Oletko harrastanut seksiä muiden nähden?
Eli onko tullut harrastettua minkäänlaista seksiä muiden nähden? Lasketaan mukaan ihan käsipelit, suikkarit kuin kunnon panotkin tai ihan vaan runkkailut. Ei ole väliä koska tämä on tapahtunut.
Kerro toki kokemuksestasi jos haluat.
Kommentit (69)
Laivan hytissä opiskelijareissulla. Päädyin kaverimimmin viereen punkalle, ja pienessä jurrissa se meni sormettelun ja muun hiplaamisen puolelle. Hytissä oli yläpedeillä kaksi muuta kundia, joille tuskin jäi epäselväksi mitä alapedillä touhuttiin, vaikka nukkuvaa ehkä esittivätkin. Pidemmälle ei menty, eikä aiheeseen myöskään palattu enää aamupalalla.
Varmaan huikein panosessio tässä mielessä oli Hong Kongissa eräässä tyttöbaarissa, missä hoitelin kahta naista ja tila oli erotettu vain sellaisella verholla muusta isommasta tilasta. Välillä mama-san kävi kyselemässä miten menee ja toi esim. juomaa verhon avaten, pystyi samalla vilkuttelemaan muille tytsyille avoimella puolella kun pisti takaapäin toista tai oli tupla suihinotto menossa.
Ei ole tietääkseni kukaan ulkopuolinen nähnyt. Bileissä yms. vetäydyn aina eri huoneeseen tai muuhun näkösuojaan. Muutaman minuutin kuluttua voin naida toisen miehen kanssa niin, että kukaan ei näe. Olen ehdottomasti (kerrallaan) yhden miehen nainen.
En ole harrastanut seksiä muiden nähden, mutta olen rakastellut kaunottaren kanssa ryhmäseksitilanteessa jossa on ollut useita ihmisiä läsnä.
En ole, mutta vaimo on tyttöjen mökki reissuilla. Rouvat järjestäneet mies seuraa. Äänekästä on touhu ollut, kun jokainen keskittynyt omaan nautintoon. Parhaimmillaan 4 rouvaa paikalla. Vaimo naimisissa, yksi seurustelee, kaksi eronneita sinkkuja. Rouvat 50-60 väliltä.Vaimolla ollut lupa puuhailuun.
Oltiin miehen kanssa juhlistamassa vappua.
Mukaan tuli kaksi nuorta miestä,oman miehen kans oli ollut vieraasta miehestä puhetta . Olimme vuokra mökissä,ei ollut sexistä puhetta. Mutta mies .meni laittamaan saunaa ja se toinen nuori käytti tilaisuutta hyväksi. Vei minut makkariin ja otti minulta pikkuhousut pois .ja nai minut. Oli just työntämässä penistään sisään kun oma mies tuli katsomaan ,annoin sen tapahtua.mies katsoi laittoi toisen jatkamaan siitä..sain paljaalla sisään.
Ilmeisesti omaa kumppania ei lasketa "muiksi". Siinä tapauksessa en ole. Kumppanin nähden kyllä.
Seksibileissä olen nainut toisten nähden, ehkä rouvakin näki jos omalta panemiselta ehti katsoa, rouvaa nai kaikki viisi paikalla ollutta urosta.
Kerran, runkkasin webkameralle jossa oli naisystäväni toisessa päässä, lauetessani kuulin toisenkin naisen äänen.
Heitä oli siis muitakin, nolotti
naista olen kädellä runkannut baari illan jälkeen sohvalla huoneessa missä oli noin 10 ihmistä
Mökillä saunottiin porukalla. Tapahtumahetkellä saunassa toinen pariskunta ja kolmas nainen.
Vitsillä menin pesemään vaimon selkää. Lauteilta huudeltiin, että etupuoli myös. Naureskellen saippuan vaimon rinnat takaapäin. Vaimo muutaman drinkin jälkeen estottomasti vei käteni vatsalle ja sanoi, että kaikki pitää pestä.
Sormetin saippuasta pillua ja kulli tietysti kovettui vaimon peppua vasten. Lauteilta olevan parin nainen tuijotti silmät pyöreänä.miehensä koitti laittaa kättä reidelle mutta nainen työnsi pois.Kolmas nainen sanoi, että voitte pannakin, vai ettekö uskalla.
Vaimo istumaan alalauteelle. Jalat levälleen ja työnnyin sisään.Tilanne kiihotti valtavasti, panin pitkin vedoin. Ylälaude seurasi hiljaisena. Näin että kaverillakin otti eteen.
Seuraavan pariskunnan nainen toteaa, että nyt riittää ja lähtee ulos.Hommat jäi kesken mutta sängyssä jatkettiin yöllä.
Koti bileiden jälkeen panin " kaveria" patjalla. Talon omistajan katsoessa sängyltä.
Oli siis okt, yläkerrassa laitettu patjoja vieraille ketkä jäi yöksi. Kaveri halusi tulla vähän viereen. Eskaloitui lusikka panoksi ja kullin puhdistamiseksi suulla.
Huomasin penetroituessa että nainen katsoo meitä, kiihotti paljon. Kaikkia osapuolia. Katsoja masturboi itselleen peiton alla 2 orkkua.
Autossa parkkipaikalla oon pannut useamman kerran tai multa otettu suihin. Sen verran sivussa kuitenkin, etten tiedä huomasiko kukaan koskaan.
Yhdellä mökkireissulla panin jonkun kanssa yhdessä makkareista, kun joku avasi oven ja katsoi hetken. Olin selin oveen enkä nähnyt kuka se oli. Jäädyin täysin ja jatkettiin hommia vasta kun ovi meni takaisin kiinni. Taisin olla miehen naamalla istumassa just silloin.
Mulla on käynyt kerran nuorempana niin et jotain omakivaa harrastelin ja nukahdin vahingossa käsi pöksyissä ja havahduin siihen ku x henkilö luultavasti oli käynyt etsiä mua omasta huoneestani. En siis oo sata varma kurkkasko ovelta mut 90% varma kuitenkin. 🙈 N
Tyttöystävää usein mökkireissuilla kavereiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Entä kaverit, katseletteko heidän panemisiaan / kimpoissa?
Vierailija kirjoitti:
Et ole kysynyt heidän mielipidettä tuosta? Muistan nuoruudesta kuin ärsytti kun joku sai ja me muut jäätiin ilman. Otettiin käyttöön tapa, jos saa niin kaverille kanssa.
Yhellä festarilla annoin pusikossa yhdelle kuumalle käyvälle miehelle. Varmasti jotkin näki touhumme. N29
Opiskelija-aikoina opiskelijabileissä yövyttiin bilepaikkakunnan liikuntasalissa. Salin lavalla patjoilla panin silloista tyttöystävääni toisen opiskelijatytön seuratessa touhua vieressä.
Myös koulun opiskelija-asuntolan aulasohvalla eräs tyttö ratsasti päälläni kun ohi tuli muita opiskelijoita asuntolaan.