Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?
Eli onko tullut harrastettua minkäänlaista seksiä muiden nähden? Lasketaan mukaan ihan käsipelit, suikkarit kuin kunnon panotkin tai ihan vaan runkkailut. Ei ole väliä koska tämä on tapahtunut.
Kerro toki kokemuksestasi jos haluat.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 - 13-vuotiaina nussittiin parhaan kaverin kanssa vuoron perään niiden koiraa ja tykättiin hommasta valtavasti. Kaveri oli keksinyt kokeilla katseltuaan, miten koiruli kuljeskeli kaiket päivätpillu paljaana ja sitten kerran kun sillä oli taas seisonut sen oli ollut pakko sovittaa. Sitten kerran se näytti mullekin ja antoi kokeilla jälkeensä ja siitä tuli meille tapa.
Tuntui hyvältä nussia kaverin liukkailla kaverin katsellessa ja laskea vapaasti sisälle. Siinä iässä kun panetti niin kovasti eikä meillä ollut muutakaan nussittavaa.
Ihan normaaleja meistä silti tuli ja teini-iässä alettiin seurustella tyttöjenkin kanssa.
Millä mittapuilla olet muka normaali?
No millä mittapuulla sinä muka olet, helvetin homo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-iässä harrastettiin kimppamisuja jos jostain vain mukaan saatiin, mutta tietenkin nussimme niitä vain yksi kerrallaan.
Siinä iässä oli pakko nussia ulkona tai läheisellä laavulla, sillä kenenkään kotiin ei tietenkään voitu porukalla mennä ja vielä känninen tyttö mukanamme nussimaan sitä.
Pienenä vakoiltiin joskus kaverin kanssa sen isosiskoa ja sen poikakaveria, kun ne lähtivät kävelylle kaksistaan. Me diedettiin missä ne käy panemassa.
Runkkasitteko katsellessa?
Oli pakko!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole ollut panopatjana?
N38
Annoin joskus yläasteaikoina kouludiscon jälkeen pillua viidelle pojalle koulun pimeällä pihalla.
Olin ihan pyörryksissä pitkin iltaa Mehukatti-kanisterista tarjoillusta juomasta ja makasin mahallani hiekoituslaatikon kylmällä reunalla kun pojat kävivät yksitellen takanani niin monta kertaa että mä sekosin laskuista. Enkä edes tuntenut niitä paria isompaa poikaa, jotka olivat tulleet discoon kuokkimaan ja jälkeenpäin ajatellen juottaneet mua tarkoituksella. Joku niistä, varmaan toinen niistä vanhemmista pojista yritti sovittaa kulliaan mun pyllyynkin, mutta jätti onneksi kesken kun mä kiljuin.
Siinä meni neitsyys eikä edes tuntunut miltään ennen kuin seuraavana aamupäivänä herätessä kun pillua särki ja reisillä oli kuivunutta verta ja spermaa ja oli hirveä olo ja kauhea morkkis ja äitikin motkotti ja kun olo alkoi viimein tuntumaan paremmalta iski päähän ajatus, että mitä jos mä olen tullut tiineeksi enkä edes tiedä kenelle!
Millä mittapuilla olet muka normaali?