Mitä kuuluu? Sain juuri tiskit tiskattua ja vähän siivottua lattiaa. Olen mökillä.
Kommentit (11)
Pistin lakanat koneeseen ja tuuletan kamarin ja peitot, illalla petaan puhtaat sänkyyn.
Katselin valmiiksi päivän ateriatarpeet: teen kukkakaali-herne-curry-jotain keittoa.
Hieno ilma. Koira nukkuu vielä, lähden sen kans nuuskimus-kävelylle myöhemmin.
Mökillä ollaan, länsi-suomen saaristossa.
Istun erään pikkukunnan hautausmaalla penkillä odotellen, että saan hakea autoni huollosta.
Tein juuri positiivisen koronatestin. Kurkku kipeä ja kuumetta. Odottelen koiralle lenkittäjää kun itse en nyt kykene kävelylle. Kohta teen ruokakauppaan tilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri positiivisen koronatestin. Kurkku kipeä ja kuumetta. Odottelen koiralle lenkittäjää kun itse en nyt kykene kävelylle. Kohta teen ruokakauppaan tilauksen.
Voi kurjuus. Toipumisia!
Tultiin eilen reissusta ja nyt pyöritetään pyykkikonetta, kaupassa pitäisi käydä ja pari pihahommaa odottelee. Jahka saisi itsensä käyntiin tälle päivälle...
Tein juuri omasta mielestä täydellisen mustikka smoothien kolmeksi aamuksi Wilfa härvelillä.
- 7 parapähkinää
- Banaani ja avocado
- 3 tl Visiblineä vedessä
- vanilja jauhetta 1/2 tl
- pari suola raetta
- Herajauhetta ja viherjauhetta
- 7 dl mustikoita
- 1 rkl vehnänalkio öljyä
- f2 Rkl Camelina öljyä
- 1 dl maitoa ja vettä vielä 3 dl.
Syödessä päälle Gefilus maitojuomaa niinkuin kermaksi.
Energistä päivää kaikille !
Mulla vielä tämä viikko lomaa. Maanantaina pitäis palata töihin :(
Nyt sitten en tee mitään. Laiskottelen vaan. Illalla käyn uimassa. Ihanaa, kun ei tarvitse tehdä mitään!
Mökillä minäkin. Ohjelmassa on koiran lenkitystä ja vähän pihatöitä.
Minä murehdin arkisia asioita ja miten pärjään . En jaksaisi elää.
Tein saman, mutta en ole mökillä enkä kotona. Hyvää kuuluu. Kohta laitan vanhuksille ruuan.