Haaveilen omakotitalosta, mutta en taida uskaltaa ostaa sellaista
kun jatkuvasti saa lukea hometalohelveteistä. Jokseenkin arpapeliä sattuuko saamaan hyvän talon,
Kommentit (9)
Haaveita on hyvä olla vaikka ei haaveet aina toteutuisikaan. Itse pätkätyöläisenä maisterina haaveilen kumppansita lapsista, mukavasta kodista, matkustelusta.... Mutta kun taas on menossa tytöömyys jakso ja olen tiedoton, mistä seuraavan pätkäni saan niin saattaa yhdenkin näistä toteuttamine taas "lykkääntyä" tai jäädä kokonaam toteutumatta.
Maisteri 49v.
Jos haluat oman talon toteuta unelmasi.
Minä en ainakaan koskaan uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä joten reissaan rahani maailman tuuliin.
Juuri laskeskelin budjettia että lomapäiviä 38 + lomarahavapaat 10 + niin tähän päälle voisi ottaa vielä palkatonta talkoovapaata 1-2 kk.
Jos joutuisin ylläpitämään jotain röttelöä, ei olisi ikinä mahdollisuutta näin pitkiin vapaisiin ja matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Haaveita on hyvä olla vaikka ei haaveet aina toteutuisikaan. Itse pätkätyöläisenä maisterina haaveilen kumppansita lapsista, mukavasta kodista, matkustelusta.... Mutta kun taas on menossa tytöömyys jakso ja olen tiedoton, mistä seuraavan pätkäni saan niin saattaa yhdenkin näistä toteuttamine taas "lykkääntyä" tai jäädä kokonaam toteutumatta.
Maisteri 49v.
Näinhän se on. Olen hieman haaveilijaluonne, se pitää mut virkeänä kun mietin että joskus vielä teen niin ja näin...ehkä kaikkia haaveita ei ole tarkoituskaan toteuttaa? ap
Homeen kyllä haistaa heti kun menee kynnyksen yli
Vierailija kirjoitti:
Homeen kyllä haistaa heti kun menee kynnyksen yli
Tuskin.
Teetät kunnollisen kuntotarkastuksen siihen kosteusmittauksineen. Todennäköisesti joudut teettämään sen joka tapauksessa, jos tarvitset pankista lainaa. Sitä voi vielä tehostaa homevillelyllä.
T. Kiintestön kuntoarvioija.
Talon ostossa pitää olla varma ja jämpti.
Kaupat siis kiinni kun sopiva löytyy.
Ohan talollisena meinaa cool olla 😎
Enää en mee koskaan kerrostalokommuuniin.
Jos ostaa halvan, niin,siihen joutuu tekemään kymppitonnien-sadantonnin rempan jotta saa hyvän. Ja taas jos ostaa uudehkon niin on niin kalliita eikä siltikään ole takuita että on terve talo. Pattitilanne. On kamlaa lukea näistä.hometalocaseistä, joista riidellään oikeudessa ja oikeuskulut on helposti satatonnia.