Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?

Vierailija
08.11.2024 |

Eli onko tullut harrastettua minkäänlaista seksiä muiden nähden? Lasketaan mukaan ihan käsipelit, suikkarit kuin kunnon panotkin tai ihan vaan runkkailut. Ei ole väliä koska tämä on tapahtunut. 

Kerro toki kokemuksestasi jos haluat.

Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävää usein mökkireissuilla kavereiden nähden.

Et ole kysynyt heidän mielipidettä tuosta? Muistan nuoruudesta kuin ärsytti kun joku sai ja me muut jäätiin ilman. Otettiin käyttöön tapa, jos saa niin kaverille kanssa. 

Miten kävi, pääsittekö mukaan ikinä?

Vierailija
62/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon runkannut netissä kameran kanssa sillain, että nainen/tyttö on nähnyt sen. Muutaman kerran orgasmiin asti. Muutama = enemmän kuin kymmenen kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut miestäni ulkomailla nakurannalla ja samalla katsonut kun pari miestä runkkaa itseään muutaman metrin päässä. Kiihotti.

Vierailija
64/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen runkannut miestäni ulkomailla nakurannalla ja samalla katsonut kun pari miestä runkkaa itseään muutaman metrin päässä. Kiihotti.

Oliko katselijoilla komean kokoiset patukat? Olisitko halunnut/voinut maistaa tai jopa testata? Tarjositteko muuta katseltavaa?  

Vierailija
65/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko katselijoilla komean kokoiset patukat? Olisitko halunnut/voinut maistaa tai jopa testata? Tarjositteko muuta katseltavaa?  

Ihan normikokoiset. En usko, että mieheni olisi sitä halunnut. Istuin hajareisin ja hyväilin hiukan itseäni. Toinen katsoja laukesi, toinen ei.

Vierailija
66/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ulkomailla/nudistirannalla 

Kolmen tummahkon kundin tuijotellassa nuorta vaimoani, hän yht' äkkiä rupesi hyväilemään itseään- kosketellen rintojaan, sormettaen pilluaan...Sitten hän pyysi minua jatkamaan käyden itse kullini "kimppuun"- käsin, suulla... Kundit tuijottivat jo melko kuumentuneen näköisinä. Lopuksi vähän sellaisessa lusikka-asennossa, mutta kuitenkin niin, että kundit saivat suoran näkymän siihen, kuinka työnsin kyrpääni hitaasti vaimoni tiukkaan, lämpimään ja kosteaan pillunreikään. Orkut tulivat voimalla. Onneksi ei ollut muita ihan lähettyvillä, vähän kun hävetti.

.

Vierailija
67/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ulkomailla/nudistirannalla 

Kolmen tummahkon kundin tuijotellassa nuorta vaimoani, hän yht' äkkiä rupesi hyväilemään itseään- kosketellen rintojaan, sormettaen pilluaan...Sitten hän pyysi minua jatkamaan käyden itse kullini "kimppuun"- käsin, suulla... Kundit tuijottivat jo melko kuumentuneen näköisinä. Lopuksi vähän sellaisessa lusikka-asennossa, mutta kuitenkin niin, että kundit saivat suoran näkymän siihen, kuinka työnsin kyrpääni hitaasti vaimoni tiukkaan, lämpimään ja kosteaan pillunreikään. Orkut tulivat voimalla. Onneksi ei ollut muita ihan lähettyvillä, vähän kun hävetti.

.

Pertti, PerttiSähän jouduit itse niiden tummahkojen kundien väliin. Vaimoa sulla ei ole ollut, eikä tule.

Vierailija
68/69 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoksella XU-bileissä. Koko mökkiväki+vieraat paneskeltiin sekaisin kaikkien kanssa.

Vierailija
69/69 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koululla pantiin sellaisessa kattoikkunavälitasossa. Vähän vaikea selittää, mutta siis meillä oli ullakko jossa oli kaikkea roinaa siirretty luokista ja käytävävarastosta sinne ja siellä oli kattoikkunan alla puoliksi tasainen osa, josta näki taivasta ainakin päivällä, mutta myös katolta suoraan sinne. Mä siinä makasin nopeasti jo selälläni ja poikaystävä polvillaan mun edessä huohotti pystyyn kiihottuneena. Hän laski ylävartalon mun ylle kun sai ensin taivuteltua pippelin pimppiin. Muutaman hetken siinä pusuteltiin ja mua nytkyteltiin aika kovaa edestaas. Poikaystävä sanoi, tulee, ja perääntyi nopeaa karjumaan ja ruiskuttelemaan lattialle. Mä tuijotan suoraan katon korjaajaukkoa silmiin ja vaistomaisesti suljen haarukan niin nopeasti kuin ehdin ja sitten ylös ja lattialle pukemaan farkut jalkaan. Astuin siinä spermaläikkiin matkalla ja pojalla heilui paljas kulli vielä koholla meidän juostessa pois ullakolta ennen kuin hän sai housut ylös. Ihan järkyttävä morkkis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä