Olenko liian kilttimies kun en kelpaa naisille? Pitäisikö minun olla enemmän pahis?
En siis käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä, en myöskään ole väkivaltainen ja kohtelen muita ihmisiä hyvin. Minä olen luonteeltani auttavainen, kiltti ja positiivinen.
Pitäisikö minun alkaa väkivaltaiseksi ja alan kohtelemaan muita huonosti jotta kelpaisin naisille? Naiset tykkää siitä kun mies on miehekäs ja mies tekee mitä haluaa joten onko minun kiltteys huono asia?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on asennepuolella. Paistaa läpi rivien välistä.
Mitä vikaa asenteessani on? On karu fakta se että kiltit ei saa naista kun taas pahikset saa naisia, jopa linnakundit saa rakkauskirjeitä naisilta ja baareissa se väkivaltainen alfa saa naiset kun taas kiltti ja ujo mies jää ilman naista.
Pahiksetkin osaavat puhua naisille ja ainakin teeskentelevät olevansa kiinnostuneita naisesta. "Kiltit" eivät pysty peittämään, että ainut mikä kiinnostaa on se reikä, viis siitä muijasta muuten.
Ahaa, ei saa siis olla epätoivoinen!
Auttavainen, kiltti ja positiivinen ei oikein kerro sinusta mitään. Varsinkin jos samalla vaikutat enemmän katkeralta kuin positiiviselta. Mieti tarkemmin minkälainen olet, minkälaiset arvosi ovat ja minkälaisista asioista olet kiinnostunut. Uskalla myös huumorilla ja positiivisesti kertoa, mikä naisen kiinnostuksen kohteista ei niin kolahda. Osoita, että tunnet itsesi ja uskallat olla juuri sinä vahvuuksineen ja heikkouksineen. Älä yritä selvittää saati arvailla, minkälaisen ihmisen toinen haluaa ja sitten tulla sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena tykkään sinun elämäntavoista. Vielä, kun viihdyt kotona, tykkäät liikkua ja osaat hoitaa kotityöt👌
Teitä on niin harvassa, että en etsi ketään.
Mahdollisuus tavata on pieni töissä, kaupassa tms
Lol noi vaateesi täyttää suurin osa miehistä. Keksi muita tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te miettineet että miksi naiset saa olla kilttejä ja naiset saa sanoa että "olen kiltti" mutta miehet ei saa olla kilttejä ja mies ei saa sanoa "olen kiltti"? Miksi kilttejä miehiä haukutaan ja mollataan?
Koska naiset ovat sairaita. Sama on siinä ettei miehet mollaa kokemattomia naisia mutta täälläkin naiset päivittäin halveksivat kokemattomia miehiä.
Tämä minua ärsyttää, miksi kokematon nainen on hyvä nainen mutta naiset sitten haukkuu kokemattomia miehiä? Tasa-arvoa tämä ei ole vaan tässä naiset käyttää valtaa väärin.
Naiset arvostavat kokenutta miestä ja miehet kokematonta naista. Naiset tosin ovat niin kaksinaismoralistisia ja tyhmiä että itkevät sitä e
Niin naisten mielestä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa asenteessani on? On karu fakta se että kiltit ei saa naista kun taas pahikset saa naisia, jopa linnakundit saa rakkauskirjeitä naisilta ja baareissa se väkivaltainen alfa saa naiset kun taas kiltti ja ujo mies jää ilman naista.
Pahiksetkin osaavat puhua naisille ja ainakin teeskentelevät olevansa kiinnostuneita naisesta. "Kiltit" eivät pysty peittämään, että ainut mikä kiinnostaa on se reikä, viis siitä muijasta muuten.
No eipä tuo varsinaisesti pikkareita kostuta.
No pahis miehet jotka juo viinaa niin niillä on aina naisia. Kannattaa siis alkaa pahis jännämieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä pitää olla huomaavainen ja sitten taas olla välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Yritän parantaa tapani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulee kyetä saamaan nainen tuntemaan olonsa tietynlaiseksi. Ilman sitä on täysin merkityksetöntä miten rehellinen, luotettava ja uskollinen olet. Sama toimii myös toiseen suuntaan. Kohtalosi on sama kuin suurimmalla osalla ikäisistäsi, suurin osa miehistä on jo lähes kaikille naisille täysin näkymättömiä, tulevaisuudessa vielä useampi.
Eli naiset tykkää kun ne kokee olonsa uhatuksi jännän miehen seurassa? Kilttimies on naisten mielestä tylsä kun kilttimies ei tee naiselle mitään pahaa joten naista ei jännitä?
Tasaisuus on naisille tylsää. Naiset elää tunteiden vuoristoradasta ja epävarmuudesta.
Juu juu. Juuri siksi me sanotaan, että pullo pois ja ollaan rauhassa viikonloppu, ja lapset ajoissa nukkumaan, ja meteliä pie
Huh huh, eikö sinulla ole aivoja?
Vierailija kirjoitti:
Tossukka ei naisille kelpaa. Pitää välillä heiluttaa nyrkkiä niin aina löytyy naisia.
Puolet Suomen naisista on kokenut väkivaltaa parisuhteessa. Tuskinpa ne kaikki nyrkkiä heiluttaneet olivat pahoja poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossukka ei naisille kelpaa. Pitää välillä heiluttaa nyrkkiä niin aina löytyy naisia.
Puolet Suomen naisista on kokenut väkivaltaa parisuhteessa. Tuskinpa ne kaikki nyrkkiä heiluttaneet olivat pahoja poikia.
Ei pidä paikkaansa. Tai kyllähän nykyään kaikki voi laskea väkivallaksi mikä siltä tuntuu vaikkei oikeasti olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
No pahis miehet jotka juo viinaa niin niillä on aina naisia. Kannattaa siis alkaa pahis jännämieheksi.
Olet varmaan huomannut, että ne naiset jotka haksahtavat pahiksiin ovat itse vailla luonteenpiirteitä. Jos haluat upean naisen, sinun on oltava tuhat askelta pahisten edellä, ja tuhat yksi askelta kilttistä edellä. Kehitä ihan kaikkia puoliasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kilttimies opiskella vähän iskurepliikkejä vaikka temppareista. Ne Temppareiden Danit ja Jonnet vie niitä naisia. Naiset ihastuu niiden suklaisiin silmiin ja lihaksikkaisiin pakaroihin.
Kiltteys on aika turhaa, eivät siitä naiset parisuhteella tai seksillä palkitse. Itse olen koko elämäni käyttäytynyt kiltisti ja kunnollisesti: noudatin sääntöjä, en haasta riitaa, en juo, en käy rappiojunttien festareilla, katson sivistyneiden ihimisten ohjelmia televisiosta sekä vedän vessan. Koulussa kerroin heti opettajalle jos joku lintsasi, huijasi tai teki jotain järjestyssääntöjen vastaista. Järkytyin sydämeni pohjasta kun luokkani tytöt valitsivat röyhkeät koulukiusaajat kaltaiseni hyvän ja rehdin miehen sijaan!
Maailmaa nyt vaan ei ole tehty kilteille ja kunnollisille ihmisille, varsinkaan sellaisille miehille.
Kiltteys mistä puhutaan ei ole aitoa. Hyveitä ihmisillä on vähän ja niiden kehitys on hyvin pitkäjänteinen prosessi. Se on epäuskottavaa ja tässä vaiheessa meemikin mutta se on sitä kertoisit sitten mistä tahansa mukamas piirteestä. Kiltteys huokuu ihmisestä läpi jos hän sellainen aidosti on eikä kiltteyttä kuulu edes omia identiteettinä. Ihmisen identiteetti on hyvin paljon monimutkaisempi että ketään voisi kuvailla vain kiltiksi.