Minua ärsyttää kuin ihmiset ovat niin negatiivisiä
Se saa minut tuntemaan että ihmiset ovat kateellisia, ylimielisiä ja anteeksi antamattomia
...ei osata antaa rakkautta ja siitä syytetään muita, mutta ei ikinä itseään... ei hyväksytä yhtäkään asiaa mitä sanotaan....
Miksi nimeät tälläisiä ihmisiä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minua taas rasittavat ilopilllllerit
Avaatko, selvennätkö vähän ajatustasi?
Se kirjoitetaan negatiivisia.
Projisoit omia tunteitasi.
Kaikesra ärtyvä ( 1on depressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko masentunut tai ahdistunut? Hae apua.
Ap ja 1/1 psyykkisesti sairaita ulisijoita
Vierailija kirjoitti:
Naisiksi.
🤷🏼
Minä allekirjoitan tuon
Aika tyypillistä keskiluokkaisen etuoikeutettua ajattelua: ihminen, jolla on ollut elämässä vähemmän tuuria ja huomattavan vaikeat kokemukset mielletään heti negatiiviseksi. Tämä on se syy, miksi Suomi junnaa paikoillaan: keskiluokka ei kykene edes alkeelliseen keskusteluun siitä, mikä yhteiskunnassa on pielessä vaan uskoo ihan oikeasti, että luokkaerot johtuu asenteesta.
Onko rnkkareilta kalja loppu ja ootte röökillä Alepan/Salen edessä päästäksenne vartin päästä ostamaan (varastamaan) lisää?
Vierailija kirjoitti:
Ap ja 1/1 psyykkisesti sairaita ulisijoita
Ja sit tietty yks idioootti kauhean paskalla egolla
Ketkä ja missä? Vauvapalstalla? Netin ulkopuolella? Mitäpä jos lopettaisit muiden käytöksestä uhriutumisen ja etsisit parempaa seuraa? Tuolla tyylillä saa olla jatkuvasti ärtyneenä muiden ihmisten takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä reppana että terveydenhuollosta saa oikeaa apua masennukseen?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ja missä? Vauvapalstalla? Netin ulkopuolella? Mitäpä jos lopettaisit muiden käytöksestä uhriutumisen ja etsisit parempaa seuraa? Tuolla tyylillä saa olla jatkuvasti ärtyneenä muiden ihmisten takia
Saa olla? Kuka on niin idioottii että ajattelee että saa olla jotain negatiivistä, kunhan olen oikeassa... huhhuh
Ei otsikon mukaista paskaa saisi olla ihmisessä, ellet toki halua olla jotain muuta kuin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillistä keskiluokkaisen etuoikeutettua ajattelua: ihminen, jolla on ollut elämässä vähemmän tuuria ja huomattavan vaikeat kokemukset mielletään heti negatiiviseksi. Tämä on se syy, miksi Suomi junnaa paikoillaan: keskiluokka ei kykene edes alkeelliseen keskusteluun siitä, mikä yhteiskunnassa on pielessä vaan uskoo ihan oikeasti, että luokkaerot johtuu asenteesta.
Ymmärrän pointin, mutta olen osittain eri mieltä. Minulla on takana traumaattinen lapsuus ja aikuisiällä on ollut paljon haasteita. Sain aikanaan onneksi pitkän terapian ja se oli yksi syy miksi kuntouduin. Juuri kokemusteni takia suhtaudun nykyään elämään kiitollisesti ja pyrin näkemään hyvät asiat huonojen sijaan. Koska tiedän, että miten pohjalla ihminen voi myös olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko, selvennätkö vähän ajatustasi?
Mä voin auttaa sivusta. Usein nämä päälleliimatun positiiviset ihmiset on oikeasti niitä pahimpia kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
En nimeä ketään miksikään.
En minäkään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä reppana että terveydenhuollosta saa oikeaa apua masennukseen?
Mielenterveys diagnoosia ei kannata saada,ihan kokemuksesta sanon.
Toksiseksi. Harmi että palstalla on aika paljon sitä. Vaikka käsitellään positiivisia ja vähemmän positiivisia aiheita, sellainen toksisuus on vähän liikaa.
Me suomalaiset olemme sellaisia onnenpekkoja (rahaa ja ruokaa riittää), että valitamme kaiken varalta koko ajan kaikesta, koska pelkäämme alitajuisesti menettävämme kaiken sen mitä meillä on.
Sen sijaan että nautittaisiin.