistani.
Naisella oli minihame, se ylös ja pikkarit sivuun...
Varmaan jostain kuorma-autosta tai rekasta saattoi nähdä että mitä vastaantulevassa autossa tehtiin..
Kotiin kun päästiin niin ei muuta kuin suoraan sänkyyn ja intohimoista rakastelua..
Sama, paitsi ajettiin kaupungissa ja myös linja-autoja ajeli viereisellä ajokaistalla.
Oppilasasuntolassa runkkailin usein julkisesti. Nussin myös.
Joka yö olin menneinä vuosina webcamissa, Myös homostelin
Viimeksi viikko sitten kun silloinen hoito (tytsy) soitti kaverinsa mukaan karkeloihin, jatkettiin sitten kolmistaan. Kumpaakaan en ollut aiemmin edes tavannut. Ihan kivaa oli, ei nyt mitään varsinaisia kaunottaria ollut kumpikaan, mutta olihan ne minua arviolta 15+20v nuorempia. Molemmat sai kyytiä yhdessä ja erikseen. Välillä kyllä toinen näpytteli kännykkäänsä sillä aikaa ku hoitelin pulleampaa hänen uikuttaessa allani.
Yhdellä laivareissulla olin yötä naisporukan hytissä, autokannen korkuudella ja oli talvi. Naiset oli budjettimatkalla :D Varattuja naiset ja tietenkin sellaista....no tiedätte muka viatonta flirttailua meidän miesten kaa. Se hytti ei muuten kyllä todellakaan mikään hiljainen talvella ole.
Yhden heistä kanssa kuitenkin jo ekana yönä lusikassa ollessamme ja muiden (kai?) nukkuessa käsi pikkuhousujen alle ja aikani sormetettuani nainen ohjasi kovan miehuuteni sisäänsä. aikamme siinä keinutellessa laukesin pilluun. aamulla ei ainakaan kukaan naiskavereista sanonut mitään että olisivat huomanneet. päivällä livahdimme kertaalleen minun vapaana olleesta hytistä, nopeat suuseksit ja päiväpanot siinä, äänekäsi orgasmi naiselta kun ei muita liki. seuraavana yönäkin vielä kerran. aamulla saavuttua suomen satamaan olin kuuloettäisyydellä kun tämän naisen aviomies oli vastassa hakemassa vaimoaan ja yhtä niistä kavereista. Sanotaanko näin että aviomies oli ulkoisesti hyvinkin vaatimaton. Aika silitelty versio matkan annista ainakin ne ensiraportit oli. Miehen katseen ulottumissa vielä hymy ja silmänisku minulle :)
sen koommin ei olla tavattu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olihan se tietysti pakko jossakin vaiheessa tehdä. Se oli naapurin Olli ensimmäinen otti kalunsa esiin ja oli nussivinaan Anua pyllyn päälle. Olli oli aina ensimmäinen sellaisissa asioissa ja se oli jo aikaisemmin runkkaillut muiden nähden ja yritti Saada tyttöjä katselemaan sitä. Toiset seurasivat sitten heti sen esimerkkiä ja nussivat tyttöjä pyllyn päälle.
Sitten joku keksi, että tyttöjä oli parempi nussia reisien väliin, mutta sitä varten poikien piti jo ottaa housut pois. Parilta isommalta pojalta tuli jo ihan oikeasti spermatkin, mitä ihailtiin.
Myöhemmin rohkeimmat tytöt ottivat itsekin housut pois, mutta toiset vain katselivat edelleen. Se tuntui sillä lailla paljon paremmalta ja ne saivat joskus orkun itsekin, vaikka ujostelivatkin eivätkä kehdanneet äännellä muiden edessä. Kaikki kyllä kiihottuivat ja kostuivat kovasti.