Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?

Vierailija
08.11.2024 |

Eli onko tullut harrastettua minkäänlaista seksiä muiden nähden? Lasketaan mukaan ihan käsipelit, suikkarit kuin kunnon panotkin tai ihan vaan runkkailut. Ei ole väliä koska tämä on tapahtunut. 

Kerro toki kokemuksestasi jos haluat.

Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?

Vaihtoehdot

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävää usein mökkireissuilla kavereiden nähden.

Et ole kysynyt heidän mielipidettä tuosta? Muistan nuoruudesta kuin ärsytti kun joku sai ja me muut jäätiin ilman. Otettiin käyttöön tapa, jos saa niin kaverille kanssa. 

Miten kävi, pääsittekö mukaan ikinä?

Vierailija
62/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon runkannut netissä kameran kanssa sillain, että nainen/tyttö on nähnyt sen. Muutaman kerran orgasmiin asti. Muutama = enemmän kuin kymmenen kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut miestäni ulkomailla nakurannalla ja samalla katsonut kun pari miestä runkkaa itseään muutaman metrin päässä. Kiihotti.

Vierailija
64/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen runkannut miestäni ulkomailla nakurannalla ja samalla katsonut kun pari miestä runkkaa itseään muutaman metrin päässä. Kiihotti.

Oliko katselijoilla komean kokoiset patukat? Olisitko halunnut/voinut maistaa tai jopa testata? Tarjositteko muuta katseltavaa?  

Vierailija
65/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko katselijoilla komean kokoiset patukat? Olisitko halunnut/voinut maistaa tai jopa testata? Tarjositteko muuta katseltavaa?  

Ihan normikokoiset. En usko, että mieheni olisi sitä halunnut. Istuin hajareisin ja hyväilin hiukan itseäni. Toinen katsoja laukesi, toinen ei.

Vierailija
66/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ulkomailla/nudistirannalla 

Kolmen tummahkon kundin tuijotellassa nuorta vaimoani, hän yht' äkkiä rupesi hyväilemään itseään- kosketellen rintojaan, sormettaen pilluaan...Sitten hän pyysi minua jatkamaan käyden itse kullini "kimppuun"- käsin, suulla... Kundit tuijottivat jo melko kuumentuneen näköisinä. Lopuksi vähän sellaisessa lusikka-asennossa, mutta kuitenkin niin, että kundit saivat suoran näkymän siihen, kuinka työnsin kyrpääni hitaasti vaimoni tiukkaan, lämpimään ja kosteaan pillunreikään. Orkut tulivat voimalla. Onneksi ei ollut muita ihan lähettyvillä, vähän kun hävetti.

.

Vierailija
67/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ulkomailla/nudistirannalla 

Kolmen tummahkon kundin tuijotellassa nuorta vaimoani, hän yht' äkkiä rupesi hyväilemään itseään- kosketellen rintojaan, sormettaen pilluaan...Sitten hän pyysi minua jatkamaan käyden itse kullini "kimppuun"- käsin, suulla... Kundit tuijottivat jo melko kuumentuneen näköisinä. Lopuksi vähän sellaisessa lusikka-asennossa, mutta kuitenkin niin, että kundit saivat suoran näkymän siihen, kuinka työnsin kyrpääni hitaasti vaimoni tiukkaan, lämpimään ja kosteaan pillunreikään. Orkut tulivat voimalla. Onneksi ei ollut muita ihan lähettyvillä, vähän kun hävetti.

.

Pertti, PerttiSähän jouduit itse niiden tummahkojen kundien väliin. Vaimoa sulla ei ole ollut, eikä tule.

Vierailija
68/145 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoksella XU-bileissä. Koko mökkiväki+vieraat paneskeltiin sekaisin kaikkien kanssa.

Vierailija
69/145 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koululla pantiin sellaisessa kattoikkunavälitasossa. Vähän vaikea selittää, mutta siis meillä oli ullakko jossa oli kaikkea roinaa siirretty luokista ja käytävävarastosta sinne ja siellä oli kattoikkunan alla puoliksi tasainen osa, josta näki taivasta ainakin päivällä, mutta myös katolta suoraan sinne. Mä siinä makasin nopeasti jo selälläni ja poikaystävä polvillaan mun edessä huohotti pystyyn kiihottuneena. Hän laski ylävartalon mun ylle kun sai ensin taivuteltua pippelin pimppiin. Muutaman hetken siinä pusuteltiin ja mua nytkyteltiin aika kovaa edestaas. Poikaystävä sanoi, tulee, ja perääntyi nopeaa karjumaan ja ruiskuttelemaan lattialle. Mä tuijotan suoraan katon korjaajaukkoa silmiin ja vaistomaisesti suljen haarukan niin nopeasti kuin ehdin ja sitten ylös ja lattialle pukemaan farkut jalkaan. Astuin siinä spermaläikkiin matkalla ja pojalla heilui paljas kulli vielä koholla meidän juostessa pois ullakolta ennen kuin hän sai housut ylös. Ihan järkyttävä morkkis 

Vierailija
70/145 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantyylinen kokemus myös. Parikymppisenä silloisen tyttöystävän ja nykyisen vaimon kanssa. Kotona otettiin juomia kun tyttöystävän kaveri oli käymässä toiselta paikkakunnalta. Siinä sitten estojen kadotessa alkoi jutut poukkoilla aika pervoiksi. Tuo kaveri oli ettei häntä haittaa jos te vaikka naitte siinä. 

Loppujen lopuksi oma tyttikseni ratsasti minulla kaksion sohvalla tän muikkelin katellessa vieressä. Hän myös ohjasi kullini tyttikseni sisään pariin otteeseen. Ei muuten osallistunut kuin katsomalla. Oli vielä ihan sikahyvännäköinen. Muistan että katselin tätä muijaa siinä naidessa ja tuijotettiin toisiamme silmiin kun laukesin omaan tyttöystävääni.

Ei ole sen koommin vaimon kanssa vastaavaa harrasteltu ja ollaan jo päälle nelikymppisiä.

Vierailija
71/145 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 vuotta sitten, pidimme vaimoni kanssa tupaantuliaiset. Muut vieraat lähti, mutta vaimoni pikkusisko jäi poikakaverinsa kanssa. Päätimme mennä porukalla saunaan.  Kohta jo pesimme omia puolisoitamme. Hetken päästä olimmekin jo kumpikin pariskunta harrastamassa seksiä rinnakkain meidän parisängyssä.  

Vierailija
72/145 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerran teininä juhannusyössä. Kovassa tuiskeessa ollut nuoripari innostui nussimaan keskellä nurmikkoa järven rannalla pienen kokkomme jo hiipuessa. Poika pani paljaaltaan tyttönsä pilluun kavereiden seistessä piirissä ympärillä ja katsellessa. Kaverin lauettua ja kierähdettyä sivuun nukkumaan joku pojista kävi supattamassa tytölle, laski farkkunsa puolitankoon ja astui tytön myös toisen kaverin seuratessa esimerkkiä. Hänen taakseen alkoi jo muodostua jonoa ja me muut tytöt katselimme kauhuissamme, mutta esitys alkoi vääjäämättä kiihottaa myös meitä.

Pariskunnalla oli kuulemma ollut jonkinlainen morkkis jälkeenpäin.

Vierailija
73/145 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kauan sitten pantiin patjalla nykyisen vaimon kanssa kun naisystävämme nukkui viereisellä sängyllä, hän kertoi myöhemmin olleensa hereillä koko ajan…

Vierailija
74/145 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaveri katsoi ja runkkasi kun mieheni nai minu takaa asuntoautossa. Oli kiihottava kokemus kuulemma ;)

Vierailija
75/145 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana isoveli antoi katsella, kun se vanhempiemme poissaollessa nussi tyttöystäväänsä meidän yhteisessä huoneessa. Tai oikeastaan se ei vain välittänyt, vaikka pikkuveli katseli vieressä.

Vierailija
76/145 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikana isoveli antoi katsella, kun se vanhempiemme poissaollessa nussi tyttöystäväänsä meidän yhteisessä huoneessa. Tai oikeastaan se ei vain välittänyt, vaikka pikkuveli katseli vieressä.

Välittikö tyttö? Itse olin aikoinaan katselemassa vaatekomerossa isoveljeni ja hänen tyttönsä seksiä. Ei olisi tullut ajatukseenkaan, että olisin voinut olla tytön tieten läsnä. Opin paljon siitä, miten maksimoidaan naisen (ainakin sen tytön) yhdyntäorgasminautinto. Huomasin, ettei se tarvinnut kuin määrätietoista panemista lähetyssarnaajassa, rytminvaihdoksia ja suutelua hellimisineen. Veikka arvasi, että katselin ja runkkasin mälläten hänen paitaansa. Sain huutia ja hän retuutti minua tukasta. Ei mitään sen pahempaa. 

Lopulta hän jo hyväksyi sen ja iski silmää kyrbä sojottaen ylöspäin menossa seuraavaksi tytön päälle, joka tietämättä minusta availi jalkojaan auliisti. Se oli varhaisteinille ihan mahdottoman kiihottavaa seurata, miten levällään tyttö piti jalkojaan ja miten pienet polvet olivat koukussa veljen perseen pumpatessa ja hänen koko vartalonsa höylätessä kiimaisesti edestakaisin. Jo pelkästään se, miten tyttö päätyi selälleen veikan vaativasti ohjaamana ja kaikki esileikkitoiminta oli upeaa katsella. Katselukulmani oli vähän takaviisto, mutta hyvin näkyi ja loput saattoi kuvitella äänimaailmasta.

Vierailija
77/145 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuota muutamia kertoja tullut tehtyä.

Ensimmäinen kerta muistu mieleen reilun 20 vuoden takaa kun toin lapsuuden kotiini baarista pokatun naisen. Mulla oli silloin ns.vakipano mutta ei kuitenkaan seurusteltu. No tää vakipano oli sitten tullut mun luokse hieman odottelemaan. Tiesi siis mistä avaimet löytyy.. No minä tulin sen baarista pokatun naisen kanssa kotiin ja olin unohtanut koko vakkarin siihen aikaan yöstä.

Se muija hieman pelästy kun sängyssä on toinen nainen mut silti alettiin hommiin sohvalla. (Mulla oli siis n.25 neliön päätyhuone isosta talosta.)

Jossain välissä kun se baaripoka ratsasti mun päällä ni se kysy että herätetäänkö tuo sun kaverisi mukaan pitämään kivaa. No se oli ollut hereillä kokoajan. No silloin ei varsinainen kimppa toteutunut mutta lähellä oli. Siis tyttöjen väliset..

Vierailija
78/145 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä harrastettiin kimppamisuja jos jostain vain mukaan saatiin, mutta tietenkin nussimme niitä vain yksi kerrallaan. 

Siinä iässä oli pakko nussia ulkona tai läheisellä laavulla, sillä kenenkään kotiin ei tietenkään voitu porukalla mennä ja vielä känninen tyttö mukanamme nussimaan sitä.

Vierailija
79/145 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä harrastettiin kimppamisuja jos jostain vain mukaan saatiin, mutta tietenkin nussimme niitä vain yksi kerrallaan. 

Siinä iässä oli pakko nussia ulkona tai läheisellä laavulla, sillä kenenkään kotiin ei tietenkään voitu porukalla mennä ja vielä känninen tyttö mukanamme nussimaan sitä.

Sama, ennen kun autot tuli mukaan kuvioihin. Se on jännä, miten mustasukkaiseksi jonnena joskus tuli jostain apupyörällisestä kyläpyörästä. Oi niitä aikoja.

Vierailija
80/145 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän