Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?
Eli onko tullut harrastettua minkäänlaista seksiä muiden nähden? Lasketaan mukaan ihan käsipelit, suikkarit kuin kunnon panotkin tai ihan vaan runkkailut. Ei ole väliä koska tämä on tapahtunut.
Kerro toki kokemuksestasi jos haluat.
Kommentit (145)
Olen lapsena harrastanut seksiä isä katsonut vieressä useita kertoja
Silloisen vakipanon kanssa leikittiin pariskuntaa ja kutsuttiin mökille vieraaksi miehen kaveri, jonka kanssa olin ollut jo kerran kahdestaan. Vieras oli dominoiva ja omi mut heti itselleen. Ensimmäiseksi sain kyydit parvella, johon saattoi oikeasta kulmasta nähdä ja äänet tietysti kuului esteettä. Yhteissaunassa otin suihin ja ratsastin vieraalla toisen nähden kunnes mentiin jatkamaan saunan kuistille. Illalla vieras komensi taas ratsastamaan sohvalle, vaikka toinen katseli. Tunsin oloni etenkin aluksi vähän epämukavaksi, mutta samalla tilanne kiihotti. Kestävä mies ja oikeat otteet sai laukeamaan helposti. Morkkiksen alku hoitui seuraavana aamuna sillä, että herätimme vieraan kanssa vakimiehen äänekkäällä panolla parvella. N34
olen, mutta kuulin asian vasta paljon myöhemmin. Luulin lomamökin olevan tyhjä, kun ravintolasta lähtenyt vieraan miehen kanssa lomamökin sohvalla. tyttökaveri olikin ollut parvella jonne oli tullut muuta seuruetta aikaisemmin. Mies oli lähtenyt sitten ennen kuin aamunpikkutunneilla muu tyttöseurue palautui mökkiin jatkoilta, ja itse olin jo suihkusssakin yms. Vasta vuosien päästä kaverini kertoi asian. olin vielä aika villinä ollut....
Rotkon orgioissa aika usein. En edes tiedä luumäärää kuinka monen kanssa olen pannut gangbangissä.
Vierailija kirjoitti:
Silloisen vakipanon kanssa leikittiin pariskuntaa ja kutsuttiin mökille vieraaksi miehen kaveri, jonka kanssa olin ollut jo kerran kahdestaan. Vieras oli dominoiva ja omi mut heti itselleen. Ensimmäiseksi sain kyydit parvella, johon saattoi oikeasta kulmasta nähdä ja äänet tietysti kuului esteettä. Yhteissaunassa otin suihin ja ratsastin vieraalla toisen nähden kunnes mentiin jatkamaan saunan kuistille. Illalla vieras komensi taas ratsastamaan sohvalle, vaikka toinen katseli. Tunsin oloni etenkin aluksi vähän epämukavaksi, mutta samalla tilanne kiihotti. Kestävä mies ja oikeat otteet sai laukeamaan helposti. Morkkiksen alku hoitui seuraavana aamuna sillä, että herätimme vieraan kanssa vakimiehen äänekkäällä panolla parvella. N34
Tuliko silloin missään vaiheessa houkutusta sinulle että olisit halunnut molemmilta miehiltä samaanaikaan hyväilyä ja kullia näin nautintoasi lisäten ?
Vaimoni oli vakkarinsa kanssa mökkiviikonloppua viettämässä ja vakkarin kaveri tuli sinne. Naivat vaimoa yhdessä ja erikseen
Itävallassa lomamatkalla kävin vaimoni kanssa kylpylän höyrysaunassa. Matkustuksen jälkeen panetus oli kova ja vaimo päätyi koskettelun jälkeen päälleni ratsastamaan. Olimme varmoja että sauna oli tyhjä kunnes yhtäkkiä vieressä seisoi mies katselemassa touhujamme. Säikähdyksen jälkeen mies pahoitteli ja pyysi meitä jatkamaan. Päätettiin sitten antaa hänelle nähtävää ja naitiin eri asennoissa. Mies hiplaili vaimoni rintoja eikä yllättäen vaimoni tästä säikähtänyt. Pidemmälle en olisi päästänyt menemmän. Lopputulos taisi olla kaikille tyydyttävä.
Panin naista hänen olohuoneessaan takaapäin, hänen päänsä oli mattoa vasten.
Hänen alkaessa ääntelehtimään, näin hänen kaverinsa heräävän makuuhuoneessa ja hän alkoi katsomaan minua.
En kestänyt kauaa kun laukesin, vieras hymyili punaisin poskin
Opiskeluaikoina kerättiin joskus kolehti ja ostettiin ruokaa sekä juomaa ja tilattiin tatjana kavereiden kesken.
Ihan kivaa silloin.
Törmäsin kerran kesäyössä kahteen päihtyneeseen liftarityttöön, jotka halusivat päästä Tampereelle. Olin vasta päässyt armeijasta ja pyörin kaupungilla autollani katsomassa näkyykö missään tuttuja.
Kysyin tytöiltä että mitäs minä saan, jos vien ne Tampereelle sillä sinne on sentään melkein 70 kilometriä? No ne lupasivat että saat naida meitä! Sanoivat että toista heti ja toista perillä!
Kun toinen niistä nojasi selkänsä autoani vasten ja nosti minihameensa helmaa siirtäen pöksynsä sivuun ei siinä muuta tarvittukaan. Nussin sitä ensimmäistä saman tien pystärissä takaapäin siinä parkkipaikalla autoani vasten sen toisen katsellessa ja sitten Hervannassa nussin sitä toista lähetyssaarnaajassa jonkun puiston pensasaidan takana sen toisen katsellessa ja pitäessä vahtia. Kaikki kävi ihan paljaaltaan ja laskin kummallekin sisään mikä sinänsä on tyhmää mutta esimerkiksi AIDSia ei oltu vielä keksittykään.
Niin ja matkalla juteltiin mukavia ja tytöt innostuivat hieroskelemaan pillujaan, toinen takapenkillä mutta toinen apukuskin paikalla, joten motivaationi ei päässyt hiipumaan.
No se oli silloin kun me teini-iässä yhdessä parhaan kaverin kanssa nussittiin vuoron perään useampaan otteeseen naapurin tyttöä. Mä olin vähän niinkuin seurustellut sen kanssa ja tahdoin tarjota kaverille kanssa, kun se ei ollut koskaan vielä saanut pillua.
Jotenkin mä sain tytön suostutelluksi antamaan myös kaverille, kun oltiin ensin nautittu yhdessä muutama isoveljen mulle ostama lonkero. Mä olin nussinut tytön kaverille liukkaaksi ja valmiiksi. Mä en ole homo ollenkaan, mutta silti oli valtavan kiihottavaa katsella vierestä, kun kaveri sovitti ensimmäistä kertaa elämässään halkeamaisillaan seisovan kullinsa tytön punaiseen, avoimeen, karvattomaan pilluun, josta mun mällini jo valuivat ja alkoi kiihkolla kirnuta vikisevää tyttöä ja kun se oli ensin pohjaan juntaten ja pakarat supistellen lauennut tyttöön laskien mällinsä sen luvalla sisään mä pääsin jatkamaan samaa työtä
Tyttö oli sitten myöhemmin esitellyt kaverini ystävättärelleen, jonka kanssa se alkoi seurustella. Uitiin ja naitiin vierekkäin ja otettiin aurinkoa joskus nelistään saaressa, mutta ei enää vaihdeltu tyttöjä kun kaveri oli vähän pihi. Aina saa pettyä ihmisiin.
Siskon kasvoille tullut monesti runkattua spermat kun hän on pannut miehensä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kerran kesäyössä kahteen päihtyneeseen liftarityttöön, jotka halusivat päästä Tampereelle. Olin vasta päässyt armeijasta ja pyörin kaupungilla autollani katsomassa näkyykö missään tuttuja.
Kysyin tytöiltä että mitäs minä saan, jos vien ne Tampereelle sillä sinne on sentään melkein 70 kilometriä? No ne lupasivat että saat naida meitä! Sanoivat että toista heti ja toista perillä!
Kun toinen niistä nojasi selkänsä autoani vasten ja nosti minihameensa helmaa siirtäen pöksynsä sivuun ei siinä muuta tarvittukaan. Nussin sitä ensimmäistä saman tien pystärissä takaapäin siinä parkkipaikalla autoani vasten sen toisen katsellessa ja sitten Hervannassa nussin sitä toista lähetyssaarnaajassa jonkun puiston pensasaidan takana sen toisen katsellessa ja pitäessä vahtia. Kaikki kävi ihan paljaaltaan ja laskin kummallekin sisään mikä sinänsä on tyhmää mutta esimerkiksi AIDSia ei oltu vielä keksittykään.
Niin ja matkalla juteltiin mukavia ja tytöt innostuivat hieroskelemaan pillujaan, toinen takapenkillä mutta toinen apukuskin paikalla, joten motivaationi ei päässyt hiipumaan.
Kuules Jonne!! Se AIDS keksittiin jo 70 luvulla!
Webcamseksiä usein.Eri ikäisien kanssa. Tane 78v
Semmostahan se oli.Kiimassa ja kulli kovana.
Lapsena kaikenlaisia seksileikkejä toisten lasten kanssa. Osa oli aktiivisesti itse mukana, jotkut halusivat vaan katsella kun muut tekivät. Ei silloin osattu vielä nolostella tai hävetä. Kaikilla oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Webcamseksiä usein.Eri ikäisien kanssa. Tane 78v
Tanen runkkuvideot pyörii xhamsterissa kaikkien nähtävillä! Ei niissä kyllä ole paljon nähtävää.
Naisystäväni kaveri oli vieraana ja sattui menemään vessaan kun panin naistani. Onneksi hänen kasvot oli vastakkaiseen suuntaan niin ei nähnyt kaveriaan. Kaverinsa pysähtyi hetkeksi ja katsoi minua hetken kun poljiin naistani jalat olkapäillä. Laukesin saman tien ja naiseni ulisi. Kaverilla tuli kiire vessaan. Aamukahvilla kysyin nukkuiko hyvin niin oli kuulemma nukkunut ja hieman hymyili kun naisystävä ei huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kaikenlaisia seksileikkejä toisten lasten kanssa. Osa oli aktiivisesti itse mukana, jotkut halusivat vaan katsella kun muut tekivät. Ei silloin osattu vielä nolostella tai hävetä. Kaikilla oli kivaa.
Joskus yläasteella tytöt tykkäsivät runkata pojille siemensyöksy sillä se oli niille uutta ja jännää ja vasta keksitty leikki silloin.
Pojalta vain seisoviltaan farkut auki pihalla tai pyörävarastossa tai vaikka välitunnillakin ja jäykkä kulli ulos ja sitten yksi tytöistä runkkasi pojan kullia muiden tyttöjen katsellessa ja hihittäessä posket punaisina ja silmät pyöreinä kunnes pojalla alkoi kulli nytkähdellä ja mällit roiskua pitkin lattiaa. Ei siihen yleensä silloin kauaa kestänytkään.
Sitten sama tai joku toinen tyttö teki saman tempun seuraavalle pojalle jolla pili seisoi jo valmiiksi kuin viimeistä päivää.
Imemään ne eivät kuitenkaan suostuneet, ainakaan toisten nähden. Sen vuoro tuli sitten myöhemmin.
Pikku-veskun kaarisillalla joskus kesäaamuna baarireissusta palattua, vähän vanhemman daamin kanssa. Yritin laittaa varpaat laudan rakoihin, että saisi parempaa potkua työntöihin. Huomasin jossain vaiheessa, että läheisen puiston penkillä oli yleisöä.
Humalatilasta johtuen se ei juuri häirinnyt.