Maailman älykkäiden ihminen uskoo jumalan olemassaoloon
Ja kehoittaa ihmisiä etsimään yhteyttä jumalaan.
Kommentit (599)
" Jumalien pojat".
Lähde: Raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään havainnot eivät osoita edes epäsuorasti, että yksikään jumala olisi olemassa tai että olisi koskaan ollutlkaan. Sitten kun siirrytään uskonasioihin, niin siinä ei ole mitään rajaa, mihin voi uskoa. Selväjärkiinen ihminen ei tarvitse jumalaa mihinkään.
Tuo suhtautuminen saattaa toimia jonkin aikaa. Jossain vaiheessa saatat huomata, ettei se enää toimikaan. Siinä tilanteessa olisit pulassa ilman kirkon arvokasta työtä. Sen ansiosta sinäkin olet saanut kuulla Jeesuksesta.Sinun suhtautumisesi saattaa toimia jonkin aikaa. Jossain vaiheessa saatat huomata, ettei se enää toimikaan. Tai sitten et, sillä kuolleena et huomaa mitään. Jeesusharhasi toimii vain kuolemasi hetkeen. Sitten ei mitään.
Katsos, minun käsitykseni ei ole harhaa, vaan tietoa totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun filosofointisi tee uskonnoista yhtään järkevämpiä. Jos palapelistä puuttuu puolet paloista, ei auta, vaikka kuinka hokisi "elämän ei ole tarkoitus olla helppoa". Palapeli jää kokoamatta ja uskonnot ymmärtämättä, jos kokonaisuus ei hahmotu.
Minun palapelini on jo pitkällä. Jos sinulta puuttuu paloja, mikset etsi niitä?
Sinun palapelisi on indoktrinaation muovaama. Olet iskostamisen uhri kuten vanhempasikin olivat.
Voi sinua. Miksi teet tuollaisia oletuksia minusta? Se ei ole kovin viisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen smartest man?
En ole smartest man tosiaankaan mutta ajattelen ettei jumalan mahdollinen olemassaolo tai olemattomuus ole siitä kiinni uskonko minä siihen vain en.
Toisaalta jos jumalat on terry pratchett tyylisiä eli olemassa vain jos joku uskoo niihin niin sitten olen tuossakin väärässä :D
Jumala on olemassa siitä riippumatta, uskotko sinä sitä vai et.Mitä todisteita sinulla on höperölle väitteellesi?
Minulla on oikeaa tietoa. Todisteita en voi tarjota, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole smartest man tosiaankaan mutta ajattelen ettei jumalan mahdollinen olemassaolo tai olemattomuus ole siitä kiinni uskonko minä siihen vain en.
Toisaalta jos jumalat on terry pratchett tyylisiä eli olemassa vain jos joku uskoo niihin niin sitten olen tuossakin väärässä :D
Jumala on olemassa siitä riippumatta, uskotko sinä sitä vai et.Zeus on olemassa siitä riippumatta, uskotko sinä sitä vai et. Huomaatko kuinka pöllö on väitteesi?
Ei se minua haittaa, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on olemassa siitä riippumatta, uskotko sinä sitä vai et.Mitä todisteita sinulla on höperölle väitteellesi?
Usko, mihin haluat. Mutta älä kutsu sitä tiedoksi.
Et ole miettinyt lainkaan syytä? Olisiko aika? Johtuisiko siitä, että kukaan ei oikeasti tiedä olevan mitään taivasta tai helvettiä kuoleman jälkeen?
Tietysti olen miettinyt syytä. Minä tiedän jotain, mitä sinä et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistumaton tieto on luuloa.
Minä kutsun uskoa uskoksi ja tietoa tiedoksi siitä riippumatta, mitä sinä toivoisit minun tekevän.
Todistumaton tieto on luuloa.
Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kutsun uskoa uskoksi ja tietoa tiedoksi siitä riippumatta, mitä sinä toivoisit minun tekevän.
Mikä se tieto, jolle ei ole todisteita, sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan maailman älykkäiden ihminen.
Chris Langan on maailman älykkäiden Veikko Siltavuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeaa tietoa.
Et nyt oikein vakuuta:-)
ARM YOURSELVES WITH THE BIBLICAL 📖 DAYCOUNT AND TIMELINE SAINTS! DO NOT LISTEN TO THE MOCKERS WHO SAY "NOTHING HAPPENED" OR THE FALSE TEACHERS WHO SAY "THIS IS A COUNTERFEIT APOCALYPSE"AND JESUS IS NOT COMING IN THE FLESH...DO NOT GO AFTER THEM...DO NOT BELIEVE THEM! IT'S ALL HAPPENING RIGHT ON SCHEDULE!!📖👇 42 Month Great Tribulation 😷💉🧬 Immediately AFTER the Tribulation of those 😷💉🧬 Days (1290) 🌒🌈(1335) Sign of the Son of Man 🌒 Days of Vengence 🗡🔥 Year, Month, Day and Hour... 🔥🌪(The Falling Away) Consider from the 24th Day of the Ninth Month (Feast of Dedication - Dec 25th 2024 🕎 and UPWARDS... The Moon turned to Blood 🌒 on Feast of Purim March 14th 2025...BEFORE the Great and Terrible Day of the Lord! ... The Sun will turn to Darkness🌒 on 1st of Nisan 2025 (March 29th 2025) ..BEFORE the Great and Terrible Day of the Lord! ... The Former AND Latter Rain IN THE FIRST MONTH! (April 2025) ... PASSOVER 2025 (April 12th - 23rd.)
- Chris Langan
Rapsakat mt-vibat ketjussa! Lisää tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeaa tietoa.Et nyt oikein vakuuta:-)
Ei se minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
ARM YOURSELVES WITH THE BIBLICAL 📖 DAYCOUNT AND TIMELINE SAINTS! DO NOT LISTEN TO THE MOCKERS WHO SAY "NOTHING HAPPENED" OR THE FALSE TEACHERS WHO SAY "THIS IS A COUNTERFEIT APOCALYPSE"AND JESUS IS NOT COMING IN THE FLESH...DO NOT GO AFTER THEM...DO NOT BELIEVE THEM! IT'S ALL HAPPENING RIGHT ON SCHEDULE!!📖👇 42 Month Great Tribulation 😷💉🧬 Immediately AFTER the Tribulation of those 😷💉🧬 Days (1290) 🌒🌈(1335) Sign of the Son of Man 🌒 Days of Vengence 🗡🔥 Year, Month, Day and Hour... 🔥🌪(The Falling Away) Consider from the 24th Day of the Ninth Month (Feast of Dedication - Dec 25th 2024 🕎 and UPWARDS... The Moon turned to Blood 🌒 on Feast of Purim March 14th 2025...BEFORE the Great and Terrible Day of the Lord! ... The Sun will turn to Darkness🌒 on 1st of Nisan 2025 (March 29th 2025) ..BEFORE the Great and Terrible Day of the Lord! ... The Former AND Latter Rain IN THE FIRST MONTH! (April 2025) ... PASSOVER 2025 (April 12th - 23rd.)
Harmi, hänkin on käsittänyt väärin.
"Harmi, hänkin on käsittänyt väärin."
Miksi se on harmi?
Niiden, jotka haluaisivat uskoa, mutta eivät pysty, ei pitäisi huolehtia. He voivat päättää alkaa noudattaa Jeesuksen opetuksia. Uskominen tarkoittaa sitä, että uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän Raamatussa sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan. Jeesuksen opetuksia noudattamalla pelastuu, jos onnistuu riittävän hyvin. Sen vahvempaa uskoa ei tarvita kuin sen verran, mikä saa haluamaan noudattaa Jeesuksen opetuksia.