Olenko liian kilttimies kun en kelpaa naisille? Pitäisikö minun olla enemmän pahis?
En siis käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä, en myöskään ole väkivaltainen ja kohtelen muita ihmisiä hyvin. Minä olen luonteeltani auttavainen, kiltti ja positiivinen.
Pitäisikö minun alkaa väkivaltaiseksi ja alan kohtelemaan muita huonosti jotta kelpaisin naisille? Naiset tykkää siitä kun mies on miehekäs ja mies tekee mitä haluaa joten onko minun kiltteys huono asia?
Kommentit (55)
Jos vaihtoehdot on kiltti tai pahis, niin aika paljon siinä on jäänyt tunne-elämää ja sosiaalisuutta kehittymättä.
"Kiltti" on usein epäaito ja selkärangaton miellyttäjä, joka peittää omat tarpeensa ja halunsa itseltäänkin. Se on selviytymismekanismi ympäristössä, jossa ei ole ollut sallittua näyttää omia tarpeitaan.
Aikuiset terveet ihmiset haluavat kuitenkin kohdata sen aidon minän. Ja jokainen ihminen on vastuussa omista perustarpeistaan, vaikka niitä yhdessä toisen kanssa jakaiskin. KIltti ihminen on kuin naamio, jonka taa ei näe. Hän ei herätä kiinnostusta, koska hän ei ole itsessään läsnä.
Pahis taas on kapinoiva teini ja henkisesti vajaa sekin. Semmoinen kiinnostaa vastaavalla tavalla traumatisoituneita, epävakaita draamahakuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te miettineet että miksi naiset saa olla kilttejä ja naiset saa sanoa että "olen kiltti" mutta miehet ei saa olla kilttejä ja mies ei saa sanoa "olen kiltti"? Miksi kilttejä miehiä haukutaan ja mollataan?
Koska naiset ovat sairaita. Sama on siinä ettei miehet mollaa kokemattomia naisia mutta täälläkin naiset päivittäin halveksivat kokemattomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te miettineet että miksi naiset saa olla kilttejä ja naiset saa sanoa että "olen kiltti" mutta miehet ei saa olla kilttejä ja mies ei saa sanoa "olen kiltti"? Miksi kilttejä miehiä haukutaan ja mollataan?
Koska naiset ovat sairaita. Sama on siinä ettei miehet mollaa kokemattomia naisia mutta täälläkin naiset päivittäin halveksivat kokemattomia miehiä.
Tämä minua ärsyttää, miksi kokematon nainen on hyvä nainen mutta naiset sitten haukkuu kokemattomia miehiä? Tasa-arvoa tämä ei ole vaan tässä naiset käyttää valtaa väärin.
Ryhdy pahikseksi: laula Jeesuksesta! Jos teet sen koulun alueella, saat suuremmat sakot kuin rasikaaja tai murhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot on kiltti tai pahis, niin aika paljon siinä on jäänyt tunne-elämää ja sosiaalisuutta kehittymättä.
"Kiltti" on usein epäaito ja selkärangaton miellyttäjä, joka peittää omat tarpeensa ja halunsa itseltäänkin. Se on selviytymismekanismi ympäristössä, jossa ei ole ollut sallittua näyttää omia tarpeitaan.
Aikuiset terveet ihmiset haluavat kuitenkin kohdata sen aidon minän. Ja jokainen ihminen on vastuussa omista perustarpeistaan, vaikka niitä yhdessä toisen kanssa jakaiskin. KIltti ihminen on kuin naamio, jonka taa ei näe. Hän ei herätä kiinnostusta, koska hän ei ole itsessään läsnä.
Pahis taas on kapinoiva teini ja henkisesti vajaa sekin. Semmoinen kiinnostaa vastaavalla tavalla traumatisoituneita, epävakaita draamahakuisia ihmisiä.
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Sä olet autisti ja sen lisäksi patologinen valehtelija. Sinun kiltteys on oikeasti pelkkää k*sipäisyyttä.
Tuo on kummallista että naiset eivät voi uskoa että mies voi olla kiltti ja toivoa pelkkää hyvää vaan luulevat että miehellä on jotain salattavaa tai taka-ajatuksia. Itsekin olin kiltti ja kunnollinen nuorena kunnes opin ettei kannata olla. Naiset jostain syystä hylkivät kunnollisia miehiä. Innokkuutta ei myöskään kannata osoittaa.
No voi jumal*uta :D lakkaa nylkyttämästä naisten jalkoja. Naiset ei tykkää sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulee kyetä saamaan nainen tuntemaan olonsa tietynlaiseksi. Ilman sitä on täysin merkityksetöntä miten rehellinen, luotettava ja uskollinen olet. Sama toimii myös toiseen suuntaan. Kohtalosi on sama kuin suurimmalla osalla ikäisistäsi, suurin osa miehistä on jo lähes kaikille naisille täysin näkymättömiä, tulevaisuudessa vielä useampi.
Eli naiset tykkää kun ne kokee olonsa uhatuksi jännän miehen seurassa? Kilttimies on naisten mielestä tylsä kun kilttimies ei tee naiselle mitään pahaa joten naista ei jännitä?
Tasaisuus on naisille tylsää. Naiset elää tunteiden vuoristoradasta ja epävarmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy pahikseksi: laula Jeesuksesta! Jos teet sen koulun alueella, saat suuremmat sakot kuin rasikaaja tai murhaaja.
Taitaa pitää paikkansa, tulee isommat sakot kuin raiskaamisesta :D
Kiltti mies ei lyö joten siksi naiset ei tykkää.
Kiltteys ei ole paha asia, kunhan se ei samalla tarkoita täyttä perässävedettävyyttä ilman omia ideoita ja mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulee kyetä saamaan nainen tuntemaan olonsa tietynlaiseksi. Ilman sitä on täysin merkityksetöntä miten rehellinen, luotettava ja uskollinen olet. Sama toimii myös toiseen suuntaan. Kohtalosi on sama kuin suurimmalla osalla ikäisistäsi, suurin osa miehistä on jo lähes kaikille naisille täysin näkymättömiä, tulevaisuudessa vielä useampi.
Eli naiset tykkää kun ne kokee olonsa uhatuksi jännän miehen seurassa? Kilttimies on naisten mielestä tylsä kun kilttimies ei tee naiselle mitään pahaa joten naista ei jännitä?
Tasaisuus on naisille tylsää. Naiset elää tunteiden vuoristoradasta ja epävarmuudesta.
Juu juu. Juuri siksi me sanotaan, että pullo pois ja ollaan rauhassa viikonloppu, ja lapset ajoissa nukkumaan, ja meteliä pienemmälle jne. Ihan vain että olisi vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua ärsyttää, miksi kokematon nainen on hyvä nainen mutta naiset sitten haukkuu kokemattomia miehiä? Tasa-arvoa tämä ei ole vaan tässä naiset käyttää valtaa väärin.
Naiset arvostavat kokenutta miestä ja miehet kokematonta naista. Naiset tosin ovat niin kaksinaismoralistisia ja tyhmiä että itkevät sitä etteivät miehet arvosta kokenutta naista 😅
Itse asiassa pidän kilteistä miehistä. Ja ujoista. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus. Vaikea määritellä, miksi joku kiinnostaa ja joku ei. Kiltteys ja ujous eivät yksistään riitä kiinnostukseen. Älykkyys, kiinnostuksen kohteet, olemus ja käytös. Joskus kiinnostus ei vaan syty, vaikka käsillä olisi juuri oikeanlainen paketti.
Paljon on kiinni myös toisesta osapuolesta. Elämäntilanne voi olla väärä. Kyse ei välttämättä myöskään ole aina siitä, että kiltti mies ei kiinnosta. Kyse voi olla myös siitä, että vaikka ulospäin nainen näyttää itsevarmalta ja puheliaalta, hänellä voi olla vaikeuksia tehdä aloitetta tai häneltä puuttuu uskallus lähteä tutustumaan siihen kilttiin mieheen. Kaikki ei aina näy ulospäin.
Itse olen ollut miellyttäjä, liian kiltti. Siperia on opettanut ja nyt en enää ole. En silti halua käyttäytyä epäystävällisesti ketään kohtaan syyttä suotta. Inhoan epäystävällisiä ihmisiä, jotka rynnivät kyynärpäät edellä. Mieluummin ottaisin kiltin miehen, jos muuten luonteet natsaa. Kohdaltani taitaa kuitenkin olla miesjutut lopullisesti ohi.
Tossukka ei naisille kelpaa. Pitää välillä heiluttaa nyrkkiä niin aina löytyy naisia.
Luultavasti olet ruma, tyhmä ja ilkeä. Ja lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
On. Sä olet autisti ja sen lisäksi patologinen valehtelija. Sinun kiltteys on oikeasti pelkkää k*sipäisyyttä.
Ooh! Nyt on syvällistä psykologian tuntemusta! Oikea vasemmistointellektuellin lausunto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on asennepuolella. Paistaa läpi rivien välistä.
Mitä vikaa asenteessani on? On karu fakta se että kiltit ei saa naista kun taas pahikset saa naisia, jopa linnakundit saa rakkauskirjeitä naisilta ja baareissa se väkivaltainen alfa saa naiset kun taas kiltti ja ujo mies jää ilman naista.
Prisma on ihan täynnä kilttejä, naimisissa olevia miehiä. Ongelmasi katsoo peilistä. Ei kannata alkaa syyttää siitä naisia.
Minä naisena tykkään sinun elämäntavoista. Vielä, kun viihdyt kotona, tykkäät liikkua ja osaat hoitaa kotityöt👌
Teitä on niin harvassa, että en etsi ketään.
Mahdollisuus tavata on pieni töissä, kaupassa tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat kokenutta miestä ja miehet kokematonta naista. Naiset tosin ovat niin kaksinaismoralistisia ja tyhmiä että itkevät sitä etteivät miehet arvosta kokenutta naista 😅
Ainoastaan incel arvostaa kokematonta naista. Aikuinen mies osaa arvostaa naista jolla on kokemusta.